ist-M.04:04 » M4 Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Stockholm metrosunun açık hava modern sanat müzesi hali fotolardan görülünce Kozyatağı'ndaki mağaravari duvarların estetik ve zevkle değerlendirilemeyişi ve su sızıntısı insanın gözüne daha çok batıyor.
Kadıköy-Kartal ve diğer metrolara ilham olabilecek diğer modern ve fütüristik tasarımlar için ilgili sitelerin bağlantılara göz atılabilir.
---------------------------------------------------------------------------------
Stockholm's Incredible Futuristic Metro
Stockholms metro system has been called the worlds longest art exhibition, and given that its 68 miles (110 km) in length and contains spectacular contributions from over 150 artists, this is definitely a title that fits.
http://www.techgraffiti.com/stockholms- ... tic-subway
www.adragunov.com/category/Underground.aspx?page=1











Kadıköy-Kartal ve diğer metrolara ilham olabilecek diğer modern ve fütüristik tasarımlar için ilgili sitelerin bağlantılara göz atılabilir.
---------------------------------------------------------------------------------
Stockholm's Incredible Futuristic Metro
Stockholms metro system has been called the worlds longest art exhibition, and given that its 68 miles (110 km) in length and contains spectacular contributions from over 150 artists, this is definitely a title that fits.
http://www.techgraffiti.com/stockholms- ... tic-subway
www.adragunov.com/category/Underground.aspx?page=1











- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kamil Bey o zaman dediğim noktaya geri dönüyoruz abi istemeden, fotoğraflanır şikayet edilir, bahsettiğiniz gibi durumların vandalizm olup olmadığını bilemem, tekrar ediyorum, yazılanlar okunmuş böyle bir mesaj gönderildi bende size ilettim, başka türlü bir durum olduğunu düşünenler lütfen belgeler ile halklailiskiler@istanbul-ulasim.com.tr ye ulaşsın, Ulaşım ın halkla ilişkiler birimi uzun süredir benim maillerime cevap vermiyor, artık bilemiyorum sıkıntı ne ise, ya adam yerine koymuyorlar ya da halk yerine
ellerinizden öper bu şikayet işi.
Diğer taraftan Kenan'ın yüklediği resimler harika, kırmızı istasyon ile gökkuşağı olan istasyona bittim vallaha, ha bizde böyle tasarımlar kabul görürmü bilemem, biri beğenir biri beğenmez. Şimdi böyle bir şey yapılsa söylenecek iki şey var, 1) aa ben biliyorum avrupada gördüm, araklamışlar, 2) bak suyu kapatamadılar, görünmesin diye ne numaralar çekiyorlar
:D

Diğer taraftan Kenan'ın yüklediği resimler harika, kırmızı istasyon ile gökkuşağı olan istasyona bittim vallaha, ha bizde böyle tasarımlar kabul görürmü bilemem, biri beğenir biri beğenmez. Şimdi böyle bir şey yapılsa söylenecek iki şey var, 1) aa ben biliyorum avrupada gördüm, araklamışlar, 2) bak suyu kapatamadılar, görünmesin diye ne numaralar çekiyorlar

-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Tuvaletteki hizmet kalitesi araçlardan iyiyse sorun yokHakan yazdı:İlginç bir detay, metro biniş ücreti indirimden dolayı 96 ya da 97 kuruş gibi bir şeydi ve aynı metro hattının istasyonlarında akbille girilen tuvaletlerin fiyatı 100 kuruş.
Hala aynı mı bilmiyorum ama bana ilginç gelmişti...

Bu arada hat işletmede 1 yılını doldurdu. Yolcu sayısında beklediğim patlama bir türlü yaşanmadı ve yaşanacak gibi de görünmüyor, belki ileride otobüsler ile ilgili düzenlemeler yapılırsa bir şeyler olur ama şu anda gayet stabil bir yaz rehaveti ile devam ediyor


- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5582
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Bence o güzergah garipti, otoyolun altından değil de, cidden daha içerilerden işleseydi, patlaması da olurdu. Bu daha çok bir bant hattı, yani servis yapıyor, ama ikâmetgâhlara veya iş yerlerine pek varmıyor (kısmen, kısmen varıyor elbet). Yani ona binen, ister istemez aktarma yapmak zorunda. Ama bu sadece bana göre bir görüş, tamamen yanlış da olabilir.
He, aktarma sistemi Avrupadaki gibi olsa (yani beni hep ve her zaman anlattığıµ tarzda), o zaman da durum çok değişebilir.
He, aktarma sistemi Avrupadaki gibi olsa (yani beni hep ve her zaman anlattığıµ tarzda), o zaman da durum çok değişebilir.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Sadece güzergah değil sorun, yani o tartışmalı kimine göre doğrudur kimine göre yanlış. Benim doğru ya da yanlış demek için elimde bir gerekçem ya da bilgim belgem yok.
Fakat şunu belirtmek istiyorum, İstanbul' da trafik sorunu deyip duruyoruz ya, nasıl çözülecek? Deniyor ki işte servis araçları çok fazla o yüzden trafik oluyor
tamam haklı gerekçe, dün bir haber izledim, devlet tarafından bir süre önce tasarruf diye memurdan alınan servis hakkı geri verilmiş, yani servis hizmetinden faydalanamayan devlet memurlarının artık bu hakkı olacak. Bu ne demek? Trafikte daha çok servis aracı demek, toplu taşımayı özendirmek yok, özel taşımayı özendirmek var. Haksızlık payı varmı? Şöyle bir örnek vereyim Esenler' de çalışan bir kişi Başakşehir' de oturuyor, servisle metrodan daha hızlı gidip geliyor
eğer bu kişi her iki yolculuk içinde para ödüyorsa hem daha ucuz hem de daha hızlı olan servisi mi tercih eder yoksa metroyu mu?
Fakat şunu belirtmek istiyorum, İstanbul' da trafik sorunu deyip duruyoruz ya, nasıl çözülecek? Deniyor ki işte servis araçları çok fazla o yüzden trafik oluyor

