
Bilmiyorum, kötülemek amaçla mı yazılmış yoksa hakikat mı. Acele iş, şeytan ve bin kata mâl olma. Berlinde üç istasyon bir milyon sene sürüyor, ama titanyum gibi sağlam.
Kenan Beyin tesbiti kesinlikle doğru.kenanmar yazdı:acaba bu metroyu projelendiren mühendisler metrodan metrobüse geçmek için Ünalan Durağı'nda inip Uzunçayır Durağı'na kadar hiç yürüdüler mi? Bu durak neden metrobüs bağlantısının yapıldığı Uzunçayır'da değil de Ünalan'da? Zaten yürüyen bantlar üç gün çalışıyorsa beş gün çalışmıyor. Yürüyen bantlardan iki kişi yan yana zor geçiyor...
Kaynak
Esat Bey, Kardeşim. İşletim ile ilgili şikayet olursa tabii ki yaparım. Burada konuşulan şikayet değil, fiziki bir durum. Bunu da orada bütün gün dolaşan görevli personel görüyor olmalıdır.Esat yazdı:Bu aşamadan sonra yapılabilecek tek şey bu şikayetleri ilgili kuruma ileterek durumu takip etmek, yolcu olarak bize düşen görev bu diye düşünüyorum.
Kendi düşüncenizde haklı olabilirsiniz, ben siz şikayet edin demedim, bu yolcunun genel görevidir dedim ve hala da aynı şekilde düşünüyorum, aslında bu benim düşüncem değil ya neyse. Ben şöyle özetleyeyim, şirketin bu işler ile ilgili bir birimi tabii ki var, rutin kontrol varmı bilmiyorum ama istasyon amirliği ve işletme tabii ki bunu bildirmek durumunda ama bu mesela bir güvenlik görevlisinin görevi değil.Kamil16 yazdı:Esat Bey, Kardeşim. İşletim ile ilgili şikayet olursa tabii ki yaparım. Burada konuşulan şikayet değil, fiziki bir durum. Bunu da orada bütün gün dolaşan görevli personel görüyor olmalıdır.
İşletmecinin, İstanbul Ulaşım A.Ş. bu fiziki eksikleri, inşaatı yapan müteahhitlere periyodik olarak süre tanıyarak, onartması gerekir. Ya da kendisi tashih ederek faturasını göndermek olabilir.
Minimum 2 yıl Garanti olmalı. Yoksa Garanti yok mu?