12. sayfa (Toplam 13 sayfa)

Gönderilme zamanı: 28 Tem Cmt, 2012 22:58
gönderen Esat
Hakan yazdı:Yunus'la Cevizli mi? Yunus istasyonu da düz, Cevizli'de. Hattın en berbat istasyonu Kartal, trenle peron arasında nereden baksan 30-40 cm mesafe oluyor. Çocuklar falan elinden tutmadan inip binemiyor.

Bu saatten sonra istasyonlara 1 kuruş para harcamasınlar, değiştirdikleri bir patlak ampul bile fuzuli masraf artık...
Valla Hakan ne diyeyim, ben linki verdim, ha ama o link oradan kalkar, yazıp çizip sonra değiştirip silip işin içinden sıyrılınıyor, ben yine de alıntıladım açıkçası ne Yunus ne de Cevizli istasyonunu bilmem, Mehmet efendinin yazdığına güvendik, dediğim gibi admin butonu elinde başkasını yemlemiştir bizde düşmüşüzdür belki :D :) ardından zaten kendi soruşturmamı yaparak arkasına bilgi olarak ekledim, bizim arkadaşlarca bilinen tek sorun Kızıltoprak'ta yaşanmış Pendik'e kadar araçlar sorunsuz gidip gelmişler.

Gönderilme zamanı: 02 Ağu Prş, 2012 00:05
gönderen Esat
Araçların deneme seferleri yapılmaya devam ediyor, test sürecinde çekilmiş görüntüler, fotoğraflar Hazım Engin'e aittir, ilgili grupta izin alınarak yayınlanmaktadır.

Resim

Resim

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 23 Eki Sal, 2012 22:01
gönderen kenanmar
facebook.com/kentvedemiryolu [17 Ekim - Marmaray/Mk.Ahmet ŞİMŞEK ]

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Gönderilme zamanı: 23 Eki Sal, 2012 22:43
gönderen Esat
İvme koluda pek bir kibarmış :)

Gönderilme zamanı: 05 Şub Sal, 2013 23:48
gönderen Esat
UDH Marmaray sitesinde araç üretim tesislerinde çekilmiş bir kaç foto

Resim

Resim

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 06 Şub Çrş, 2013 02:49
gönderen dcakmak
bu setlerle ilgili bir kaç eleştirim var. birincisi her vagonda 5 kapı olması. standart metro, banliyo araçlarında 4 adet kapı bulunuyor. bu araçlarda ise sanırım yoğunluk olacağı gerekçesiyle 5 kapı konuldu. ben gereksiz olduğunu düşünüyorum. zaten karşılıklı koltuk düzeni koyulmuş yolcu sirkülasyonunu kolaylaştırmak için 5 kapı koyup oturma alanını iyice azaltmanın ne gereği vardı? ikincisi ise koltuk düzeni tabiki. çoğu yer üstünden giden bir hatta karşılıklı koltuk düzeninin anlamsız olduğunu düşünüyorum. yoğun yolcu trafiği olacağı kesin ama 440 adet vagon alındı. yoğunluğu çok rahat kaldırabilecek bir sayı. metrobüs hattında 300-350 arası araç yoğunluğu kaldırabiliyorsa otobüslerden daha uzun ve geniş banliyo vagonları çok rahat kaldırır diye düşünüyorum.

Gönderilme zamanı: 04 Eki Cum, 2013 22:29
gönderen Esat
Resim

Testteki araçlardan bir kare, bol miktarda araçta Sirkeci gar yanındaki park sahasında yatıyorlar, bunun dışında elimde bir kaç kare daha var aslında araçlardan ama hep önünde resim çekilmiş arkadaşlar var ve arkadaş listesine paylaştıkları için izinsiz yayınlayamıyorum. Geçen Sirkeci de çekilmiş bir resim 23000 lik banliyö treni ile yanyana çekilmiş bir fotosu vardı bu araçlardan birinin, bayağı bir heybetli duruyor 23000 in yanında, azametli :)

Gönderilme zamanı: 10 Kas Pzr, 2013 18:20
gönderen Esat
Marmaray araçları hakikatten güzelmiş, yani güzelliği şu sessiz ve sakin, yolcu açısından çok konforlu bir yolculuk sunuyor, benim çok hoşuma gitti.

Resim
Resim
Resim

Gönderilme zamanı: 10 Kas Pzr, 2013 23:07
gönderen alabay
Marmaray çizik mi, ben mi yanlış görüyorum? :shock:

Gönderilme zamanı: 11 Kas Pzt, 2013 07:39
gönderen Esat
alabay yazdı:Marmaray çizik mi, ben mi yanlış görüyorum? :shock:
o kadar şey var, sen çizik mi görüyorsun, valla benim gördüğüm tek çizik senin kafada gibi.

Gönderilme zamanı: 11 Kas Pzt, 2013 12:37
gönderen alabay
E tabiîki yahu! Alman kafa işte. Gözle görülür çizik neden temizlenmiyor, tamir edilmiyor? Yepyeni bir sistemi şimdiden eskimiş gibi gösteren bir durum. Bana Osmanbey metro istasyonunu hatırlatıyor, 2009’da 20, 30 senelik varlığa sahip bir girişi varmış gibi gelmişti bana. Ben şahsen birar itina beklerim böyle şeylerde, pardon.

Marmaray'ın 10'lu Trenleri Halen Kullanılamıy

Gönderilme zamanı: 26 Ara Cum, 2014 17:22
gönderen Kamil16
Marmaray'ın 10'lu Trenleri Halen Kullanılamıyor.

Marmaray için satın alınan 38 adet 10'lu vagon uygun bir tren ray sistemi olmadığı için 3 yıldır atıl biçimde bekliyor.

10 vagondan oluşan trenlerin ana istasyonlar olan Ayrılıkçeşme ve Kazlıçeşme’de dönüş yapabilecekleri altyapı olmadığı için atıl durumda bekletildiği belirlendi.

Resim

http://www.gercekgundem.com/istanbul/93 ... ndal-israf