ist-B.05:01 » Halkalı-Sirkeci Banliyö Hattı B

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18055
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 06 Eyl Sal, 2011 18:43

Bende şimdi izledim videoyu, aslında peronda olması daha büyük bir kazayı önlemiş herhalde, zaten muhtemelen hız keserek geldiği için çok büyük bir çarpışma olmamış ama yinede banliyönün markizi ezilmiş, makinist atlamak ile iyi yapmış, yolcularda da görüldüğü kadarı ile büyük bir hasar yok gibi, tekrar herkese geçmiş olsun.

http://www.haber7.com/video-galeri.php?cID=14077

http://www.youtube.com/watch?v=nCHYUhiJ4E8

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 06 Eyl Sal, 2011 18:49

peronun diğer tarafında da rotem seti var

ahmettekin
Aylık Paso
Mesajlar: 102
Kayıt: 21 Ara Cum, 2007 19:04

Mesaj gönderen ahmettekin » 12 Eyl Pzt, 2011 00:13

Manevra yapan lokomotif istasyondaki banliyö trenine çarpmış düşük hızla, anahat lokomotifinde adam akıllı bir bükülme bile yokken banliyönün üstüne basılmış kutu kola gibi olması çok manidar. Türkiye'de trenin en önünde, en arkasında, diğer vagonların iç kısmında ve cam kenarında oturmayacaksınız, en riskli yerler buralar.

Kazanın oluş sebebine gelirsek; o gün Sirkeci'de makaslardan biri arızalanmış ve manevra işlemi farklı bir şekilde işletilmiş. Sinyalizasyon sisteminde iletişim kopukluğundan ötürü iki tren birbirinin farkında değilmiş ve kaza gerçekleşmiş.

Yük lokomotifiyle manevra yapılması işin sinir bozucu kısımlarından biri bu arada.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18055
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 12 Eyl Pzt, 2011 09:38

Nasıl bir manevradır ki Sirkeci Gar sahasında gerçekleştirilememiş?

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1574
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 12 Ara Çrş, 2012 23:26

Restore edilecek bir E8000 Sirkeci sundurmasında bekliyor. Halkalı park alanında epeyce bası görmüş zavallı :?

Resim

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1574
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 31 Ağu Cmt, 2013 09:08


Kilitli

“Banliyö Hatları” sayfasına dön