4. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Gönderilme zamanı: 06 Eyl Sal, 2011 18:43
gönderen Esat
Bende şimdi izledim videoyu, aslında peronda olması daha büyük bir kazayı önlemiş herhalde, zaten muhtemelen hız keserek geldiği için çok büyük bir çarpışma olmamış ama yinede banliyönün markizi ezilmiş, makinist atlamak ile iyi yapmış, yolcularda da görüldüğü kadarı ile büyük bir hasar yok gibi, tekrar herkese geçmiş olsun.

http://www.haber7.com/video-galeri.php?cID=14077

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nCHYUhiJ4E8[/youtube]

Gönderilme zamanı: 06 Eyl Sal, 2011 18:49
gönderen Mehmet Kasım
peronun diğer tarafında da rotem seti var

Gönderilme zamanı: 12 Eyl Pzt, 2011 00:13
gönderen ahmettekin
Manevra yapan lokomotif istasyondaki banliyö trenine çarpmış düşük hızla, anahat lokomotifinde adam akıllı bir bükülme bile yokken banliyönün üstüne basılmış kutu kola gibi olması çok manidar. Türkiye'de trenin en önünde, en arkasında, diğer vagonların iç kısmında ve cam kenarında oturmayacaksınız, en riskli yerler buralar.

Kazanın oluş sebebine gelirsek; o gün Sirkeci'de makaslardan biri arızalanmış ve manevra işlemi farklı bir şekilde işletilmiş. Sinyalizasyon sisteminde iletişim kopukluğundan ötürü iki tren birbirinin farkında değilmiş ve kaza gerçekleşmiş.

Yük lokomotifiyle manevra yapılması işin sinir bozucu kısımlarından biri bu arada.

Gönderilme zamanı: 12 Eyl Pzt, 2011 09:38
gönderen Esat
Nasıl bir manevradır ki Sirkeci Gar sahasında gerçekleştirilememiş?

Gönderilme zamanı: 12 Ara Çrş, 2012 23:26
gönderen kemal
Restore edilecek bir E8000 Sirkeci sundurmasında bekliyor. Halkalı park alanında epeyce bası görmüş zavallı :?

Resim

Gönderilme zamanı: 31 Ağu Cmt, 2013 09:08
gönderen kemal
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uX0ointMudQ[/youtube]