
ist-M.05:02 » M2 4.Levent-Atatürk Oto Sanayii Kuzey Mekik Hattı
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Deneme seferinden alıntı, Başkan' dan GS ye kıyak, ne gerek varsa? İstanbul' un tek derdi maç seyretmek herhalde başka bir yere gitmemize gerek yok, Fado, Fiesta, Futbol e güzel.Topbaş, şu anda 15 kilometresi tamamlanan hattın 21 dakikalık mesafede hizmet verdiğini ifade ederek, "2009 ortalarında belki Seyrantepe istasyonumuza da ulaşmış olacağız. Yani Galatasaray Stadı yapılmadan metro bitmiş olacak.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İstasyonun yeri doğru canım onda problem yok, dediğin gibi Seyrantepe ye hizmet edebilecek bir konumda, ama sürekli sanki burası Olimpiyatköy istasyonu sadece stada hizmet edecek gibi yapılan söylemler beni rahatsız ediyor açıkçası, madem bu kadar düşünüyorlar stattan istasyona gelecek tünellerin tüm işinde o stadı kullanacak takım yapsın
ehehehe Mehmet ne olur bugün 5 mi atarız size 5 mi yeriz 


-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Bugün TEM'den geçerken gördüm. Seyrantepe'nin batı tarafında "tünel ağzı" gibi bir çalışma vardı. Fore kazık çakmaya başlamışlar. Acaba Kazlıçeşme için ön hazırlık mı?
Burada inşaatın başladığından beri hiç bir çalışma yoktu. Çalışmalar hep doğu tarafında (Sanayi Mekik Hattı için) idi.
Haydi hayırlı olsun.
Burada inşaatın başladığından beri hiç bir çalışma yoktu. Çalışmalar hep doğu tarafında (Sanayi Mekik Hattı için) idi.
Haydi hayırlı olsun.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Ne yer altı ne yer üstü, ortada,
Mehmet' in dediği yeri tahmin edebiliyorum depo ile alakası olduğunu sanmıyorum, çünkü depo ve bakım alanı yapılacak alandaki hafriyat tamamen kaldırıldı zaten ve tünel ağızlarıda oraya verildi, triyaj içinde tünel yapmazlar herhalde öyle bir şeye ihtimal vermiyorum tabii merak ettiğim şey istasyon ile bakım alanı nasıl yerleşecek, tahminim istasyon üstte kalacak, istasyondan önce tüneller ile bakım alanı arasında yandan bağlantı/makas tünelleri yapılarak alt kata giriş verilecektir, istasyonun altında da bakım alanı ile park yolları bulunacaktır yada park alanı istasyonun yan tarafında kalan alanlarda bırakılabilir, çok ilginç bir yapı olacak bakalım görelim.

-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Kesinlikle depo ile ilgisi yok. Depo çalışmasını aylardır takip ediyorum. Bahsettiğim çalışma gibi bir çalışma olmamıştı şimdiye kadar. Batı tarafında sitelerin olduğu tarafa bakan tarafta hiç bir çalışma yoktu. Hatta kavşak çalışması falan yapıldı oralarda. O zaman bile bir fiske dokunulmadı. Şimdi jet-grouting makinesi fore kazık işi yapıyor. Bir duvar inşaa ediyor batıya doğru. Sanki duvar bitince tünel ağzı açacakmış gibi. Kazlıçeşme için ön hazırlıklar olabilir diyorum ben. İleride yapılması muhtemel iş için bir daha bu noktada büyük şantiye açmaya gerek olmadan işin ilerlemesi için.
***En önemli nokta da şu; malum BEŞİKTAŞ Metrosu yapılacak. Kağıthane'den geçecek. Bu hattı kullanan araçlar da buraya depo yapmaya gelmez mi?
Seyrantepe-Kağıthane bağlantısı sağlanıp vagonları buraya çekmezler mi?
Bence olabilir.
***En önemli nokta da şu; malum BEŞİKTAŞ Metrosu yapılacak. Kağıthane'den geçecek. Bu hattı kullanan araçlar da buraya depo yapmaya gelmez mi?
Seyrantepe-Kağıthane bağlantısı sağlanıp vagonları buraya çekmezler mi?
Bence olabilir.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
O araziyi sadece depo olarak düşünme orası aynı zamanda bakım alanıda olacak, ve en az 6 yol zaten bakım alanı için bırakılacak, eğer benim bir önceki mesajda söylediğim gibi bir katı garaj bir katı bakım alanı değilse zaten o hattın araçlarını ancak alır orası dolayısı ile diğer hattın araçlarının burada geceleme yapmasına pek ihtimal vermiyorum, amaa her halukarda iki hat arasında keşke bağlantı olsa, ve o hat için alınacak araçlarda aynı gabari ve özelliklerde olsa da iki hatta da kullanılabilseler doğru planlama budur ama eh işte, bizde her hat için ayrı planlamalar yapılıyor (planlama yapılıyormu?)
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5582
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Almanya olsa, evet. Ama işte hep bahsettiğim, tüm trenlerin tek bir sisteme ait olmamaları, ağ olmamamsı, bir ordan, bi burdan ihoooleh yapılması ... bunlar bu olayı zorlaştırıyor. Berlin'in iki metro sistemi var (gözle pek görülmüyor, ama iki sistem, bir sistemmiş gibi). Münih, Hamburg ve Nürnberg (bu dört şehrin hakiki metrosu var) metroları tek bir sistem. O zaman işte böyle şeyler yapılabilir.***En önemli nokta da şu; malum BEŞİKTAŞ Metrosu yapılacak. Kağıthane'den geçecek. Bu hattı kullanan araçlar da buraya depo yapmaya gelmez mi?
Aslında Prag'ın Depo Hostivař hakkında bir şey yazıp, resim de aktaracaktım, ama şu an vakit sıfır, iki hafta sonra konser var, bir kaç hafta bayağı stresliyim ... ondan sonra da kim bilir, belki yine Prag, veya Kuzeyalmanya veya İngiltere ... zaman yetmiyor yahu

B. Alabay
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38