ist-M.04:03 » M3 Bakırköy Sahil-Kayaşehir Merkez Metro Hattı

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1585
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 04 Tem Prş, 2013 21:15

Resim

Resim

Resim
Bu araçlara diyecek yok. Çok beğendim...
Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5556
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 05 Tem Cum, 2013 09:19

Hm, şimdi biraz şaştım açıkçası! Olimpiyat ile Metrokent diye iki ayrı uca işleyebilir bir şebekede … perona yaklaşan trenin nereye gittiğini belirten gösterge nerede? :shock: O olmazsa yanlış binmeler şimdiden programlanmış olmaz mı?

İşte metro dediğin bu kapasitede olur … umarım bunu mümkün olduğu kadar hızlı Bakırköy’e indirirler. Aslında Bakırköy demişken, İncirli’ye M2’yi uzatmak istiyorlar ya … acaba bu iki ucu bağlamak mantıklı olur mu? Yoksa yine sistmeler mi çakışır … acep 8)

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1585
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 05 Tem Cum, 2013 15:36

O gösterge her istasyonda yani; M1 ve M3 istasyonlarında yeteri kadar var . Bir bakayım resmi varsa koyarım .

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 05 Tem Cum, 2013 16:04

Isletme planinda Kirazli-Olimpiyat sadece.stadda organizasyon oldugu gunler icin dusunulmustu diye biliyorum, sonucta olimpiyat hatti Atakoy e uzayacak sekilde projelendiriliyor. Kemal abi guney sanayi istasyonunda her iki peronuda gezdin mi?

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1585
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 05 Tem Cum, 2013 22:29

Orada nasıl bir işletme var bilmiyorum biraz aceleye geldi malesef. Bir boş zamanda tekrar gideceğim.
Başar'ın bahsettiği bilgilendirme ekranlarını Otogardan itibaren gördüm.
Resim
Aşağıdaki saatin yanındaki gösterge hangi yöne giden trenin geldiğini gösteriyor.
Resim

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5556
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 06 Tem Cmt, 2013 10:46

Okunaklı mı bunlar? Yani pratikte? Bu yön tabelâları çok önemli, bilhassa bir perondan farklı istikametlere tren işlerse.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1585
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 06 Tem Cmt, 2013 13:35

Otogarda en kalabalık istasyonda bile düzgün işe yarıyor.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5556
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 06 Tem Cmt, 2013 16:49

İyi haber!

Araçların doluluğu hakkında ne anlatabilirsin?

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1585
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 09 Tem Sal, 2013 13:13

Benim gittiğim saat yani saat 14 sıraları pek kimse yoktu. Araçlar çok dolu değildi ,oradaki görevli iş dönüş saatinde daha kalabalık olduğunu söyledi. Daha pek millet alışamamış herhalde. Minibüsler vızır vızır çalışırken metrolar sakin idi.
En son kemal tarafından 09 Tem Sal, 2013 16:49 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 09 Tem Sal, 2013 13:42

Zamanla düzelir, M4 bile daha yeni kıvamına geldi

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5556
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 09 Tem Sal, 2013 14:29

Ben bu M3’ün biraz ortada bittiğini buluyorum. Kente inseydi, çok daha iyi işlerdi (bence). Kente derken, sizler anlıyorsunuzdur. BIlmem o Metrokent, Başakistan’dan hiç İstanbul’a İstanbullu olarak giden var mı, yoksa seyahat mı olur. Biraz Berlin’deki Spandaulular gibi, onlar »şehre iniyorum« dediklerinde Altstadt Spandau merkezine giderle. Berlin kent merkezine »Berlin’e« veya »merkeze iniyorum« diye söylerler. Spandau, Berlin’i oluşturan dört baş kasabaların bir tanesi (Berlin-Cölln-Köpenick-Spandau).

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 09 Tem Sal, 2013 17:10

Metroyu boşa çalıştırmamanın birinci kuralı, otobüslerle merkeze yolcu taşımayı bırakıp yolcuyu metroya taşıtacaksın.

Kural 2; otobüs+metro masrafı halihazırdaki otobüs masrafından fazla olmayacak. Otobüsten inenler ücretsiz metroya aktarma yapacak...

Yoksa M3'ü de M4'ü de %10 verimle çalışmaya devam eder...

Cevapla

“İstanbul Metro Hatları” sayfasına dön