orası inşaat aşamasında kullanılan bir yaklaşım tüneliydi, şu an muhtemelen kuyruk hattı olarak kullanılan ray hattına bağlanıyordur, bu konuda bir gelişme mi bekleniyordu?
ist-M.04:05 » M5 Üsküdar-Samandıra Merkez Metro Hattı
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.04:05 » M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattı
Ben oradan çıkış verilecek diye biliyordum, öyle kalmıştı aklımda.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.04:05 » M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattı
anladım, o zaman benim aklımda yanlış kalmış olmalı.
teşekkürler
teşekkürler
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.04:05 » M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattı
hattın uzatılması kapsamında ihtiyaç olacağı için satın alınan yeni araçlar teslim alınmaya başlanmış, öğrendiğime göre 6 vagon teslim alınıyor. toplam kaç adet yeni araç var sayısı hatırlayan var mı?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 07 Şub Cmt, 2015 00:47
Re: ist-M.04:05 » M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattı
Yatırım programını kurcaladım. Sayfa 21'de 150 olarak belirtilmiş abi.
https://ibb.istanbul/BBImages/Slider/Im ... 2-2021.pdf
https://ibb.istanbul/BBImages/Slider/Im ... 2-2021.pdf
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.04:05 » M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattı
farklı marka / model mi?
renkler aynı ama biraz farklı göründü.
renkler aynı ama biraz farklı göründü.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-M.04:05 » M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattı
Bağlarbaşı'na bir işim düştü..
Telefondan baktım, 4. Levent'ten arabayla 15 dakika diyordu; ama vaktim boldu, hem de ilk kez M5'e binmiş olayım dedim..
M2'yle Yenikapı, Marmaray'la Üsküdar ve M5'le Bağlarbaşı'na varmam, yer yüzünden yer yüzüne toplam 54 dakika sürdü..
M5'in yaklaşık 1,70 metre yüksekliğindeki yarım paksı, M7'nin boydan boya paksından sonra tuhaf geldi..
Bir de M5'in istasyonları çok karanlık ve kasvetli geldi..
Hele Bağlarbaşı'nda peron katından yukarıya çıktığım yürüyen merdiven, inanılmaz kasvetliydi..
Niye böyle koyu renkler tercih etmişler acaba, hiç anlamadım, içim sıkıldı, bir an önce varayım diye geçirdim aklımdan..
Telefondan baktım, 4. Levent'ten arabayla 15 dakika diyordu; ama vaktim boldu, hem de ilk kez M5'e binmiş olayım dedim..
M2'yle Yenikapı, Marmaray'la Üsküdar ve M5'le Bağlarbaşı'na varmam, yer yüzünden yer yüzüne toplam 54 dakika sürdü..
M5'in yaklaşık 1,70 metre yüksekliğindeki yarım paksı, M7'nin boydan boya paksından sonra tuhaf geldi..
Bir de M5'in istasyonları çok karanlık ve kasvetli geldi..
Hele Bağlarbaşı'nda peron katından yukarıya çıktığım yürüyen merdiven, inanılmaz kasvetliydi..
Niye böyle koyu renkler tercih etmişler acaba, hiç anlamadım, içim sıkıldı, bir an önce varayım diye geçirdim aklımdan..
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5559
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Re: ist-M.04:05 » M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattı
Paks ne? Ve hele 1,70 yükseklik nerede?!
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5559
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Re: ist-M.04:05 » M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattı
Nasıl yani, vagona binmek için kapı 1,70 mi?! Eğilerek mi girmek gerekiyor trene? Yoksa üstü açık mı?