ist-M.05:02 » M2 4.Levent-Atatürk Oto Sanayii Kuzey Mekik Hattı

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 25 Eyl Cum, 2009 10:49

Öyle olacağına ihtimal vermemiştim zaten ama yazıpta karışmak istemedim o anda, amaç zaten tek peronda meydana gelen sıkışmayı ortadan kaldırmak sefer sayısını arttırmak değil, en azından ben işletmenin böyle düşündüğüne eminim.

Doğukan
Aylık Paso
Mesajlar: 45
Kayıt: 10 Ağu Pzt, 2009 20:38

Mesaj gönderen Doğukan » 28 Eyl Pzt, 2009 18:43

Bugün bu hattı kullandım İstanbul Teknik Üniversitesi istasyonundan indim. Perondan Büyükdere Caddesi'ne yani tamamen metro istasyonundan çıkmak tam 5 dk sürdü. Labirent gibi istasyon her yerde yürüyen merdivenler bölüm bölüm ayrılmış istasyon çıkışları. Sizce neden metro inşaatları bu kadar uzun sürüyor tabi ki gereksiz yapılan labirent gibi istasyonlar yüzünden. Şişhane İstasyonu zaten daha karma karışık.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 28 Eyl Pzt, 2009 18:54

Tabi biz hepimiz yüksek doktoralar yapmış masterlarını tamamlamış inşaat mühendisleri olarak aslında çok daha iyilerini yapabiliriz, mesela 35 metre derine yüzeydeki binaların temellerine zarar vermeden ya da cadde altlarında yer alan aptalca inşa edilmiş altyapıları deplase etmeden varabilmek için mesela direkt perona düşmemizi sağlayacak çukurlar açsak? Bence iyi fikir, galeriye tünele gerek yok, asansör yürüyen merdiven masrafıda yok :):) acaba gerçekten o tüneller o kadar gereksiz mi?

Kusura bakmayın ama bazen biraz fazla çocuksu şikayetlerde bulunulmuyor mu? Yoksa gerçekten arıza bende mi? Yok öyleyse söyleyin bir daha girmeyeyim siteye sizde rahat edin.

Doğukan
Aylık Paso
Mesajlar: 45
Kayıt: 10 Ağu Pzt, 2009 20:38

Mesaj gönderen Doğukan » 28 Eyl Pzt, 2009 19:07

Sanırım yazdığım mesaj pekde iyi anlaşılmamış istasyonların çok geniş yapılmasından bahsediyoruz. Şişhane istasyonu neden o kadar karma karışık Beyoğlu'nun her yerine çıkış olduğu için istasyondan dışarı çıkmak 5-6 dk sürüyor değil mi? Örnek vereyim Şişli istasyonunndayken perondan dışarıya çıkış yapmak sadece 2 dk sürüyor çünkü çıkış noktaları sabit ve her yerde çıkış yapmamşlar öyle labirent gibide değil.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 28 Eyl Pzt, 2009 19:26

Diğerlerinin çıkış noktaları hareketli mi? Asıl sen beni nedense hiç anlamak istemiyorsun gibi geliyor bana. Yazdığın şeye bu siteyi okuyan pek çok kişi güler yani, ben gülmedim ama çünkü bu tip mesajları rahatsız edici derecede basit buluyorum. Sence Şişli istasyonu ana caddenin altından yüzeyden çok fazla derinde gitmediği için hemen çıkıyor olabilir mi? Taksim de ise Haliç' e iniş nedeni ile derine girilme zorunluluğu nedeni ile o kadar yol iniliyor olabilir mi? Ya da kuzeydeki istasyonlarda insanların yol kenarına safra gibi atılmasındansa daha doğru düzgün noktalara çıkartılabilmesi için yerin altında, kuru, temiz yürüme yolları planlanmış olabilir mi?

Yani, deplaseleri yaptık, tünelleri kazdık, tarihi engelleri aştık, koskoca elektromekaniği yaptık bir istasyonun geniş yapılması ve koridorlar metro inşaatlarını geciktirdi öyle mi? O zaman metro yapmayalım işte diyorum ben hep niye para harcıyoruz ki :):) yerin altına tünel kaz bir de utanmadan yüzeye çıkarmak için insanları o kadar yol dolaştır, Sayın Başkan duy sesimiziiiiiii, hem konforlu olsun, hem son teknoloji olsun, hem yer altında olsun, hemde beni hemen istediğim yere çıkarsın, böyle bir metro istiyorum yapan adama ömrü billah oy vericem.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 29 Eyl Sal, 2009 13:50

Bu hatta yeni gelen rotem vagonlarının güncel sayısını bilen var mı? Kaç adet geldi? Seferlerin sıklaşması için kaç adet daha gelmesi lazım.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1577
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Yarım porsiyon 4 Levent Tam oldu...

Mesaj gönderen kemal » 08 Oca Cum, 2010 16:39

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim
Yazı herşeyi anlatıyor...

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 08 Oca Cum, 2010 17:16

O yeşil karşıduvar biraz külüstür gözüküyor, şantiye duvarı mı, yoksa neden kaplı veya fayanslı değil?

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1577
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 08 Oca Cum, 2010 17:27

Külüstür değil ama boyası biraz kötü olmuş ,öteki istasyonlarda hiç badana yok aslında, zamanla da siyahlaşmışlar, temiz olsun diye boyanmış beton herhalde...

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 08 Oca Cum, 2010 20:16

Böyle şeylere özen gösterilmemesi ilginç. Biz hâlâ Sinan, padişah, Topkapı veya saray diyoruz, ama metro istasyonlarına bak :?

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 08 Oca Cum, 2010 21:29

alabay yazdı:Böyle şeylere özen gösterilmemesi ilginç. Biz hâlâ Sinan, padişah, Topkapı veya saray diyoruz, ama metro istasyonlarına bak :?
orası 2 ay öncsine kadar atölye idi. o yüzden duvarı öyle. yoksa diğer yerler öyle değil. hemen metroma çamur atmayın :) dünyanın en temiz metrosudur BENİM METROM. metromu size yedirmem.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 09 Oca Cmt, 2010 00:29

Orası atölye olan taraf mı ki??? Yönlendirmeleri yapılmış en azından iyi, ama o duvardaki tabela adedi yetersiz bence, niye bu kadar karışıyorsam bende. şeytan boşta kalınca...

Kilitli

“İstanbul Metro Hatları” sayfasına dön