9. sayfa (Toplam 9 sayfa)

Gönderilme zamanı: 05 May Çrş, 2010 12:29
gönderen Esat
Ne diyorsun sen Başar ya? :) Orayı bırak bura İstanbul bu 1, 2 ncisi öyle bir şey var, burada otobüsçülerden bahsetmiyoruz, yapıldığını biliyorum, bizzat içinde bulundum, hatta yeri geldiğinde bu konu ile ilgili her zaman konuştum.

Gönderilme zamanı: 05 May Çrş, 2010 13:38
gönderen Çakır
Esat abi doğru söylüyor sayın alabay (başar) İstanbul Ulaşım gerçekten bu konulara çok önem veriyor.İett otobüsleri gibi değil binen her yolcunun hesabının tutulduğunu biliyoruz burada, şirket çok ciddi çalışıyor bu konularda İstanbul bu kadar küçümsemek hoş değil gerçekten büyük metropoller ile yarışacak düzeye getirlseydi eğer zamanında gerçekten zirveyi hak ederdi ama bu son 20 yılda ancak yapılabildi ve yapılmaya devam ediyor.

Bence eleştiri yerine artık destek verilse, millet olarak özellikle istanbul da yaşayan vatandaşlar olarak toplu taşımada özellikle demiryollarına destek verilse gerçekten daha güzel şeyler çıkacak ortaya ve değeri bilindikçe güzelleşecek...

Belki yeri burası değil yazdıklarımın ama yeri geldi diye yazdım... 8)

gabari

Gönderilme zamanı: 07 Eyl Sal, 2010 12:57
gönderen tahir93
bu araçların gabarisi m3'e uymadığını söylemişsin esat abi? bana açıklayabilir misin neden bu araçlar m3'te çalıştırılamadı? ya da kasten çalıştırılmadı mı?

Gönderilme zamanı: 07 Eyl Sal, 2010 14:12
gönderen Esat
Kasten bir durum yok, ortada sadece birilerinin raylı sistemlere burnunu sokarak nemalanabilmek için avuçlarını ovuşturması var. Bu iş için para ayrıldı ve gidip nerede ise araba alır gibi araç alındı, aman paramız buna yeter, bunu alalım ayağımızı yerden kessin :) Ya araba alırken bile düşünür insan, park yeri sorunum varmı, büyük almayayım, ya da köye gidicem altı yüksek olsun falan. :) Ondan sonra böyle bir bakarsınki aracın gabarisi ile hat gabarisi uymuyor, kurplarda sorun yapıyor falan filan, bana göre bu beceriksizliğin daniskasıdır. Sonuç olarak araçlar alınmış oldu, alımı yapanların çorba ettikleri başka bir hatta kaydırılarak sorun çözüldü, demeyi çok isterdim :) Ama araçları adam edebilmek için Ulaşım A.Ş. de nasıl uğraşıldığı, nasıl çaba gösterildiğini biliyorum. Araçlar tramvay hattına uygun değildi, bir sürü revizyon yapıldı ve nerede ise olmayacak işler yapıldı ve eminim ki bu revizyon ve adaptasyon işini Ulaşım değilde başka çok bilenler yapmaya yaptırmaya kalksaydılar onu da beceremezlerdi. Ulaşım A.Ş. bu konuda gerçekten çok yetkin ve bu araçların adaptasyonunda da çok iyi iş çıkarttılar, tüm zorluklara rağmen.

Gönderilme zamanı: 07 Eyl Sal, 2010 14:53
gönderen tahir93
neyse yine de uydurmuşlar bir şekilde :D

Gönderilme zamanı: 16 Mar Cum, 2012 11:07
gönderen Mehmet Kasım
http://www.rayturk.net/dunyanin-en-hizl ... e-gelecek/

adana metrosunda da bu lrv34 tipi araçlar vardı. ama bombardier adana'ya araç vermiş. acaba rotemlerden başka araç avr mı adana'da.
Adana Hafif Raylı Ulaşım Sistemi – 36 adet LRV araç (2010)

Gönderilme zamanı: 16 Mar Cum, 2012 12:52
gönderen Esat
Mehmet Kasım yazdı:http://www.rayturk.net/dunyanin-en-hizl ... e-gelecek/

adana metrosunda da bu lrv34 tipi araçlar vardı. ama bombardier adana'ya araç vermiş. acaba rotemlerden başka araç avr mı adana'da.
Adana Hafif Raylı Ulaşım Sistemi – 36 adet LRV araç (2010)
Hayır yok Mehmet bu konuya diğer başlıkta yazdım, sonradan satın aldıkları firmaların sattığı araçlarıda kendileri üretmiş gibi yazmışlar, öyle değil. Firmaların tüm haklarını satın aldıkları için kağıt üstünde doğru olabilir belki ama bence doğru değil.

Gönderilme zamanı: 21 Eyl Cmt, 2013 16:15
gönderen Esat
Resim