5. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Gönderilme zamanı: 21 Ağu Prş, 2014 11:41
gönderen kemal
Evet inşallah doğru dürüst artık yaparlar şurayı.Yeter rezillik ...

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 23 Ağu Sal, 2016 14:49
gönderen Esat
Gar ın geleceği malum uzun süredir tartışma konusu, bu konuda bakanlıktan bizzat Bakan tarafından bir açıklama yapılmış, söyleme göre Haydarpaşa Gar ı fonksiyonunu devam ettirecek, hem de hızlı trenlerinde kullanabileceği bir şekilde
Gazetecilerin soruları yanıtlayan Arslan, Haydarpaşa Garı’nın, yüksek hızlı trenlerle birlikte İstanbul’a tren garı olarak hizmet vermeye devam edeceğini söyledi.

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Pzt, 2018 17:09
gönderen Esat
https://www.trenhaber.com/yht/haydarpas ... h4939.html

Bugün yine Haydarpaşa garın faaliyetine devam edeceği, hatta YHT nin Haydarpaşa seferinin de olacağı bilgisi verilmiş, hadi inşallah.
Yüksek hızlı trenin Haydarpaşa bağlantısının bu projeye dahil edildiğini, 4 yol, 2 peron olarak tamamlanarak işletmeye almayı planladıklarını, bölgedeki arkeolojik kazıların da ilgili kurulların denetiminde sürdüğünü bildiren Turhan şöyle devam etti: “Bugün burada deneme sürüşlerine başladık. Bu yılın sonuna kadar deneme sürüşleri de bitecek. Kalan imalatlarımızı da tamamlayıp yılsonunda bu projeyi, hizmeti, demiryolunu İstanbulluların hizmetine sunacağız. Ayrıca, yüksek hızlı tren hattı şu anda İstanbul-Ankara arasında Pendik’e kadar çalışıyor. Burada da İstanbul’da önce Ayrılıkçeşme’ye, sonra Haydarpaşa’ya kadar yüksek hızlı tren hizmeti verilecek.”

https://www.trenhaber.com/yht/haydarpas ... h4939.html

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Pzt, 2018 17:42
gönderen Edil Arda
eylemler süresince de hep hızlı trenin geleceğini söylediler.

keşke yarım saatte bir Marmaray da gelse, aynı şey Sirkeci için de geçerli (aradaki istasyonlar da kullanılmış olur)

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Pzt, 2018 18:32
gönderen Kamil16
Edil Arda yazdı:eylemler süresince de hep hızlı trenin geleceğini söylediler.

keşke yarım saatte bir Marmaray da gelse, aynı şey Sirkeci için de geçerli (aradaki istasyonlar da kullanılmış olur)
Güzel bir düşünce. Benzerini İZBAN, Alsancak'ta uyguluyor. Haydarpaşa'ya adapte edersek; Gebze'den gelen tren Haydarpaşa'ya gider, yolcu boşaltır ve yolcu alır. Arka kafadan bu sefer Ayrılıkçeşme, Sirkeci, Halkalı yönüne gider. 8) 8)

Aynı şekilde, Halkalı'dan gelen tren için yapılır. Yada "Ayrılıkçeşmesi - Haydarpaşa" arasında mekik tren çalıştırılır.

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Pzt, 2018 18:51
gönderen Edil Arda
ama mekik trenin Ayrılıkçeşme'sinde kalkacak yeri yok,
gerçi haberdeki "önce Ayrılıkçeşme’ye, sonra Haydarpaşa’ya" sözünden ayrı bir peron yapılacakmış gibi anlıyorum.

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Pzt, 2018 19:48
gönderen Esat
Ben ifadelerden yine biraz yarım yamalak bir iş olacak diye anlıyorum. Haydarpaşa hazırlanana kadar Ayrılık Çeşmesi bir peron YHT için hizmet verebilir, bir peronda Marmaray için hizmet verebilir ama bu durumda Pendik tarafına halen banliyö çalışması lazım. En başından beri Ayrılık Çeşmesi nin basit bir banliyö istasyonu olduğunu söylüyorum, burada 4 yol 2 peronlu bir yapı yerine bu güdük şeyi koydular.

Diğer taraftan benim kafama yatan ki orası da bence yenileme sırasında geliştirilebilir di ama yapmadılar sanırım, Söğütlüçeşme, ilk etapta YHT Söğütlüçeşme' ye kadar gelebilir, burada banliyö aktarması yapılır, Haydarpaşa da işler bitince de baş durak Haydarpaşa' ya çekilebilir

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Pzt, 2018 22:40
gönderen Engin Y
Söğütlüçeşme çok iyi bir YHT/bölgesel tren/ulusal tren başlangıç durağı olur..
Marmaray’ın ortasında sayılır..
Metrobüsle kolayca erişiliyor..
Minibüs ve otobüsle kolayca erişiliyor..
Vapura da yürüme (15-20 dakika) mesafesinde..

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Pzt, 2018 22:59
gönderen metro_5
Esat yazdı:Ben ifadelerden yine biraz yarım yamalak bir iş olacak diye anlıyorum. Haydarpaşa hazırlanana kadar Ayrılık Çeşmesi bir peron YHT için hizmet verebilir, bir peronda Marmaray için hizmet verebilir ama bu durumda Pendik tarafına halen banliyö çalışması lazım. En başından beri Ayrılık Çeşmesi nin basit bir banliyö istasyonu olduğunu söylüyorum, burada 4 yol 2 peronlu bir yapı yerine bu güdük şeyi koydular.

Diğer taraftan benim kafama yatan ki orası da bence yenileme sırasında geliştirilebilir di ama yapmadılar sanırım, Söğütlüçeşme, ilk etapta YHT Söğütlüçeşme' ye kadar gelebilir, burada banliyö aktarması yapılır, Haydarpaşa da işler bitince de baş durak Haydarpaşa' ya çekilebilir
Zamanında da bu iş saçma yapıldı! Asrın projesi dendi sadece iki tünel yapıldı, Hızltren için en az 3 tünelli inşaa edilmeliydi ki trafik aksamasın, Söğütlüçeşme 3 peronlu orada YHT için duraklama noktası olabilir ama Kazlıçeşme ye çıkana kadar Kazlıçeşme dahil 5 istasyon trafiği var trafikte zaten Marmaray banliyö trenleri olacak bu yüzden sirkülasyon çok sıkıntılı geçecek.
Bide açılış olduğunda inşallah yine elektrik kesilmez, Ankara dönüşte Sapanca da 1 saat kaldı tren, hat açılalı 5 ay falan olmuştu gece tren sapanca da mahsur kaldı, sebep elektrik kesintisi! O gün çaresizlik ne onu anlamadım, olmaması gereken olduğu için gideceğim yere geç kaldım.

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 25 Eyl Sal, 2018 05:29
gönderen Kamil16
Esat yazdı:Diğer taraftan benim kafama yatan ki orası da bence yenileme sırasında geliştirilebilir di ama yapmadılar sanırım, Söğütlüçeşme, ilk etapta YHT Söğütlüçeşme' ye kadar gelebilir, burada banliyö aktarması yapılır, Haydarpaşa da işler bitince de baş durak Haydarpaşa' ya çekilebilir
Herhalde en iyi çözüm bu olur. Çünkü YHT'nin İstanbul içine gelmesi gerekiyor. Söğütlüçeşme'de 4 Hat var değil mi?

Re: ist-B.28:02 » Haydarpaşa Garı

Gönderilme zamanı: 25 Eyl Sal, 2018 09:46
gönderen Edil Arda
var.0