26. sayfa (Toplam 32 sayfa)

Gönderilme zamanı: 03 Ara Sal, 2013 16:31
gönderen Esat
M4 te Marmaray sonrasında bir artış söz konusu, Sirkeci istasyonunun buna pozitif katkısı olacağını düşünüyorum ama günlük rakamlara baktığımda henüz tam net bir şey söyleyemiyorum, yine 190-200 bin arası oynayan rakamlar var.

Gönderilme zamanı: 27 Ara Cum, 2013 16:32
gönderen Hakan
Öncelikle hattın Kartal-Kaynarca uzatmasında işlerin çok yavaş şekilde de olsa ilerlediğini söyleyeyim. 1-2 tane iş makinesi kendi çapında eğleniyor şantiyelerde.

Sonrasında ise merak ettiğim soruyu sorayım, hattın yolcu sayısı ne durumda?

Gönderilme zamanı: 27 Ara Cum, 2013 16:47
gönderen Esat
Hakan yazdı:Sonrasında ise merak ettiğim soruyu sorayım, hattın yolcu sayısı ne durumda?
Kasım ayı ortalaması 186.000, hafta içi daha yüksek, mesela dünün rakamı 205.000. Kabaca 200.000 yolcuyu buluyor diyebiliriz, daha önce açılmış olan hatlara kıyasla çok hızlı bir yükseliş diyebiliriz, hattın ve güzergahın kapasitesine bakarak hala düşük tabii ki.

Gönderilme zamanı: 27 Ara Cum, 2013 17:07
gönderen Hakan
200.000 aslında çok kötü değil, bu hattın bugün için kapasitesini 500.000 kabul edebiliriz aslında. 1 milyon sayısı 2030 yılı için kapasite idi yanlış hatırlamıyorsam.

Daha önce de söylediğim gibi, İETT ile girişilen yolcu taşıma mücadelesinde çok da kötü bir sayı değil...

Gönderilme zamanı: 27 Ara Cum, 2013 19:25
gönderen Esat
Yo ben 200 bin rakamini iyi buluyorum, aynen dedigin gibi otobusle rekabet eden bir hat, m2 bile 200 bin i bulmak icin kac yil çalıştı.

Gönderilme zamanı: 28 Ara Cmt, 2013 14:55
gönderen dcakmak
Esat bey diğer hatların günlük yolcu sayısı var mı elinizde? Paylaşabilirseniz çok sevinirim.

Gönderilme zamanı: 28 Ara Cmt, 2013 17:48
gönderen Esat
dcakmak yazdı:Esat bey diğer hatların günlük yolcu sayısı var mı elinizde? Paylaşabilirseniz çok sevinirim.
gecenlerde eskiden oldugu gibi her hat icin girecektim de usendim :) bakayim bir ara

Gönderilme zamanı: 09 Oca Prş, 2014 18:09
gönderen Esat
M4 günlük ortalama yolcu sayısı 187.000 civarında, bunlar Kasım ayı rakamları yalnız onu belirteyim

Gönderilme zamanı: 10 Şub Pzt, 2014 12:36
gönderen Anatolian
Normalde istasyonlarda zeminde tren durduğunda kapının denk geleceği yer sarı ile işaretliydi.
Marmaray'dan sonra uzun setler çalışmaya başlayınca şimdi de üzerinde "4'lü vagonlar" yazan mavi yazılar yapıştırılmış zemine.
Fakat gelecek tren 4'lü mü 8'li mi yazmadığından arada bir kargaşa çıkabiliyor :)

Gönderilme zamanı: 10 Şub Pzt, 2014 12:40
gönderen alabay
Gösteri panelinde kısasına KISA deseler, belki işler çözülür. Tabiîki uzunun normal olduğunu düşünürsek (ve bunda ileri bakışlı olmak gerek). Yok, kısası yirmi sene normal olacaksa, o zaman tabiîki ötekisini UZUN diye belirtmeli. Alamanca Kurzzug faslı. Kisatren ve Uzuntren de diyebilirler, ama bu terimlere bağlı. Sanırım, henüz var olmayan terimler bunlar. Ama kim bilir, 1940, 50, 60 (TDK teknik) terim el kitaplarına da bir bakmalı, belki teknik terim olarak vardır bile de, unutulmuştur. Her ne ise, onu kullanmalı.

Gönderilme zamanı: 10 Şub Pzt, 2014 13:50
gönderen Engin Y
Marmaray'dan sonra uzun setler çalışmaya başlayınca şimdi de üzerinde "4'lü vagonlar" yazan mavi yazılar yapıştırılmış zemine.
Fakat gelecek tren 4'lü mü 8'li mi yazmadığından arada bir kargaşa çıkabiliyor
M2'de de yerde 4lü Tren Duruş Yeri ayrıca gösterilmiş durumda, ama bilgi ekranlarında gelecek ilk ve ikinci trenin kaç dakika sonra orada olacağı bilgisinin yanında o trenin 4lü veya 8li olduğuna ilişkin bilgi de var. M4'teki bilgi ekranlarında bu bilgi yok mu?

Gönderilme zamanı: 10 Şub Pzt, 2014 14:06
gönderen Anatolian
M4'teki bilgi ekranları M2'deki gibi renkli, fonksiyonel birşey değil, sadece trenin gideceği yön, karşısında da kaç dakika kaldığı yazıyor.
Esat Abi'nin paylaştığı bir fotoğraftan da görüleceği üzere.
Daha yeni, hallolur inşallah birkaç haftaya :)
Resim