4. sayfa (Toplam 9 sayfa)

Gönderilme zamanı: 13 Ağu Çrş, 2014 21:02
gönderen Engin Y
kemal yazdı:Ben bu hızlı treni kullandım ve üstteki önerinin bir bölümünü dün gerçekleştirdim.
Pendik-Eskişehir-Konya-Eskişehir-Pendik mi yaptınız?

Kalkış ve varış saatlerini yazabilir misiniz kısaca?

Eskişehir-Pendik arasında kaç dakika 250 ile gidebildi?

Gönderilme zamanı: 13 Ağu Çrş, 2014 21:34
gönderen kemal
Giderken Pendik Eskişehir arasında bir süre 160 ile gitt. Bui 10 dakika sürdü sonra hep 60Km/h.
Sabah 06.15 treni ile Ankara'ya 4 saat 40 dakikada geldim sonra 11 Konya YHT ile bir buçuk saatte Komya'ya geldim. Saat 16.00 treni ile Ankara'ya geri dönüp günün son YHT si olan 19.00 ile yola çıkıp bu sefer nerede ise sadece Sapanca'dan sonra biraz 110km/h ile gittik ama diğer zamanlarda hep 60Km/h ile giderek İstanbul'a saat 22.50 sıralarında vardık.

Gönderilme zamanı: 13 Ağu Çrş, 2014 21:44
gönderen Engin Y
Bütün hızlı (Pendik-Eskişehir arasına ne kadar hızlı denebilirse) tren hattını boydan boya gidip gelmişsiniz yani.. :)

Dediğiniz gibi sıkıntı veriyorsa yavaşlık, eksik kesimler tamamlanana kadsr hiç binmemek hakikaten en iyisi..

Bu arada, günün son Pendik trenini 18:20 Konya-Eskişehir treni ile de yakalayabilirdiniz, ama sanırım aradaki 18 dakikalık fark nedeniyle riske atmak istemediniz..

Gönderilme zamanı: 13 Ağu Çrş, 2014 22:07
gönderen kemal
Evet öyle oldu. O 60 km/h ile giderken hele gece karanlıkta çok sıkıcı.Bitince gideriz; böyle iyi değil.

Gönderilme zamanı: 14 Ağu Prş, 2014 06:29
gönderen Esat
O bu değil de önümüzdeki hafta sonu (20 sinden sonra) bir yerlerde oturup çay mı içsek ne, Kenya ya gidemiyoruz bari :D

Gönderilme zamanı: 14 Ağu Prş, 2014 07:24
gönderen Engin Y
Esat yazdı:O bu değil de önümüzdeki hafta sonu (20 sinden sonra) bir yerlerde oturup çay mı içsek ne, Kenya ya gidemiyoruz bari :D
Abi, ayın son haftasını iş yüzünden Ankara'da ve Eskişehir'de geçiricem sanırım, ama seve seve gelirim buralarda olursam.. :)
kemal yazdı:Evet öyle oldu. O 60 km/h ile giderken hele gece karanlıkta çok sıkıcı.Bitince gideriz; böyle iyi değil.
Ankara-İstanbul bu şekilde kesinlikle çok anlamsız, Pendik civarında oturmuyorsanız..

Konya ve Eskişehir için ise güzel; o taraftan İstanbul'a gelenlerin Adapazarı'na kadar otoyola girme durumu olmadığı ve Eskişehir-Dudullu 4:15 ve Konya-Dudullu 9:00 saat sürdüğü için..

İş için giderken önce Eskişehir'e gitmem gerekirse, treni deneyeceğim bakalım, ama henüz belli değil..

Gönderilme zamanı: 18 Ağu Pzt, 2014 15:09
gönderen Engin Y
Bu hafta bir ihtimal Ankara'ya gitme durumumu var da belki trenle gideriz diye yer durumuna bakayım dedim ve gördüm ki Ankara-Pendik hattındaki Business Plus salonunu 7. Vagon gibi gösterme hatasından dönmüşler, trenler yeniden 6 vagonlu olmuş.. :)

Gönderilme zamanı: 20 Ağu Çrş, 2014 15:16
gönderen kado
Peki Eskişehir İstanbul yolunda tamamlanması gerekirken tamamlanmayıp, hızlı trenin eski tren yollarını kullanarak yavaş gitmesine sebep olan noktalar hangileri?

Gönderilme zamanı: 21 Ağu Prş, 2014 11:06
gönderen Engin Y
Yarın Ankara'da toplantımız var..

Sabiha Gökçen'den THY (Anadolujet bile değil) 07:35 uçağına her şey dâhil 59 TL'ye aldım..

Az önce aldım, uçağın kalkışına 19,5 saat kala..

Gönderilme zamanı: 24 Ağu Pzr, 2014 20:28
gönderen kenanmar
Hızlı tren bileti satın alırken Hesaplı Bilet olarak gözüken opsiyon İndirim hakkı olanların kullanabileceği İndirimli Bilet mi yoksa yarı fiyatına iade edilemeyen ve değiştirilemeyen bilet mi şayet iadesiz hesaplı biletse yüksek bilet fiyatı eleştirisini bir ölçüde yeniden değerlendirebiliriz.

Gönderilme zamanı: 24 Ağu Pzr, 2014 22:46
gönderen Engin Y
kenanmar yazdı:Hızlı tren bileti satın alırken Hesaplı Bilet olarak gözüken opsiyon İndirim hakkı olanların kullanabileceği İndirimli Bilet mi yoksa yarı fiyatına iade edilemeyen ve değiştirilemeyen bilet mi şayet iadesiz hesaplı biletse yüksek bilet fiyatı eleştirisini bir ölçüde yeniden değerlendirebiliriz.
Sorunuzun yanıtını ilgili başlıkta bulabilirsiniz..

Kaynak: http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic. ... c&start=12
Bunların tümü 2+2 oturma düzenine sahip Ekonomi sınıfı Standart bilet fiyatları. Bu biletlerde iade YOK, değişiklik VAR..
Bunların yarı fiyatına Hesaplı biletler (belli sayıda) oluyor; iade veya değişiklik YOK..
Standart biletlerin %20 daha fazlasına Esnek bilet var; iade ve değişiklik imkânı VAR..
..
Tüm biletlerde, gidiş-dönüş aldığınız takdirde yüzde 20 indirim var. Yani İstanbul-Ankara arası gidiş-dönüş hesaplı ekonomi sınıfı biletini 56 TL'ye (tek yön 28 TL - inanılmaz) almak mümkün..

Gönderilme zamanı: 26 Ağu Sal, 2014 10:32
gönderen fcinar
GÜNLÜK 25 BİN KİŞİYE ULAŞTI

Eskişehir Garı’nı günlük kullanan kişi sayısı 25 bine ulaştı. İstanbul seferlerinde doluluk yüzde 100. Yetkililer, yeni seferler için yoğun talep olduğunu söyledi.

Resim

SON RAKAMLAR
Eskişehir Gar Müdür Yardımcısı Ali Yıldız, Ankara-İstanbul YHT seferlerine ilginin yüksek seviyede olduğunu, trenlerde doluluk oranının yüzde 100 olduğunu belirtti. Yıldız, “1-24 Ağustos tarihleri arasında Eskişehir'den İstanbul'a 17 bin 696 kişi, Ankara'dan İstanbul'a 56 bin 568, İstanbul'dan Eskişehir'e 14 bin 933, İstanbul'dan Ankara'ya ise 57 bin 44 kişi seyahat etti. Eskişehir'den Ankara'ya ise 69 bin 613 kişi, Ankara'dan Eskişehir'e de 64 bin 978 kişinin ulaşımı sağlandı” dedi.

İSTANBUL SEFERLERİ YETMİYOR
Yıldız, “Vatandaşlarımızın isteği sefer sayılarının artırılması. İstanbul hattındaki 6 olan sefer sayısı yetmiyor. Eskişehir'in talebini karşılayamıyoruz” dedi.
Yolcu sayılarının YHT nedeniyle iki kat arttığına değinen Yıldız, yolcu ve bu kişileri uğurlamaya gelenlerle birlikte günde 25 bin kişinin Eskişehir Garı'nı kullandığını belirtti. Yıldız, İstanbul-Ankara hattında son istasyonun Pendik olduğunu, hattın uzamasıyla yolcu sayısının 4-5 kat artmasının beklendiğini ifade etti.

2Eylül
http://www.2eylul.com.tr/gundem/gunluk- ... 34938.html