23. sayfa (Toplam 25 sayfa)

Gönderilme zamanı: 08 Ara Pzr, 2013 14:54
gönderen Esat
Mevcut araçlarda bir sorun yok herhalde, sonuçta yeni üretilmiş bir araçta ufak tefek şeyler çıkabilir, ihtimal dahilinde söylüyorum, yoksa zaten cana minnet :)

Bakalım bu işletme süreci ve seçim sonrasında Bursa yeni tramvay hattı yatırımları da yaparsa araçların sayısı artacaktır, ayrıca Durmazlar içinde iyi bir referans olacak.

Gönderilme zamanı: 08 Ara Pzr, 2013 15:16
gönderen mustafaguler
Şuanlık bir sıkıntı yok yani büyük sıkıntı yok. Ufak tefek illaki oluyor. Daha önce ilk araç olan 251 numaralı aracın en arkada bulunan bogieden ses geliyor demiştim ve 3-4 gün hatta çalışmadı ve bakımı yapıldı ki geçen gün bindim hiç bir ses yoktu.

Tramvay hatlarında ilk hareketi Ocak-Şubat aylarında T3 İncirli hattında (Davutkadı-Siteler) bekliyorum. Ama İpekböceği'ni ilgilendiren hat T2 Osmangazi-Terminal hattı olacak o da yerel seçimlerden sonraya kalır.

Gönderilme zamanı: 22 Ara Pzr, 2013 00:39
gönderen Kamil16
Sırada Hızlı Tren var...

http://www.youtube.com/watch?v=Y3mF6pX4LKU

"İpek Böceği" Koza'sını k

Gönderilme zamanı: 02 Mar Pzr, 2014 09:22
gönderen Kamil16
Durmazların İpek Böceği Tramvay'ı KOZA'sını kırdı ve Bursa dışında İzmir'de kullanılması kesinleşti.

Emeğin, Alınterinin karşılığını almaya başladılar. 8)

http://www.olay.com.tr/makale/ahmet-emi ... xLaLoWhYnQ

http://www.ahmeteminyilmaz.com/2014/03/ ... azirliyor/

http://www.olay.com.tr/haber/ekonomi-80 ... xLbVIWhYnQ

Gönderilme zamanı: 06 Eyl Cmt, 2014 16:34
gönderen mustafaguler
Çift yönlü İpekböceği: Berlin yolcusu...


Resim

Fotoğraf alıntıdır...

Gönderilme zamanı: 07 Eyl Pzr, 2014 13:30
gönderen Esat
Hayırlı olsun ama ilk etapta gözüme kapı azlığı çarptı. Avrupa da kullanılan bazı modellerde olduğu gibi her iki başta yarım kapı yapmışlar, günümüz Bursa sındaki nüfusa ya da daha küçük çaplı kentlere uygun olabilir ama bizim büyükşehirlerimiz de o kapı çok kavga çıkartır :)

Bir de araç 5 modüllü tasarlanmış ve boydan kısa tutmak adına olsa gerek modüller kısa, bu yüzden eğer yanlış görmüyorsam, ön kapılar hariç araçta çift kanatlı 2 kapı var, 2 de diğer yönde var ise toplam 4. Yine aynı sebepten bu bana pek cazip gelmiyor, hızlı yolcu sirkülasyonu yapmak isteyen şehirlerde biraz problemli olur. Ha nüfusu az ve büyükşehire göre daha medeni kentlerde kullanılır :) biz 8 kapılı araçta bile "ulan bir durunda inelim" diye höykürmeden araca binemediğimiz için :)

Gönderilme zamanı: 07 Eyl Pzr, 2014 13:43
gönderen mustafaguler
Bu kapı konusunda Durmaray'a mail atmıştım yetersiz diye. Hatta hat gösterge ekranları ve araç içi bilgilendirme ekranları hakkında da yazmıştım. Yazdıklarımın dikkate alınacağını ve öneriler için teşekkür maili gelmişti ama kapı konusunda bir şey yapmamışlar. Bu modül sistemi Bursa T1 için üretildi ama daha geniş modül muhakkak üretilmeli. Üretilmese bile internet sitelerine koymaları lazım. En azından çizimde olsa görsellik şart, basit bir pazarlama stratejisi...

Gönderilme zamanı: 07 Eyl Pzr, 2014 13:54
gönderen Esat
Dediğim gibi ben Türkiye pazarı için bu kapı stratejisini yanlış buluyorum, pek çok açıdan yanlış. Tabi bu araçta sonuçta bir prototip bu şekilde devam edecekler diye bir şey yok, muhakkak farklı varyasyonlar üreteceklerdir, bir yerlerden başlamak gerekiyor.

Gönderilme zamanı: 08 Eyl Pzt, 2014 15:53
gönderen Özgür Türkler
Mevcuttaki geniş kapıların olduğu yerlerin yanını kapı, mevcutta kapı olan yeri cam yapabilirler en fazla, mevcuttaki boji yapısı ancak buna müsaade ediyor da olabilir, teknik detayları bilmek lazım...

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Cmt, 2014 22:15
gönderen Esat
Resim

Gönderilme zamanı: 27 Kas Prş, 2014 17:55
gönderen Esat
Müsiad fuarında İpek Böceği

Resim

Gönderilme zamanı: 28 Kas Cum, 2014 11:17
gönderen mustafaguler
Şu ikinci ve dördüncü modülde ki tek kapı olayına gıcık oluyorum. Durmazlar inşallah bu modüllerde ki kapı sayısını ikiye çıkarır