21. sayfa (Toplam 34 sayfa)

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Ayrılık Çeşmesi-Kazlıçeşme İşletmesi

Gönderilme zamanı: 03 Haz Cmt, 2017 09:07
gönderen Engin Y
Söğütlüçeşme ile ilgili bir gelişme var mı?
İstasyon binasını kuvvetlendirip peronları düzenleseler, bu yıl içinde açılamaz mı?

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Ayrılık Çeşmesi-Kazlıçeşme İşletmesi

Gönderilme zamanı: 03 Haz Cmt, 2017 11:14
gönderen decimus
Engin Y yazdı:Söğütlüçeşme ile ilgili bir gelişme var mı?
İstasyon binasını kuvvetlendirip peronları düzenleseler, bu yıl içinde açılamaz mı?
Hocam KKC'nin planı sistemi tek seferde açma üzerine kurulu.Tüm şantiyelerde aynı anda çalışmalar devam ediyor.

Tabi bende sade vatandaş olarak bir durak bile olsa açılmasını çok isterdim fakat yönetimin böyle bir planı yok.

ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 12 Mar Sal, 2019 13:50
gönderen Engin Y
Bugün açılış töreni yapıldı, hayırlı ve uğurlu olsun inşallah..

Marmaray İşletmesi başlığını Halkalı - Gebze olarak değiştirdim; ancak henüz Söğütlüçeşme ile Haydarpaşa arasındaki inşaat işleri tamamlanmadığı için dilerseniz bu başlığı kilitlemeden devam edelim..

Devam eden inşaat işleri ile ilgili paylaşımları buradan yapmaya devam ederiz..

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze İşletmesi

Gönderilme zamanı: 12 Mar Sal, 2019 13:54
gönderen Engin Y
Bugün, Halkalı-Gebze işletmesi için açılış töreni yapıldı; hayırlı ve uğurlu olsun..

Henüz yolculu işletmeye geçilmedi sanırım, ama müsaadenizle bugüne dek Ayrılık Çeşmesi - Kazlıçeşme olan başlığı Halkalı - Gebze olarak değiştiriyorum..

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 12 Mar Sal, 2019 14:00
gönderen Esat
Ben takip edemedim, açıkçası yolculu seferlerin başlamamasını bekliyordum bakalım bir haberleri siteleri kurcalayalım.

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 12 Mar Sal, 2019 14:55
gönderen Edil Arda
yarın sabah (6'da) açılacak gibi benim internetten anladığım.

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze İşletmesi

Gönderilme zamanı: 12 Mar Sal, 2019 15:49
gönderen Esat
Aldığım bir habere göre Halkalı-Gebze arası ücret 5,70 lira, haberlere çıktı mı bu konu?

Mesafeli ücretlendirmeye göre en ucuz 2,60 tl, 7 istasyonluk zone lara ayrılmış, her bir 8nci istasyonda ikinci zone a geçilmiş olacak

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze İşletmesi

Gönderilme zamanı: 12 Mar Sal, 2019 15:53
gönderen Edil Arda
evet ben de öyle duydum, iade makinaları mevcut çıkışlarda, ama hem Ayrılıkçeşmesi'ne makina takılmamış hem de ayarlamalar yapılmamış duyduğum kadarıyla.

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze İşletmesi

Gönderilme zamanı: 12 Mar Sal, 2019 15:55
gönderen Esat
Bence sistemde kurgu kötü, bir kere 8 li zone en sonda? Yolculuk başlangıcı itibari ile 8 li zone sayılarak yolculara 1 durak daha fazla en düşük ücretle yolculuk imkanı sağlanabilirdi. Diğer taraftan zonelar arasında standart bir ücret artışı da yok, tabi bu durumda zone ifadesi de hatalı aslında, bu yapı bir zone ücretlendirmesi değil, daha yolculuk edilen istasyon sayısı bazlı bir sistem. Metrobüs gibi, bir yapı kurulmuş ama dediğim gibi, 65 kr, 55 kr, 60 kr, 80 kr, 50 kr sıralı artışının mantığını anlayamadım :)

1-7 istasyon 2,60 tl 1,25 tl
8-14 istasyon 3,25 tl 1,55 tl
15-21 istasyon 3,80 tl 1,80 tl
22-28 istasyon 4,40 tl 2,20 tl
29-35 istasyon 5,20 tl 2,50 tl
36-43 istasyon 5,70 tl 2,75 tl

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 12 Mar Sal, 2019 17:49
gönderen Özgür Türkler
TCDD hızlı tren tarifesinde 13 Marttan itibaren seferler yayınlanmış, demek ki yarın kullanıma başlayacak hat.

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze İşletmesi

Gönderilme zamanı: 12 Mar Sal, 2019 23:31
gönderen Uğur
Esat yazdı: 1-7 istasyon 2,60 tl 1,25 tl
8-14 istasyon 3,25 tl 1,55 tl
15-21 istasyon 3,80 tl 1,80 tl
22-28 istasyon 4,40 tl 2,20 tl
29-35 istasyon 5,20 tl 2,50 tl
36-43 istasyon 5,70 tl 2,75 tl
Aylık abonman eklemesini ben yapayım

1-7 1 bilet
8-21 2 bilet
22-35 3 bilet
36-43 4 bilet

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze İşletmesi

Gönderilme zamanı: 13 Mar Çrş, 2019 14:57
gönderen Edil Arda
arkadaşlar bir şey sormak istiyorum, araçların testlerde çok çok daha hızlı gittiğini görmüştüm,
burada max 100, ticarî 45 diyor: https://www.railwaygazette.com/news/inf ... pened.html
peki neden 60 olmasın mesela?
benim hissettiğim 45'i hiç geçmediği yönünde.
60'a çıkmasının ne gibi bir sakıncası olabilir?