1. sayfa (Toplam 4 sayfa)
ist-B.05:01 » Halkalı-Sirkeci Banliyö Hattı B
Gönderilme zamanı: 03 Eki Çrş, 2007 08:09
gönderen salih erdem KÖSTEK
Ne yazık ki banliyö hatları çok kötü durumda , güvenlik tedbirleri sıfır denecek durumda. İstasyonlarda içki içen , ne olduğu belli olmayan insanlara bile rastlanıyor.
Araç içleri zaten berbat halde kapıdan sarkanlar ,vs,vs.....
Gerçi şimdileri özel güvenlik hizmeti satın almış. İhaleyi alan firma da personel alımına başlamış ama ne kadar başarılı olurlar ...?
Tabiki bunu zaman gösterecek...
İstasyon çevrelerinde fiziki koruma tedbirleri sıfır denecek kadar zayıf. Gerçi bu kadar zayıf tedbirler le güvenlik sayısı artsa ne değişebilir ki....?
İsteyen istediği gibi rahatlıkla peronlara girebiliyor
Gönderilme zamanı: 03 Eki Çrş, 2007 08:58
gönderen Esat
Salih hakikaten güzel kareler yakalamış, banliyölerin yolcu durumunu gösteren sitemizdeki en iyi resimler olacaktır bunlar eminim. Banliyölerin güvenlik sorunu yeni değil hepimiz biliyoruz en basit hali ile bu çevrede oturupta çocukluğunda kaçak binmeyen varmıdır? (Ben bindim Allah affetsin, ama şimdi raylı sistem sektöründe çalışarak kendimi affettiriyorum
) bu en basit ihlaldir, bunun gibi büyüklerin yaptığı ücretsiz geçişler, alkollü şahısların araçlara binmesi, hırsızlık gasp olaylarının fazlalığı, bu hattı kullanmak isteyenler için korkulu rüyalar. Bunun dışında hattın fiziki yapısı çok kötü bir dönem çevresine yüksek beton duvarlar ile dikenli tel uygulaması yapıldı ama hala açık noktalar var, bunun dışında peronların ve dizilerin uzunluğu peron güvenliğinin kontrolünü zorlaştırıyor, banliyölerde özel güvenlik hizmeti de uzun zamandır var ama kadro yetersiz (ve şahsen kamu sektöründe taşeron güvenlik uygulamasına karşıyım, bunu başka bir yerde tartışabiliriz) araçlar izlenemiyor istasyonlarda kamera durumu nedir bilmiyorum, temennim hattın revizesi esnasında elektromekanik ile birlikte istasyon binaları ve çevre güvenlik tedbirlerinin alınması, istasyonların ve araçların kamera ile izleme sistemine alınması, daha kalabalık ve kadrolu güvenlik elemanları ile çalıştırılması gibi önlemler alınacaktır, bir diğer temennim de protokolünün yapılıp yapılmadığına emin olmamakla birlikte banliyö hatlarının Marmaray sonrasında İBB ye devir edilecek olması inşallah bu gerçekleşir ise bahsettiğimiz konularda gözle görülür bir düzelme olacaktır diye umuyorum.
Gönderilme zamanı: 03 Eki Çrş, 2007 15:20
gönderen abhazyalı ugur
Treni ve metroyu kullanan yolcular aradaki farkı resimlerde gördügü halde bile metro güvenligine hala zorluk cıkarmaktadır. Tramvay güvenlik araçlarından biri nin resmi
Gönderilme zamanı: 12 Mar Çrş, 2008 10:08
gönderen Esat
Bu araçlar hala çalışıyormu? Gerçi Marmaray kapsamında yeni araç ihalesi inşallah bugün yarın yapılacak.
Gönderilme zamanı: 12 Mar Çrş, 2008 11:17
gönderen alabay
Ben aslında böyle eski araçları severim. Kapılara takviye, klima, temizlik ... ve her şey iyi. Yani tren dediğin bu olur, uzunluğu net, hâli net. Bu trenlerden şöyle 15, 20 hatlık bir şebekede çalışanlar olsaydı ya ...
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 13 Mar Prş, 2008 08:25
gönderen Esat
Banliyö araçlarından bir kare daha, eski bir resim ama hala kapılar açık gidiliyor herhalde
zamanında bizde bu kapılardan sarkar bazen Zeytinburnu - Yenimahalle arasında kafamızı direklere çarpmaktan korkar bazende dışarı çıkıp kapıyı kapatarak dışarıda yolculuk ederdik, o zamanlar aklımız 5 karış havada değildi çünkü yoktu bile
şimdi düşünüyorum da çocukluk cesareti sadece aptallık gibi bir şey
Başar buyur bakalım sana 8000 lik bir eski model
diğeride 14000 lik elektrikli banliyö, altta 14000 serisi bir aracın yeni renkler ile revize edilmiş hali
Gönderilme zamanı: 13 Mar Prş, 2008 08:56
gönderen alabay
O kırmızı kapılı renk teması pek hoşuma gitmiyor. 14 binler bana Doğuberlin'in eski Havalimanı trenlerini andırıyor. 8 binler ise hakikaten çok güzel. Eski Berlin S-Bahn'ı gibi. Artık onlar da ne yazık ki %95 kalktı. 80+ yaşlarındaydılar (ama çok bakımlı!).
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 24 Nis Prş, 2008 21:09
gönderen Esat
Gönderilme zamanı: 13 May Sal, 2008 14:13
gönderen Mehmet Kasım
2009 başında bu ilkel görüntülere son verilecek. Banliyö hatları iptal edilecek. 2 sene sürecek modernizasyonun ardından 2011 yılında METRO standardında, hızlı tren tadında güzel bir ulaşım sistemimiz olacak.
Bu ilkel görüntülerden ayrılmak istemeyenler olsa da.
Ör. Türkiye Cumhuriyeti Demiryolu Değnekçileri
Gönderilme zamanı: 13 May Sal, 2008 19:09
gönderen alabay
Hm, ben bunları ilkel bulmuyorum! Olsa olsa sevimsiz ve bakımsız hâlde.
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 31 Ağu Sal, 2010 17:23
gönderen hasancicek37
Yeni setler yarın hizmete alınıyormuş.Hadi bakalım hayırlı olsun.Boş yere durup çürümesinler diye her halde.İşleyen demir altın olur(tam olarak böyle olmasa da
)
Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, İstanbul banliyösünde yeni tren setlerin hizmeti verilmesi töreninin yarın saat 10.00'da Haydarpaşa Gar'ında, saat 13.00'da ise Sirkeci'de Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın katılımıyla gerçekleştirilecek. Modern demiryolu işletmeciliğine uygun, son sistem teknik donanıma sahip setlerin genel özellikleri arasında, vagonlar arasında yolcu geçiş sistemi, otomatik iklimlendirme sistemleri, engelliler için donanım, emniyet sistemleri, yolcu bilgilendirme panoları ve yolcu anons sistemi bulunuyor.
http://www.lojiport.com/news_detail.php?id=23503
Gönderilme zamanı: 31 Ağu Sal, 2010 19:13
gönderen Esat
????? Bu nerden çıktı şimdi? Banliyö hattı Marmaray olacak ve Marmaray için araç satın alınmadı mı? 4 yıl için yeni araç mı aldılar, ne oldu şimdi ben hiçbir şey anlamadım.