37. sayfa (Toplam 47 sayfa)

Gönderilme zamanı: 13 May Sal, 2014 17:01
gönderen Esat
Sanayi istasyonu ile Seyrantepe arasında 4 ay süre ile işletme yapılmayacak, ilave tünel inşaatı için yapılacak çalışma süresince iki istasyon arasında yedek otobüs işletmesi gerçekleştirilecek.

Gönderilme zamanı: 13 May Sal, 2014 18:32
gönderen alabay
Bu gösteriyor ki, evvelden masterplân veya tünel, hat düşünceleri? Yokmuşşş! :x

Minimetroyla mı ilgili?

Gönderilme zamanı: 13 May Sal, 2014 18:53
gönderen Esat
Seyrantepe-Taksim işletmesi yapılabilmesi ile ilgili diye biliyorum ama emin değilim, M6 ile de ilgili olabilir.

Gönderilme zamanı: 13 May Sal, 2014 19:25
gönderen alabay
Seyrantepe–Taksim işletmesi için olursa, tepem atar. O söylediğimin daniskası olur çünkü. M6 da öyle de, hadi, unuttular desek, M2 konusunda bile bu kadar plânsızlık beni … eh hadi, şaşırtmaz :?

Benim en korktuğum, ek olarak, bir gün şu araç sirki hakkında söylediklerimin başlarına patlaması. Tek tip yok ya. Bak şimdi Siemens-Alstom hayaleti doğuyor.

Gönderilme zamanı: 15 May Prş, 2014 17:51
gönderen Esat
Çalışma daha önce de bahsettiğimiz Seyrantepe işletmesi ile ilgili, şu an başlıkta geriye doğru arama yapamıyorum ama hatırlar isen Sanayi-Seyrantepe arası tek yol olduğunu bu yolun aynı zamanda depo giriş/çıkış, depo-atölye manevrası ile kesiştiği bu yüzden özellikle stadyumda etkinlik günlerinde zorluklar yaşandığını yazmıştık, bu yapılacak tünel ile hem Seyrantepe trafiği ile manevra trafiğinin çakışmasının önüne geçilecek hem de Seyrantepe-Taksim arasında da direkt işletme imkanı ortaya çıkacak.

Gönderilme zamanı: 15 May Prş, 2014 22:22
gönderen alabay
Hatırlıyorum. Baştan tek yol tenkidlerimi de hatırlıyorum. İşler sonra hep daha pahallıya mal oluyorlar, böyle »ucuziyet« odaklı garip hesaplarda.

Gönderilme zamanı: 16 May Cum, 2014 06:41
gönderen Esat
alabay yazdı:Hatırlıyorum. Baştan tek yol tenkidlerimi de hatırlıyorum. İşler sonra hep daha pahallıya mal oluyorlar, böyle »ucuziyet« odaklı garip hesaplarda.
Bunun ucuza iş çıkartmak ile alakası yok, farklı nedenlerden dolayı böyle bir durum var.

Gönderilme zamanı: 16 May Cum, 2014 09:07
gönderen alabay
Hm. Bence bizde bu tekraycılık »boşver, gerekmez, zaten şu kadar azzcık ollcak« düşüncesinden. Yanılıyor muyum? Hani ben hep derim ya, en gereksiz ve ucube yere de hep doğru dürüst (Manço) ful aksesuar tüneller ve raylar inşa etmeli diye. Bu işte. Yanılabilirim, ama bana öyle geliyor işte.

Gönderilme zamanı: 16 May Cum, 2014 09:59
gönderen Esat
alabay yazdı:Hm. Bence bizde bu tekraycılık »boşver, gerekmez, zaten şu kadar azzcık ollcak« düşüncesinden. Yanılıyor muyum?
Bu konuya özel olarak yanıldığını düşünüyorum, dediğim gibi kısmen örtüşen ama farklı sebepler var.

Gönderilme zamanı: 17 May Cmt, 2014 01:06
gönderen Anatolian
Reklamlardan takip ettiğim kadarıyla Seyrantepe'de içinde AVM, konut ve Türkiye'nin en yüksek yapısının olduğu bir iş merkezi/konut projelerinin yapımı sürüyor.
Belki Seyrantepe'ye devamlı sefer koyarlar

Gönderilme zamanı: 17 May Cmt, 2014 10:56
gönderen alabay
Ouv, yine bir EN. Öyle onsekizinci, ondokuzuncu yüzyıl mukayesesi eni. Boyu da böğk!

Gönderilme zamanı: 17 May Cmt, 2014 13:56
gönderen Esat
Olayın en ile direkt bir alakası yok, o en olmasa da burada bu tünel gerekli gerekliliğin sebebi de projeye sonradan Seyrantepe diye bir istasyonun eklenmiş olması. Seyrantepe istasyonu ve işletmesi olmasa bir sorun yok, gs liler başka bir şekilde gidiversinler ne diyim. :)

http://www.haber7.com/guncel/haber/1158 ... gecmeyecek