3. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Gönderilme zamanı: 06 Ara Cum, 2013 18:58
gönderen alabay
M1B2 olur o …

Gönderilme zamanı: 07 Ara Cmt, 2013 13:47
gönderen pehlivan
Engin Y yazdı:
Haaaaa, tamam abicim.. O zaman M1A ve M1B aynen devam edecek ve bir de M1Bmini olacak; tıpkı M2mini (Levent-Etiler-Hisarüstü) gibi..
Levent-Hisarüstünün kısaltması M6 olacak.

Gönderilme zamanı: 07 Ara Cmt, 2013 17:13
gönderen Engin Y
Levent-Hisarüstünün kısaltması M6 olacak.
Wikipedia'nın İngilizce sayfasına göre Kabataş-Mahmutbey, Türkçe sayfasına göre de Üsküdar-Sancaktepe metrolarının adı M6.

İBB'ye kafa karışıklığına yol açtığı için teşekkürü bir borç bilmeliyiz..

Önce, M3'ü M1b (Aksaray-Kirazlı) yaptılar. Sonra M5 de M3 (Bakırköy-Kirazlı-Başakşehir) oldu. Böylece, M6 da M5 (Üsküdar-Çekmeköy-Sancaktepe) oldu, di mi? M7'nin de M6 (Kabataş-Beşiktaş-Mecidiyeköy-Mahmutbey) olduğunu zannediyordum..

Gönderilme zamanı: 07 Ara Cmt, 2013 17:25
gönderen Esat
Wikiye guvenmeyin, kac kere duzelltim kimse kontrol eden kabul etmiyor geri degistiriyor, ulasim a.s. Haritaini referans gosteriyorum resmi kaynak yine tik yok. Ugrasmiycam artik.

Gönderilme zamanı: 07 Ara Cmt, 2013 17:30
gönderen alabay
Viki aslında iyi işliyor bu konularda. Ama, dendiği gibi, adamakıllı bilgilendirme yok. Ve öyle, bir iki üç garip üstün-en palavracı var, bu konuda sıtar olmak istiyorlar. ben mesel6a arkaplânda, ama bu konuda en azından Alman Vikisinde sesi olan birisiyim.

İstanbul metrosu ilk başından itibaren 1:1 bir şekilde bilgilendirme yapmalıydı. Ben de hatları bakmadan artık bilmiyorum, 1, 2, 3 ve 4 hariç.

Gönderilme zamanı: 08 Ara Pzr, 2013 13:59
gönderen Esat
Resmi kurumların haritasını baz alabilirsiniz Başar Bey, bence yaşlılıktan aklınızda kalmıyor olabilir.

Hafta sonu Otogar istasyon bölgesinde yeniden bir makas değişim çalışması yapılıyor, yeniden derken bu sefer başka bir makas grubunda olsa gerek. Dolayısı ile seferlerde sorun var, öğleden önce iyiydi ama şu saatlerde Kartaltepe ve Otogar istasyonlarında güvenlik görevlileri, kumanda merkezi, makinistler yolcuyu sevk ve idare için canla başla çalışıyorlar.

İşletme şu şekilde yürüyor.

Aksaray <-> Havalimanı
Otogar <-> Havalimanı
Otogar <-> Kirazlı

Aksaray dan trenler 12 dk. da bir kalkıyor anladığım kadarı ile Otogar dan sonraki kesimde Otogar-Havalimanı trenleri araya giriyor ve 6 dk. ya düşüyor. Kirazlı kesimi için dakika bilgisine bakmadım ama trenler Otogar' dan geri dönüyorlar ve Esenler istasyon çıkışındaki makasa kadar tek hat üzerinden çalışıyor.

şöyle izah etmeye çalışayım, üstteki Otogar istasyonu, alttaki Esenler istasyonu yazmayı unutmuşum :)

Resim

Gönderilme zamanı: 24 Ara Sal, 2013 18:07
gönderen Esat
Esenler esmezken

Resim

Gönderilme zamanı: 09 Oca Prş, 2014 18:08
gönderen Esat
M1A ve M1B kesimi toplam günlük ortalama yolcu sayısı 283.000

Gönderilme zamanı: 20 Mar Prş, 2014 00:03
gönderen katliam
Resim
Gecen yagmur yagdiginda cektigim foto kirazli istasyonunun hemen hemen butun duvarlari boyle islakti merakimdan soruyorum tamam suan birsey yok ama ileride problem olmayacagini kim garanti edebilir?

Gönderilme zamanı: 21 Mar Cum, 2014 18:47
gönderen Esat
Yağmurla bir çırpıda olacak bir şey olduğunu düşünmüyorum açıkçası, öyle şiddetli bir yağmurda göremedik zaten İstanbul da :) diğer taraftan su her zaman betonun düşmanıdır.

Gönderilme zamanı: 16 May Cum, 2014 18:16
gönderen Esat
Dolmuşçular isterük demiş, yeni hat isterük demiş. Metro hattı nedeni ile kendilerine daha yoğun güzergahlarda iş verileceği vaadinin yerine getirilmediği iddiası ile eylem yapmışlar.
Yeni metro hattı, dolmuş şoförlerini mağdur etti. İstanbul'da açılan Aksaray-Kirazlı Metro Hattı nedeniyle zor durumda olduğunu söyleyen şoförler, Büyükşehir Belediye binası önünde eylem yaptı.

Dolmuşçulara Belediye Başkanı Kadir Topbaş tarafından "sizi mağdur etmeyeceğiz" sözü verilmişti. Metro açılmadan önce dolmuşların daha yoğun çalışan hatlara dağıtımı yapılacaktı, ama olmadı.
Böyle bir söz verildi ise tutulmalı tabii ama yoğun minibüs hatlarına yeni minibüs gönderirsen bu seferde oradaki adamlar ekmeğimiz bölünüyor diyecekler. Bugün Bayrampaşa-Bağcılar arasındaki minibüs yolunda bile öğle saatlerinde yoğun minibüs olmuyor, bu dikkatimi çekti, eskiden gece gündüz kuyruk olurlardı artık seyrek geliyorlar, bu anlamda M1B nin gayet işe yaradığı ortada.

http://www.ulusalkanal.com.tr/gundem/do ... 27754.html

Gönderilme zamanı: 18 May Pzr, 2014 13:03
gönderen h212
Gecen yagmur yagdiginda cektigim foto kirazli istasyonunun hemen hemen butun duvarlari boyle islakti merakimdan soruyorum tamam suan birsey yok ama ileride problem olmayacagini kim garanti edebilir?
Zaten kirazlı-Bağcılar bölgeleri arasında çok fazla dere ve şu havzası var , bu hattın yapılması biraz da o yüzden zor oldu ama yalıtımsız yapılması kötü olmuş, senin dediğin gibi ileride sorun çıkarabilir, bi 10 sene sonra.