2. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Gönderilme zamanı: 27 Eyl Pzt, 2010 14:59
gönderen Esat
Yukarıda Bombardier olarak yazdığım Zefiro 300V serisi araçlar İtalyan demiryolları için Bombardier ve Ansaldo Breda ortaklığı ile üretilmişler. Araç Alstomun AGV leri kıyaslanıyor, Zefiro' nun AGV lerden teknik olarak daha yüksek puanlar aldığı ve fiyat olarak ta daha ucuz olduğu belirtiliyor, araç 360km/s maksimum hız yapabiliyormuş.
Fotoğrafın kaynağı
Gönderilme zamanı: 07 Eki Prş, 2010 19:19
gönderen Esat
Fransa ile İngiltere arasında hızlı tren taşımacılığı yapan Eurostar, filosunu yenileme kararı almış. Bu karar ile birlikte alınacak yeni trenler ile işletme hızınıda arttıracaklarmış, halen 305km/s hız yapılabilen sistemde bu sayede 320km/s ya çıkılabileceği bununda 2,5 saatlik yolculuğu 2 saat civarına düşüreceğini belirtmişler.
http://www.lojiport.com/news_detail.php?id=24258
İngiltere ile Fransa’yı Manş denizinin altındaki tünelden tren seferleriyle bağlayan "Eurostar" hızlanıyor.
İngiliz basınında yer alan haberlere göre, satın alacağı 700 milyon sterlinlik yeni filosuyla Eurostar, saatteki hızını 305 kilometreden, 320 kilometreye çıkaracak. Eurostar 900 yolcu kapasiteli, 10 adet yeni tren alacak.
Böylece Londra ile Paris arasını yaklaşık 2,5 saatte giden Eurostar trenleri, bu mesafeyi 2 saatten az bir sürede katedecek. Yeni trenler ayrıca, 750 yolcu kapasiteli mevcut trenlerden daha fazla yolcu taşıyabilecek.
Yukarıda verdiğim resimler mevcut filoya ait alıntı resimlerdir, açıkçası hangi firmanın üretimi olduğunuda bilmiyorum, bir ihtimal Alstom olabileceklerini düşünüyorum, bakalım yeni filoda hangi araçları tercih edecekler ve takviye ile boşa çıkan araçlarını nasıl kullanacaklar. Malum çünkü Avrupa içinde de bir ortak hızlı tren ağı kurulması ve mevcudun geliştirilmesi için çalışmalar yapılıyor.
Gönderilme zamanı: 09 Eki Cmt, 2010 21:47
gönderen Esat
http://www.rayturk.net/?p=13200
http://tr.euronews.net/2010/10/07/euros ... en-aliyor/
Manş Deniz’inin altından geçen tüneli işleten Eurostar, Siemens’ten on adet yeni nesil hızlı tren satın alıyor. Şu ana kadar trenlerini Fransız Alstom’dan alan Eurostar’la Siemens arasında imzalanan bu alım sözleşmesi bir ilk oldu.
Haber içeriğinde bahsedildiği üzere Eurostar' ın daha önceki araçları Alstom' a aitmiş tahmin ettiğimiz gibi, fakat yeni seride Siemens' e geçiyorlar, tabi bunun nedeni de yine haber linklerinde okuyacağınız üzere benimde bir önceki mesajda bahsettiğim olayın doğrulanması yani AB içerisinde hızlı tren işletmecilerinin diğer ülke ağlarını da kullanmasına imkan sağlayan antlaşma. Eurostar Manş tüneli üzerinden İngiltere planları yapan Deutsche Bahn ile rekabet edebilmek adına filoyu gençleştiriyor. Acaba hangi araçlardan alacaklar Innotrans ta Valero ismi ile tanıtılan bir Siemens vardı, resmini koymuştum önceki mesajlara belki de bu araçlar ile devam edeceklerdir.
Gönderilme zamanı: 10 Eki Pzr, 2010 22:48
gönderen Esat
Gönderilme zamanı: 22 Eki Cum, 2010 12:24
gönderen Esat
Stern dergisinden alıntılanmıştır, INNOTRANS 2010 da çekilmiş bir kare.
Gönderilme zamanı: 07 Ağu Pzr, 2011 18:44
gönderen Mehmet Kasım
wikipedia
Gönderilme zamanı: 17 May Prş, 2012 12:50
gönderen Esat
Çin'de kullanılan Hızlı Tren setlerinden fotoğraflar, fotolar
http://zug-und-eisenbahn.blogspot.com sitesinden alıntıdır.
Bombardierler
CRH1A
CRH1B
CRH380C - 380DL
CRH1E
Kawasaki
CRH2A
CRH2B
CRH2C
CRH380A
CRH380AL
CRH2E
CRH380B
CRH3C
CRH380BL
CRH380CL
Alstom
CRH5A
Gönderilme zamanı: 01 Tem Sal, 2014 15:26
gönderen Esat
Gönderilme zamanı: 10 Tem Prş, 2014 16:54
gönderen kemal
Thalis
Gönderilme zamanı: 23 Şub Pzt, 2015 18:52
gönderen Esat
Siemens Velaro nun versiyonları
Re: gnl-HT.10 » Dünyadan Hızlı Tren Araçları
Gönderilme zamanı: 09 Ara Cum, 2016 14:56
gönderen Esat
Fransız TGV hızlı trenleri, Gare de Lyon - Paris
20161207_225135.jpg
20161207_225200.jpg
20161207_225221.jpg
20161207_225243.jpg
Re: gnl-HT.10 » Dünyadan Hızlı Tren Araçları
Gönderilme zamanı: 07 Şub Cum, 2020 08:14
gönderen Esat
Avusturyanın yerli milli hızlı treni RailJet
IMG-9305.JPG