7. sayfa (Toplam 8 sayfa)

Gönderilme zamanı: 27 Nis Cum, 2012 17:40
gönderen Hakan
29.04.2012 itibariyle;

Haydarpaşa-Pendik

05 00 15 30 45
06 00 15 30 40 50
07 00 10 20 30 40 50
08 00 10 20 30 40 50
09 00 15 30 45
10 00 15 30 45
11 00 15 30 45
12 00 15 30 45
13 00 15 30 45
14 00 15 30 45
15 00 15 30 45
16 00 15 30 40 50
17 00 10 20 30 40 50
18 00 10 20 30 40 50
19 00 10 20 30 40 50
20 00 10 20 30 45
21 00 20 40
22 00 20 40
23 00 20 40
00 00 20

Pendik-Haydarpaşa

05 30 45
06 00 15 30 40 50
07 00 10 20 30 40 50
08 00 10 20 30 40 50
09 00 15 30 45
10 00 15 30 45
11 00 15 30 45
12 00 15 30 45
13 00 15 30 45
14 00 15 30 45
15 00 15 30 45
16 00 15 30 45
17 00 10 20 30 40 50
18 00 10 20 30 40 50
19 00 10 20 30 40 50
20 00 10 20 30 40 50
21 00 10 20 30 45
22 00 20 40
23 00 20 40
00 00 20

Gönderilme zamanı: 27 Nis Cum, 2012 17:50
gönderen Esat
Pik saatte 10' ar dakika yapmışlar, Marmaray gibi çalışacak yani :) gerçi eğer gerçekten o otobüs dolu kullanılır ve 1 saatte gelirse insanlar daha ötesinde karayolunu seçmemek için yine bu hattı kullanacaklardır. Ama şunu anlamıyorum, otobüste bunun karşılığı yok, yani aynı sıklıkta otobüs yok, olsa bile ne bileyim karayolu işte tutmaz sefer süresi falan filan, bunca sene böyle çalışmadı herhalde bu hat, şimdi değişmesine yakın seferleri sıklaştırmak, ne bileyim bana garip geliyor.

Gönderilme zamanı: 28 Nis Cmt, 2012 12:30
gönderen Mehmet Kasım
17b seferlere başlamış. yarında hat kapanacakmış. pendik-gebze arası pekte marmarayla ilgili değil. yht istanbula gelsin diye yapılıyor gibi. ankara-pendik yht hattı 2013'te en azından inşaatı bitmeli imiş.

pendik-haydarpaşa şubata kadar devam.

(not: aşırı pc'de kalmamdan dolayı gözlerim ağrıdığından doktora gittim. ve günlük pc başında kalma süremi azaltmam gerek. daha az yazacağım. sevgiler ve saygılar hepinize.)

Gönderilme zamanı: 02 May Çrş, 2012 22:24
gönderen Esat
Haydarpaşa-Pendik işletmesi. Ne kadar güzel bir ince işçilik, insanın işine bu kadar değer vermesi, yolcuya bu kadar değer vermesi, harika gerçekten gözlerim yaşarıyor.

Resim
Kent ve Demiryolu ndan alıntıdır.

Gönderilme zamanı: 03 May Prş, 2012 08:50
gönderen alabay
Evet, çok estetik, bana eski doğu blokunu hatırlatıyor … veya Afrika.

Gönderilme zamanı: 09 May Çrş, 2012 14:01
gönderen Esat
Öyle deme, bak yenisini yapıp yapıştırmışlar araçlara :) tabi küçük bir hata ile Bostancı aktarmalarını Küçükyalı'ya yazmışlar, olsun olsun öylede olur. Yolcu bilir nereye nasıl gideceğini buna bile gerek yok aslında, ne öyle her tarafa tabelalar, yönlendirmeler, bilgilendirmeler. İnsanları aptal yerine koyuyorlar canım, bu alâ.

Resim

Gönderilme zamanı: 09 May Çrş, 2012 14:30
gönderen alabay
Yaaa … bir de yazılarla kenarlar, tasarımcılık birinci sınıf.

Gönderilme zamanı: 09 May Çrş, 2012 14:36
gönderen Esat
alabay yazdı:tasarımcılık
Was bedeudet? :D Anlamıyoğ biz Türkce, sen ne diyoğ ben bilemiyoğ. :) Ya r leri konuşurken yuvalrandığı gibi yazamıyorum :) ehüüühühü Tasarım mı, ya ben ne gerenk var tabeleya diyorum sen tasarım diyorsun.

Gönderilme zamanı: 09 May Çrş, 2012 15:40
gönderen Hakan
Ben birşeyi merak ediyorum, acaba Süreyya Plajı demeseler olmaz mı? Malum artık plaj falan yok, e Süreyya Plajı adında bir semt ya da mhtarlık da yok. Herkes malum bölgeye Süreyyapaşa diyor, plajı paşaya çevirsek?

Gönderilme zamanı: 09 May Çrş, 2012 16:01
gönderen Esat
Mantıklı Hakan neden olmasın, ben bir türlü bitiremediğim yeni haritamda Süreyya Paşa yapsam mı diye düşündüm bile :) Bir de Süreyya Paşa diye bir semt var galiba Anadolu Yakasında? Nerden aklımda kaldı bilmiyorum, ya da zaten senin bahsettiğin yerimi hatırlıyorum ama öyle bir semt var diye biliyorum, başka bir yerde var ise ve burasının resmi ismi değilse karışıklık olmasın? Yoksa bana göre senin önermen mantıklı geliyor, ortada olmayan bir şeyin ismini ki zaten kullanılmıyor ise devam ettirmektense mevcud üzerinden gitmek daha doğru, bir de TCDD ye mi mektup yazsak? :)

Gönderilme zamanı: 09 May Çrş, 2012 16:44
gönderen Mehmet Kasım
söğütlüçeşme gebze arası yeni projeye göre 700 m civarında kısalma olacak. bundna yola çıakrak bazı kurplar düzelecek diyebilirmiyiz. yoksa 42 km'lik hatta 700 m kısalma devede kulak mı?

http://www.rayturk.net/marmaray-projesi ... ol-acacak/
Marmaray Projesi banliyö hatlarında bazı değişikliklere yol açacak

İstanbul’da her 2 kıtada hizmet veren banliyö hatları Sirkeci-Halkalı ve Haydarpaşa-Gebze’dir. Sirkeci-Halkalı banliyö hattının uzunluğu; 27.634 m’dir. Haydarpaşa-Gebze banliyö hattının uzunluğu ise; 44.175 m’dir. Her 2 banliyö hattının toplam uzunluğu; 71.809 m’dir. Marmaray kapsamında her 2 kıtada birbirinden kopuk olarak hizmet veren 2 hat birleştirilecek ve böylece Gebze-Halkalı arasında tek banliyö hattı elde edilecektir. Gebze-Halkalı banliyö hattının uzunluğu ise; 75.770 m olacaktır. Bunun anlamı; banliyö hatlarında 3.961 m’lik uzama olacaktır.

Her 2 kıtadaki banliyö hatlarını ayrı ayrı ele alındığında, Halkalı-Sirkeci arasındaki banliyö hattının mevcut uzunluğu 27.634 m’den Marmaray kapsamında 25.165 m’ye düşecektir. Çünkü; Marmaray kapsamında Yedikule’de yer altına girecek olan banliyö hattı Yenikapı’dan direk Sirkeci’ye gidecek olup ara istasyonlar iptal edilecektir. Yeni duruma göre Avrupa Yakası banliyö hattında 2.469 m kısalma olacaktır.

Anadolu Yakası banliyö hatlarına göre Söğütlüçeşme-Gebze arası mevcut uzunluk 42.715 m’dir. Marmaray kapsamında ise 41.997 m olacaktır. Yeni duruma göre banliyö hat uzunluğunda 718 m kısalma olacaktır. Bu veriden yola çıkarak mevcut hattın kurplarında iyileştirme yapılabileceği sonucunu elde edebiliriz.

Marmaray kapsamında yer altında olan kısımda ise Kazlıçeşme-Söğütlüçeşme arası uzunluğu 14.534 m’dir. Sirkeci-Söğütlüçeşme arası uzunluk ise 8.608 m olmaktadır.

Gönderilme zamanı: 10 May Prş, 2012 00:03
gönderen kenanmar
Süreyya Sahili olsun; meğer sahil yolları için ne kumsallar feda etmişiz !