bur-RS.10 » Bursadaki Düwag Marka Araçlar (İkinci El)

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5553
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 30 Kas Cmt, 2013 21:19

Bunu aslında böyle bıraksalar da ilginç olur. Belki camları değiştirerek sadece. Ben şahsen aslında grafitiyi sevmem, ama konu olarak çok uğraştım ve kültür olarak çok derinlere ve gerilere giden bir şey. Nitekim mağarada bulduklarımız da sırf grafiti. Ürban etnolojisi bununla uğraşıyor meselâ. Yaban orman yerine yaban kent.

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Mesaj gönderen mustafaguler » 01 Ara Pzr, 2013 01:36

Kestel etabının devreye girmesiyle birlikte bu araçların içini ve durumlarını merak ediyorum

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 01 Ara Pzr, 2013 17:49

Bunu aslında böyle bıraksalar da ilginç olur
Aşırı şekilde katılıyorum bu mesaja :D :D :D

Mehmet keles
Moderatör
Mesajlar: 233
Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25

Mesaj gönderen Mehmet keles » 06 Haz Cum, 2014 07:09


Mehmet keles
Moderatör
Mesajlar: 233
Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25

Mesaj gönderen Mehmet keles » 06 Haz Cum, 2014 07:13

Hat 1500 Volt olunca, bir hayli uğraştırdı. Fakat Burulaş nihayetinde sabırla 750/1500 dönüşümünü gerçekleştirdi. Tebrik ederim hayırlı olsun. Artık diğer araçlarını çekmenin vakti geldi. Araçlar çok sağlam robust araçlar. 50 yıl daha rahatlıkla çalışır...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18055
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 06 Haz Cum, 2014 17:48

Bahsedilen araç bu olsa gerek

Resim

Mehmet keles
Moderatör
Mesajlar: 233
Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25

Mesaj gönderen Mehmet keles » 06 Haz Cum, 2014 19:00

Aynen bu, 750 Volt DC, oldu 1500V. D.C. sevimli bir tren. En ilginç yanı 30 metre 6 kapı
Yani bir araçta 12 kapı 24 kanat. Yolcu sirkülasyonu mükemmel. Ayrıca Türkiyenin en çok kapısı olan metro/hafif metro aracı.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18055
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 06 Haz Cum, 2014 19:25

SGP ler bu hesapla metre basina daha cok kapiya sahip degil mi? Garip bir kiyas olmus :)

btgn
Yıllık Paso
Mesajlar: 425
Kayıt: 08 Tem Prş, 2010 17:34

Mesaj gönderen btgn » 07 Haz Cmt, 2014 00:53

Bu araçlara Rotterdam'da binme fırsatım oldu. Gayet güzel araçlar ama içleri vandalizm nedeniyle içler acısı durumdaydı, duvarlar grafiti doluydu. Yenilenmiş hallerinin fotoğrafını gördüm ve baya hoşuma gitti, gayet güzel bir şekilde yenilemişler. Oturma grupları araçların orijinalinde çok kötüyken Bursa'da gayet güzel bir hale getirilmiş.

Benim merak ettiğim bu araçların klima durumu ne acaba ? Rotterdam'da kış aylarında bu araçları kullandığım için klima var mı yok mu bilmiyorum. Yoksa bile Bursa'da klima takıldı mı ?

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 07 Haz Cmt, 2014 11:59

Eğer araçları 1 ve 2 numaralı hatlarda da çalıştırırlarsa deneme fırsatım olabilir Temmuz'da, ben de merak ediyorum

Mehmet keles
Moderatör
Mesajlar: 233
Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25

Mesaj gönderen Mehmet keles » 09 Haz Pzt, 2014 06:44

Klimaları yok, muazzam havalandırması var. Bursa için klima gerekli. Benim fikrim mevcut convertere yük bindirmeden 1500 voltluk bir klima yaptırsınlar. Bunuda yerli olarak safkar yapabilir. O zaman araçlar çok güzel olur.

btgn
Yıllık Paso
Mesajlar: 425
Kayıt: 08 Tem Prş, 2010 17:34

Mesaj gönderen btgn » 09 Haz Pzt, 2014 15:56

Benim fikrim mevcut convertere yük bindirmeden 1500 voltluk bir klima yaptırsınlar.
Zaten converter hesaplamaları yapılırken klimayı dikkate almamışlardır. Diğer taraftan klimayı converterdan sonra 750V ile sürmek kayıpları artırabilir(converter kayıpları, v.s.). Hattan gelen 1500V convertera girmeden klimayı sürerse daha verimli olacaktır.

Cevapla

“Toplu Taşıma Araçları” sayfasına dön