ist-T.10:04 » KTA Tramvay Araçları - Düwag B100
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Mahmut Pasa
- Aylık Paso
- Mesajlar: 82
- Kayıt: 14 Eyl Cum, 2007 08:47
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Araçlar yapı itibari ile tüm hatlarda kullanılmaya müsait, Sultançiftliğinde dahi problem yaşayacaklarına inanmıyorum aslında, ama büyük ihtimalle bu setler 30 ya da 32 araçlık bir filo ile Bağcılar hattında çalışacaktır, çünkü Sultançiftliği hattına bugün itibari ile 2 araç daha ABB serisinden takviye edildi. Dolayısı ile İETT nin bahsettiği gibi Sultançiftliği hattına Rottem vagonları gelecekse bu zamana kadar Sultançiftliği hattı ABB ler Bağcılar hattı ise Düwaglar ile çalıştırılacak demektir.Bu KTA lar tam olarak nerede kullanılıyor, geçen akşam Pazartekke de gördüm, üstteki mesajda Bağcılar diyor?? Pazartekkede istasyonlar alçak bu araçların alt kısmında havalı basamaklar vardı, bunlar burada kullanılıyormu?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
KTA lardan yeni resimler
KTA lardan gece görüntüleri,
-
- Kaçak Yolcu
- Mesajlar: 9
- Kayıt: 25 Eyl Sal, 2007 01:26
Geçen aksam KTAlara bındım gercı bınerken oldukca tedettutte kaldım basamak gözümü korkuttu.ama bındıgımede pekte pısman olmadım.acıkcası kendımı Almanyada hıssettım arac ıcındekı Almanca yazılar oldukca dıkkatımı cektı ve bunlarını Türkceye cevrılmesı hıcte fena olmaz hatta cokta ıyı olur dıye düsünüyorum.hepsı olmasada kapını üstündekı kapıyı aç degısebılır.ama yınede boyle bıseyı ülkenıze getırdıgınız ıcınde tesekkür ederım...
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Esra hanım öncelikle Türkçe konusunda bir uyarı yapayım mesajlarımızda biraz daha imla hatalarına dikkat edersek iyi olur, bu sizin nezdinizde genel bir uyarıdır.
KTA Araçları içerisindeki almanca yazılara gelince, araçlar revizyondan geçirilir iken içindeki tüm almanca paneller, işaretlemeler ve yazılar değiştirildi, sadece İnecek Var butonu üzerinde bulunan pleksi uygulamasında yapılması gereken özel kesim işlemi nedeni ile biraz beklemek gerekti, bu çalışma önümüzdeki haftalarda tamamlanarak araçlardaki bu "Stop! Tür Auf" yazısı "İnecek Var" şeklinde değiştirilmiş olacaktır, bunun dışında bir Almanca yazı kalmamıştı bildiğim kadarı ile sadece bazı araçlarda makinist tarafında ve gelecek istasyonu gösteren panoda olabilir ki onlarda kapatılmıştı diye biliyorum, KTA araçları ile ilgili revizyon işlemleri tamamlandığı gibi sefere verilmektedir.
Son periyotta 4 Set Zeytinburnu-Bağcılar, 2 Set Cevizlibağ-Beyazıt olarak çalıştırılıyordu, araçlar tamamlandığı ve Zeytinburnu-Kabataş hattına alınan 30 yeni araçta geldiğinde sanırım tamamı Bağcılar güzergahında çalışacak, ABB araçlarından tramvay olarak kullanılanların tamamı ise Edirnekapı-Sultançiftliği hattına çekilecek, tabi son aşamada Edirnekapı için Rottemden alınan araçlarda geldiğinde ABB ler tekrar Aksaray-Havalimanı güzergahına dönecekler eh herhalde Otogar-Bağcılar araçlarıda yetişmezse bir sürede burada takviye olarak çalışacaklardır kim aldı bu ABB/SGP leri bilmiyorum Dalan mı Sözen mi ama, eminim bu kadar verimli çalışacaklarını kimse hayal etmemiştir, her yere koşuyorlar mübarek
KTA Araçları içerisindeki almanca yazılara gelince, araçlar revizyondan geçirilir iken içindeki tüm almanca paneller, işaretlemeler ve yazılar değiştirildi, sadece İnecek Var butonu üzerinde bulunan pleksi uygulamasında yapılması gereken özel kesim işlemi nedeni ile biraz beklemek gerekti, bu çalışma önümüzdeki haftalarda tamamlanarak araçlardaki bu "Stop! Tür Auf" yazısı "İnecek Var" şeklinde değiştirilmiş olacaktır, bunun dışında bir Almanca yazı kalmamıştı bildiğim kadarı ile sadece bazı araçlarda makinist tarafında ve gelecek istasyonu gösteren panoda olabilir ki onlarda kapatılmıştı diye biliyorum, KTA araçları ile ilgili revizyon işlemleri tamamlandığı gibi sefere verilmektedir.
Son periyotta 4 Set Zeytinburnu-Bağcılar, 2 Set Cevizlibağ-Beyazıt olarak çalıştırılıyordu, araçlar tamamlandığı ve Zeytinburnu-Kabataş hattına alınan 30 yeni araçta geldiğinde sanırım tamamı Bağcılar güzergahında çalışacak, ABB araçlarından tramvay olarak kullanılanların tamamı ise Edirnekapı-Sultançiftliği hattına çekilecek, tabi son aşamada Edirnekapı için Rottemden alınan araçlarda geldiğinde ABB ler tekrar Aksaray-Havalimanı güzergahına dönecekler eh herhalde Otogar-Bağcılar araçlarıda yetişmezse bir sürede burada takviye olarak çalışacaklardır kim aldı bu ABB/SGP leri bilmiyorum Dalan mı Sözen mi ama, eminim bu kadar verimli çalışacaklarını kimse hayal etmemiştir, her yere koşuyorlar mübarek
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bir zamanların Düwag ında bir kare yazıda ne diyor derseniz, bu aracın frenleri çok hızlı tutar, bir yerlere tutunmazsanız olacak kazalardan siz mesulsunuz gibi bir şey herhalde bilemiyorum (çok attım ya koskoca notbremse diyor acil fren:)) ama temelde doğru bir mantık sanırım, bize doğru cevabı alabay yada aylin verebilir herhalde
Araçlar hakkında tekrarlamak gerekir ise hızlanması çok güzel, sürüşü çok güzel, sessiz ve konforlu, frenlemesi ise bir tramvay aracında olması gerektiği gibi mükemmel
Araçlar hakkında tekrarlamak gerekir ise hızlanması çok güzel, sürüşü çok güzel, sessiz ve konforlu, frenlemesi ise bir tramvay aracında olması gerektiği gibi mükemmel
- Mahmut Pasa
- Aylık Paso
- Mesajlar: 82
- Kayıt: 14 Eyl Cum, 2007 08:47
Yaralanıp dava açan olduysa onun için yazmışlardır, klasik alman tarzı işte, başka ne orjinal yazılar vardı acaba, genelde hep emir verir gibidir onların uyarıları"Bu aracın ÇOK MUAZZAM ŞEKİLDE işleyen imdat frenleri var. Bu yüzden lûtfen tutununuz! Kendinizin kabahat olduğunuz kazalardan biz sorumlu değiliz."
Aşağı yukarı
B. Alabay