tr-HT.04:04 » İstanbul - Ankara YHT İşletmesi

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1918
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: tr-HT.04:04 » İstanbul - Ankara YHT İşletmesi

Mesaj gönderen Engin Y » 12 Mar Sal, 2019 13:58

Uğur yazdı:Ankara'dan gelen tren 10.30 ve 20.49 Konya'dan gelen 23.04 Söğütlüçeşme varışlı trenler ile

Halkalı'dan 06.15 ve 11.50'de kalkan Ankara ile 06.35 kalkışlı Konya treni tüpten geçecek.

Yani şu anda günlük 6 tren geçecek.
Tamamdır Uğur Bey, teşekkürler ayrıntılı bilgi için..

“Halkalı’dan kalkan son tren” sanmıştım, meğer “Söğütlüçeşme'ye nispeten geç bir saatte (20:49) varan tren” olarak anlamalıymışım..

Sanırım bu saatleri TCDD sayfasından aldınız, yerime geçince bakayım ben de..

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1918
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: tr-HT.04:04 » İstanbul - Ankara YHT İşletmesi

Mesaj gönderen Engin Y » 21 Mar Prş, 2019 10:43

Annem için Halkalı'dan Ankara'ya YHT bileti bakıyorum..

Ankara'dan 06:00 kalkışlı ve Söğütlüçeşme'ye 10:30 varışlı YHT, Bakırköy'e ve Halkalı'ya devam ediyor..
Ankara'dan 16:25 kalkışlı ve Söğütlüçeşme'ye 20:49 varışlı YHT, Bakırköy'e ve Halkalı'ya devam ediyor..

Ankara'dan 17:40 kalkışlı ve Söğütlüçeşme'ye 22:05 varışlı YHT, Avrupa'ya devam etmiyor..
Ankara'dan 19:10 kalkışlı ve Söğütlüçeşme'ye 23:27 varışlı YHT, Avrupa'ya devam etmiyor..

Söğütlüçeşme'ye 22:05'te varan YHT'den inen yolcular, Marmaray ile karşıya geçebilirler, tamam..
Söğütlüçeşme'ye 23:27'de varan YHT'den inen yolcular ise Marmaray ile karşıya geçemezler, çünkü Marmaray'ın Söğütlüçeşme'den geçtiği son saat 23:24..

Ankara'dan 19:10 trenine bilet alıp, "Söğütlüçeşme'de 23:27'de inince de Marmaray ile karşıya geçerim" diye düşünen varsa, uyarmak istedim..

Ya Marmaray'a 23:39'da ve 23:54'te Söğütüçeşme'den Halkalı yönüne geçecek şekilde ek sefer koymak gerek (ki bu saatler bence metro standartlarında çalıştığı iddia edilen bir sistem için geç saatler sayılmaz), ya da Ankara'dan gelen bu YHT'nin 23:27'de Söğütlüçeşme duruşu yaptıktan sonra, arkasından gelen herhangi bir Marmaray treni olmadığından, kolayca Bakırköy ve Halkalı yönlerinde yoluna devam etmesi gerekir..

(Hatta bu son YHT'nin Yenikapı, Küçükçekmece gibi duraklarda durması bile söz konusu olabilir, nasılsa arkadan gelen Marmaray yok..)
ist-ank.PNG
Resim
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16835
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: tr-HT.04:04 » İstanbul - Ankara YHT İşletmesi

Mesaj gönderen Esat » 21 Mar Prş, 2019 12:23

Marmaray işletmesi bu konularda düzenleme yapmak zorunda kalacaktır, metro tarafında da bir takım sıkıntılar oluyor, marmaray işletme saatleri biraz daha uzatılabilir yakın zamanda

Kullanıcı avatarı
Edil Arda
Yıllık Paso
Mesajlar: 422
Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41

Re: tr-HT.04:04 » İstanbul - Ankara YHT İşletmesi

Mesaj gönderen Edil Arda » 21 Mar Prş, 2019 15:47

o konuda şöyle bir yanıt aldım; "Marmaray İşletme saatleri bakım kuşağına yeterli zaman ayrılması için TCDD 1.Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenmiştir. İleriki dönemde gerek bakım kuşağı zaman diliminin gerekse tren sefer aralıklarının daha da düşürülmesi değerlendirilecektir."

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16835
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: tr-HT.04:04 » İstanbul - Ankara YHT İşletmesi

Mesaj gönderen Esat » 21 Mar Prş, 2019 17:51

standart cevap, tüm gece çalışsın ya da saat 01:00 e kadar demiyorum şahsen, ama en kötü ihtimal her iki yönden son metro seferlerini karşılamalı Bakırköy-Bostancı gibi ya da Bakırköy-Söğütlüçeşme gibi bir sefer yapılabilir, yani Ayrılık Çeşmesi, Üsküdar ve Yenikapı son metro seferlerini yakalayacak birer tren, toplamda karşılıklı 2 sefer falan mı yapar?

kenanmar
Serbest Geçiş
Mesajlar: 699
Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47

Re: tr-HT.04:04 » İstanbul - Ankara YHT İşletmesi

Mesaj gönderen kenanmar » 24 Mar Pzr, 2019 16:57

YHT’yi Pendik - Halkalı arasına tek hattan sokma çabası mevcut karmaşayı iyice arttırıyor, Gebze - Halkalı banliyösü en azından işletme ve sinyalizasyon anlamında oturana dek 3. hattı ekspres banliyö olarak kullanıp değerlendirmek daha mantıklı bu hem genel yolcu memnuniyetini arttırır hem de YHT sıkışıklığını ve gecikmesini önler. Kurtköy - 3. Köprü - Halkalı bağlantısını yapılana dek böyle olması daha mantıklı.

Cevapla

“Hızlı Tren [İşletmedeki Hatlar]” sayfasına dön