9. sayfa (Toplam 12 sayfa)

Gönderilme zamanı: 08 Oca Prş, 2009 13:29
gönderen Esat
alabay yazdı:Anlamadım. Problem ne? Fazla soğukta işlemeyen vagonlarda hasar olmaz mı sizce? Bir de sıcağa indirildiğinde kondensasyon elektrik kısadevri olmuyor mu?

B. Alabay
Almanya' da oluyormu? işlemeyen vagonda ne hasarı olacak? Donmaya bağlı olarak elektrik sisteminde kısa devremi? En fazla frenleri kilitlenmiş olur, herhalde bunu yapan mühendislerde -/+ derece hesabı ile bir takım şeyleri hesaba katıyorlardır. Ha desen ki bu vagon bir sene dışarıda yatarsa ne olur bak onun cevabını vereyim ama 1 gece soğukta kalan vagon üşümez herhalde :D

Gönderilme zamanı: 08 Oca Prş, 2009 13:54
gönderen alabay
Valla, bir sene dışarıda, soğukta kalan vagon üşür. Problem soğuk değil, soğuktan sıcağa geçiş. Ne kadar bekletiliyor, falan filan. Neyse, boşverin. Dışarıda kalmış araçlar Adana'da vardı, acaba onlar ne oldu ...

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 08 Oca Prş, 2009 17:05
gönderen Esat
http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic.php?t=114

Adana ile ilgili bir soru varsa yukarıda linki var orada sorun, bakın arkadaşlar kusura bakmayın ama sitenin idaresi ile ilgili canım sıkılıyor artık, moderatörlük veriyoruz kimse nasıl yapıcaz demiyor, yazdığınız her konuyu ben sağa sola dağıtmak zorundamıyım? Bu yola birlikte çıktı isek ya yükü paylaşacaksınız ya da yazdığınız bazı mesajların silinmesini göze alacaksınız. Bundan sonra konu ile ilgisi olmayan her mesajı sileceğim.

Adana hakkında soran Adana başlığını arayıp bulsun, ya da araçların soğukta beklemesi ile ilgili kafanıza takılan bir soru varsa, açın bir yere bir başlık ya da başlık aç deyin, 1 sene geçti hala bunu düzeltemedik Allahtan yazan 5 kişi 15 olsa sıçacak yani başlıklar.

Başar örneği senin mesajın ile verdim ama sözüm herkesedir, lütfen ya ben yazımı yazacağım herkesin ne yazdığınımı takip edeceğim bazen ciddi anlamda yorulduğumu hissediyorum.

Gönderilme zamanı: 08 Oca Prş, 2009 17:52
gönderen alabay
Adana'yı sormak ama ek bir cümleydi be Esat. Asıl yazdıklarım burada ve bununla ilgiliydi. Sebep de, havaların şu an buralarda garip bir şekilde düşmesi. Şimdi ille de Adana'yı konuşalım konu değildi ki ... Adana'yı boşver, hiç bir zaman oradaki eski setler doğru dürüst çalışamayacak, onu ha burada, ha orada, ha başka yerde konuşmuşuz da ne olmuş.
Biraz rahatla, yorulmanın sebebi garanti ışık azlığıdır, ben de hâlsizim.

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 09 Oca Cum, 2009 16:34
gönderen Anonymous
Son 6 gün kaldı yarın hafta sonu istasyonlarım yanlaına uğruyacam yalnız benim bir sorum olacak mesela ben Karaköy'den Tünel'e bindikten sonra Şişhane İstasyonu'na nasıl ulaşiacam? Eminönü'nden Şişli'ye önceden Tramvay Kabataş Fünikileri kullanırdım artık daha az zaman olacak Karaköy'den Tünel oradan Şişhane Metro ile Şişli'ye çok kısa mesafede ulaşacam yaşasın Metro.

Gönderilme zamanı: 09 Oca Cum, 2009 16:41
gönderen Esat
Doğukan KAHRAMAN yazdı:Son 6 gün kaldı yarın hafta sonu istasyonlarım yanlaına uğruyacam yalnız benim bir sorum olacak mesela ben Karaköy'den Tünel'e bindikten sonra Şişhane İstasyonu'na nasıl ulaşiacam? Eminönü'nden Şişli'ye önceden Tramvay Kabataş Fünikileri kullanırdım artık daha az zaman olacak Karaköy'den Tünel oradan Şişhane Metro ile Şişli'ye çok kısa mesafede ulaşacam yaşasın Metro.
Bence yine Tramvay ile Kabataş yapıp Funiküler ile Taksim yap derim :) daha az zaman harcarsın, Şişhane istasyonuna tünelden çıktıktan sonra sol tarafa döndüğünde göreceğin asansör ile ya da İstiklale doğru çıkmaya başlarken sağda ilk arada kalan sokaktaki merdivenlerden ulaşabilirsin, ama peron katına inene kadar yine bayağı bir vaktin geçecek, burada ön görülen senaryoya göre iki araç arasına bir Şişhane aracı girse pik saatte bile 8 dakika demektir, bu da aktarma ile birlikte nereden baksan 10 dakikalık bir süre, buna tünelin süresi dahil değil, yani bana sorarsan eski güzergahından daha çabul gidebilirsin :)

Gönderilme zamanı: 09 Oca Cum, 2009 17:11
gönderen alabay
Ama madem Şişhane ve "Tünel" birbirlerine o kadar yakın (hat nurmarasını bırak, tünelin üst istasyonunun aslında ismi bile yok yahu ...), o zaman hakikaten o üstteki istasyona bir isim vermek olmaz mı? Örümcek gibi istasyon. Artık Şişhane denmiş, belki Beyoğlu da olurdu. Yine de o üstteki durumu 1:1 aktarma noktası olarak göstermek ... mümkün mü?

O bahsedilen sokak (sağa doğru) hangisi? Kuledibi'ne giden mi, yoksa Şahkulu Bostan mı?

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 13 Oca Sal, 2009 19:12
gönderen Anonymous
Açılışa 2 gün kaldı İBB'den ses yok.

Gönderilme zamanı: 16 Oca Cum, 2009 15:37
gönderen Özgür Türkler

29 Ekim 2008 tarihinde Şişhane'den Atatürk Oto Sanayi'ne kadar olan kısımda deneme seferleri başlamıştır.
Raylı Sistem Müdürlüğü, hattın deneme işletmesinin başlatılabilmesi için son açılış hazırlıklarının devam ettiği bilgisini vermiştir. Belli bir süre 4. Levent'te farklı bir metro aracıyla aktarma yapılarak yolculuk yapılacak olup, eksikliklerin giderilmesinden sonra tek bir araçla aktarma yapılmadan yolculuk yapılacaktır.

Atatürk Oto sanayi ile Hacıosman arasının 2010 sonunda bitirilmesi planlanmaktadır.

Bilgilerinize sunulur..
Seçime kadar yetiştirecekler yani :)

Gönderilme zamanı: 16 Oca Cum, 2009 16:18
gönderen Esat
Şişhane' den Atatürk Oto Sanayi ne kadar deneme seferleri denilmiş :) wirklich? yani sahiden mi? Belkide şöyle düzeltmeliyiz, "Şişhane-Taksim arası yeni araçların denemeleri yapıldı ama 4.Levent-Oto Sanayi arasında araçlı deneme seferlerine daha yeni başlıyoruz, seçime kadar tüm testleri bitirip açmak istiyoruz" hımmm sanki daha doğru oldu keşke açıklama da böyle olsaydı, inşallah işletme sisteminin güncellenmesi işide biterde temenni edildiği gibi bir uçtan bir uca aktarmasız gidilebilir.

Gönderilme zamanı: 20 Oca Sal, 2009 13:14
gönderen Esat
Neu Nachricht :)

Haber kaynaklarından gelen bilgilere göre Şişhane-Taksim mekik işletmesi Yenikapı açılana kadar sürdürülecek, yani 2 ila 3 yıl içerisinde Şişhane-Oto Sanayi kesintisiz işletmesi öngörülmüyor.

Gönderilme zamanı: 20 Oca Sal, 2009 15:26
gönderen alabay
Neue Nachricht. Dämliche Nachricht.

Bu ne biçim bir plân yahu? :shock:

B. Alabay