ist-M.10:02 » Şişhane-Darüşşafaka Rotem Araçlar
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5557
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Sen Pirakk'ı bir gör, dilini yutt
Dur daha, bir gün resimler sunacağım ... Esat'tan haber bekliyorum.
Berlin konusunda şöyle bir şey var ... elli sene ... dur lan, metro 1902'den be ... yüz seneden beri olsa da şebeke, trenler yenileniyor. Benim çocukluğumun trenleri (ne yazık ki) Kuzey Kore başkenti Pyöngyang metrosunda şimdi, Berlin oraya sattı. Sistem aynı (işe bak!).
B. Alabay
Dur daha, bir gün resimler sunacağım ... Esat'tan haber bekliyorum.
Berlin konusunda şöyle bir şey var ... elli sene ... dur lan, metro 1902'den be ... yüz seneden beri olsa da şebeke, trenler yenileniyor. Benim çocukluğumun trenleri (ne yazık ki) Kuzey Kore başkenti Pyöngyang metrosunda şimdi, Berlin oraya sattı. Sistem aynı (işe bak!).
B. Alabay
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Pirakk. Eski Çekoslovakya. Demir perde ülkesi. SSCB'nin nüfuz alanındaydı. Varşova Paktının içinde. 2. Dünya Savaşı'ndan sonra bizim payımıza ABD düştü. Onların payına Ruslar. Ruslar her tarafı delik deşik edip metro yaptılar. ABD bizde rayları söktürüp otoyollar için krediler verdi.
Yoksa Çekya çok maharetli olduğundan değil.
Biz ise şimdi asil bir şekilde kendi göbeğimizi kendimiz kesmeye çalışıyoruz. Bu daha onurlu bir şey...
Pirakkk yani..
Yoksa Çekya çok maharetli olduğundan değil.
Biz ise şimdi asil bir şekilde kendi göbeğimizi kendimiz kesmeye çalışıyoruz. Bu daha onurlu bir şey...
Pirakkk yani..
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18074
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Sanmıyorum onlar shov araclarıydı hani su sadece önünde resim cekilenlerden M3 icin alınan aracların resimlerini de koyduk işte o mor renkli Rottem ler aslında M3 icin alınan ama hatta uymadığı için iş bilir İETT tarafından T4 hattına kaktırılmak istenen araçlarMehmet Kasım yazdı:O araçlar başka hatta kullanılacaklar olabilir mi?Esat yazdı:Hatirliyormusunuz bu haberler ilk ciktiginda hatta baskan Kore ye gittiginde bir arac ile poz vermislerdi
Ben o kadarda kötü görünmediğini düşünüyorum. Dışına kaplama yaparlar sanırım. Renk gelir. Bir gelsin deneyelim. Ben size daha net bilgi veririm.Esat yazdı: herkes bu araci bekliyordu ama su gelen seye bakin ne kadar kötü bir Alstom kopyasi,
Ayrıca dünyada vagon sıkıntısı olduğu söyleniyor. Ne kadar doğru bilemiyorum.
Dünyada ki metro sıkıntısına gelince malum memlekette mercimek olmayınca 'Allah yagmur vermedi ondan' ama kimse ulan biz suları bosuna akıtıyoruz adam gibi sulama nedir bilmiyoruz demez. Burada da sıkıntı neden kaynaklanır arzın talebi karşılayamamasından, yani üreticiler belli ee para kimdeyse düdügü o calar IBB kendi başına krediler ile bilmemneler ile arac almaya calışıyor dolayısı ile başkaları sizden biraz fazla vererek üretimde öne geçebilir demektir bu da cünkü bir tramvay aracı için bin dereden su getirip pazarlık ediyorsunuz ama öbür adam Bombardier e Berlin adında bir model üretiyor sadece Viyana da kullanılmak üzere arac yapıyor yani kent kimligine önem veren sehirler, siz daha ikisi birbirini tutmayan tipte ve renkte raylı sistem aracları ve rengarenk otobüsler ile dolaşa durun
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18074
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Orası Taksim metro inşaatı yapılırken araçların hem inşaat araçlarının hemde trenlerin indirilmesi için yapılmış bir alandı TEKFEN binasının ön kısmında kalmaktadır, daha önce bu başlıkta eski araçların indirilmesi sırasından resimler yayınlamıştım.
Bu nokta araç indirme işlemi bitince kapatılmıştı ama hatırladığım kadarı ile portatif bir şekilde kapatılmıştı çünkü daha sonra bir kaç kez iş makinesi de indirilmişti. birinci ve üçüncü resimde suntalar ile kapatılmış görünen bölümlerde galeriler var o bölümlerin dükkan ya da atölye yapılacağı söylenmişti ama şu anda ne durumda bilemiyorum Ulaşım A.Ş. nin atölye binaları Tekfen in arkasında çünkü. Buradaki handikap bir park alanı üzerinde değil direkt hattın üzerinde olması zaten bu sebeple indirme esnasında seferler erken bitirild.
Bu nokta araç indirme işlemi bitince kapatılmıştı ama hatırladığım kadarı ile portatif bir şekilde kapatılmıştı çünkü daha sonra bir kaç kez iş makinesi de indirilmişti. birinci ve üçüncü resimde suntalar ile kapatılmış görünen bölümlerde galeriler var o bölümlerin dükkan ya da atölye yapılacağı söylenmişti ama şu anda ne durumda bilemiyorum Ulaşım A.Ş. nin atölye binaları Tekfen in arkasında çünkü. Buradaki handikap bir park alanı üzerinde değil direkt hattın üzerinde olması zaten bu sebeple indirme esnasında seferler erken bitirild.
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5557
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18074
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Eni boyu aynı Başar metrosu tramvayı yok Zug işte, zug fahrt ab! Ayrıca Alstom metro ve Bombardier tramvay araçları gemi ile geldiğinde bu delikten çok daha fazla bir yükseklikten aşağı indirilmişlerdi tırlar üzerine, burada kafana takılan risk nedir ona göre cevaplayayım?alabay yazdı:Üstad, vasıtayı belki vinçle raya oturtman gerekir, ama delikten aşağı? Bu Köln'de çok garanti öyle değildir, "KTA" metro değil, tramvay
B. Alabay
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18074
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Zaten araçların elektrik ile kendi başına ilerlediğini sanmıyorum, araçlar geldiğinde genelde elektrik aksamları demonte olabilir (çarpma kırılmalara karşı) bir ikincisi zaten bu araçlarda Motrisler hariç sürüş aksamı olduğunu da sanmıyorum ne de olsa Rottem kırpmıştır bir yerlerden dolayısı ile araçlar eski teknik ile Unimog raylı sistem aracı ile itilerek park alanına alınmıştır.alabay yazdı: Elektrik hattına bile gerek yok, çekici veya itici ile hareket sağlanır.
B. Alabay