1. sayfa (Toplam 3 sayfa)
ist-M.10:01 » ABB/SGP Metro Araçları
Gönderilme zamanı: 03 Ara Pzt, 2007 22:33
gönderen Esat
Gönderilme zamanı: 04 Ara Sal, 2007 09:06
gönderen alabay
Viyana'dakilerin iç tasarımını merak ettim. Tramvay zamanlarında biraz oturma yerleri az diye hatırlıyorum. Vasıtalar bakımlı olursa onlarca sene çalışır, nitekim Berlin banliyösünde 80 senelik trenler çalışırdı bir zamanlar (90'lara kadar, ve hâlen de insan özlüyor onları).
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 04 Ara Sal, 2007 09:38
gönderen Esat
Viyana'dakilerin iç tasarımını merak ettim. Tramvay zamanlarında biraz oturma yerleri az diye hatırlıyorum. Vasıtalar bakımlı olursa onlarca sene çalışır, nitekim Berlin banliyösünde 80 senelik trenler çalışırdı bir zamanlar (90'lara kadar, ve hâlen de insan özlüyor onları).
B. Alabay
İstanbul dakiler ile arasında karoser olarak ikisini yanyana koyduğunuzda çok büyük bir fark yok, ama incelediğinizde bariz bazı farklar ortaya çıkıyor, örneğin; İstanbul dakiler her bir yanda 4 Viyana dakiler 3 kapılı ve boydan biraz kısa, iç kısımda İstanbuldakiler biraz daha yüksek viyanadakiler ise biraz daha geniş (bu algı ile ilgili bir durum olabilir ama böyle bir fark hissediliyor) bunun dışında kapı tasarımları aynı ve aynı sistem ile çalışıyor, iç tasarımda da koltukların yerleşimi orta bölümde aynı ama kapıların az olmasından dolayı her bir vagonun iki ucunda oturma bölümleri var bizimkilerde bu bölümler biraz daha dar ve oturma yeri yok, ama genel konsept aynı, yani koltuk şekilleri, koltuklar ile ayakta durulan yeri ayıran bölümler aynı konsept, sanırım SGP artık araç üretmiyor dolayısı ile ABB de elektrik ve elektromekanik olayında başka firmalar ile çalışıyor, hatta SGP Viyana' nın kapanacağı söyleniyordu, buradaki boşluğu Bombardier almış durumda, 2 yıl öncesine kadar bu fabrikanında kapatılacağı söyleniyordu ama sanırım aldıkları siparişler nedeni ile bu kapanış ertelendi.
Gönderilme zamanı: 01 Nis Sal, 2008 21:50
gönderen Esat
Gönderilme zamanı: 26 Eyl Cum, 2008 13:31
gönderen Esat
Trenle oyun olmaz!!
şakaya gelmez.
Gönderilme zamanı: 26 Eyl Cum, 2008 21:59
gönderen alabay
O ne öyle yine?!
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 26 Eyl Cum, 2008 22:47
gönderen Esat
alabay yazdı:O ne öyle yine?!
B. Alabay

Aracın orta bojisinin mukavemeti ile körük bölgesinin dikeydeki kıvrılma açısı test ediliyor

Gönderilme zamanı: 27 Eyl Cmt, 2008 23:44
gönderen alabay
Ahzo. Deprem önlemleri mi?
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 28 Eyl Pzr, 2008 00:32
gönderen Esat
alabay yazdı:Ahzo. Deprem önlemleri mi?
B. Alabay
Yok daha çok İstanbul da neden her yere tramvay yapılamıyor sorusuna cevap aramak için

tepelik ya bizim yokuşlarda genelde böyle başlar cart diye düzden rampaya işte burada şekil a da tramvayın cart diye yokuşlara giremeyeceğini görmüş oluyoruz

eheheh
Ben sorayım nedir bu fikri olan?
Gönderilme zamanı: 28 Eyl Pzr, 2008 09:16
gönderen alabay
Şunlar hem bir Stuttgart'a hem de bir Prag'a gidip baksalar? Aynı tepelik yerler, acaba oradaki "gavurlar" nasıl becermiş?
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 20 Nis Pzt, 2009 10:50
gönderen gokhan aslan
son fotolar deneyler bi hayli ilginç ama tek tepelik yer istanbul değil diğer yerler de nasıl oluyo bu işler (bu aracı hiç sevmiyorum kalkarken darrrr diye bi ses çıkıyor ya oy oy oyy)
Gönderilme zamanı: 29 Nis Çrş, 2009 23:14
gönderen Esat
Vay be, hala o resimde ne olduğunu aslında kimse anlamadı değilmi? Yani görüyorum ki hala deney olduğu zannediliyor.
