9. sayfa (Toplam 16 sayfa)

Gönderilme zamanı: 26 Haz Çrş, 2013 15:56
gönderen Esat
Anatolian yazdı:Neredeyse 2dk'da bir sefer var ama çok kalabalık bazen sonrakini beklediğimi biliyorum ne olacak bu hattın geleceği alternatif projeler düşünülüyor mu?
Herhangi bir alternatif ne geçmişte ne de gelecek için duymadım, uzatmalar her zaman sorun çıkartır, deplase edebilecek hatlar inşa edilmesi gerekir ama mevcut belediye yönetimi tramvay hatlarına soğuk, dolayısı ile hattın geleceğini kurtaracak tek şey nerede ise bu hatta paralel bir şekilde suriçini geçen bir metro hattı olabilir ki o da planlardan kalkalı uzun zaman oluyor. Bir ara boğaz geçişli bir hattın Fatih üzerinden Yenikapı ya ulaşması lafı ortalarda dolandı ama yine de bu tramvay hattının alternatifi değil.
Anatolian yazdı:M2 uzatmasının buraya faydası olur mu ki?
M2 nin mevcut uzatma planı bu hattın yolcusunu kısmen etkiler diye düşünüyorum ama bilimsel tarafını bilemem, çok büyük bir etkisi olmaz bence.
Anatolian yazdı:Yarımada trafiğe kapatılabilir aslında bölgedeki toptancı ve dükkanlar için ise gece 3-4 gibi tramvaylarlar malzeme taşınması yapılabilir adamlar zaten zararlı şeyler taşımazlar o bölge için, gıda, giyim ve teknolojik aletler
Bu tarz şeyler denemiş kentler olduğunu biliyorum ama başarabilmiş olan varmı bilmiyorum, bölgede ikamet iyice azaldı aslında gece böyle bir yük trafiğinin sıkıntısı olmaz ama bu mantıkla kamyon kamyonet trafiğininde bir zararı olmaz, ayrıca o saate kim kabul eder ki mal indirip bindirmeyi? Ben olsam etmem, yani gece 24:00 den sonra bile deseler kabul göreceğini düşünmüyorum, sonuçta konteyner konteyner mal çıkan ya da giren imalathane yok, yarımada planında zaten imalathanelerin hepsi çıkacak, geriye perakende satış kalıyor ki onlarında çok yüklü mal giriş çıkışı varmı bilemiyorum.

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 08:20
gönderen Özgür Türkler
Ben M2 uzatmasının ve Marmaray'ın o tramvay hattının yükünün bir kısmını (belki yarısını) alacağını düşünüyorum. Hatta M2 Zeytinburnu üzerinden Bakırköy'e uzarsa Kocamustafapaşa, Zeytinburnu ve Bakırköy yolcularının onu kullanacağını düşünüyorum. T1 hattı ile çok uzun zaman alıyor bu yolculuk.

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 13:37
gönderen Esat
M2 nin Zeytinburnu üzerinden Bakırköy uzatması gerçekleşirse tabii ki yolcuya etki eder ama ne zaman uzatılır orası muğlak, Marmaray' ın etkisini ise kestiremiyorum, bana negatif olacak gibi geliyor çünkü banliyö hattının iptali ile Yedikule, K.M.Paşa ve Samatya istasyonları devre dışı kalıyor, bu bölgedeki insanlar otobüse talim edecekler, zaten sıkıntılı bir trafiği olan bölge ve daha fazla otobüsü kaldırırmı tartışılır fakat T1 e de çok yakın değil, İBB düzgün bir aktarma ücretlendirme sistemi kursa kısa hatlar ile T1 e yolcu taşısa işe yarar, ya da hiç kastırmadan direkt Yenikapı gar a taşıyacaklar, böyle bir sistem kurarlarsa ve direkt insanları Marmaray ve M2 ye taşırlarsa tabii ki etkilemez.

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 16:34
gönderen alabay
O bahsettiğin yerlere iptaller getirmeden, evvelden birşey plânlamaları gerekirdi. Ya tramvaylar, ya metro. Öyle pat diye kapatmak deperm gibi olabilir. Hiç mantıklı değil. Ki ciddî bir M2 uzatması mümkün olabilirdi. Ona ek, banliyö kolları düşünülebilirdi. Ona ek tramvay kolları ve ek hatları düşünülebilirdi. Ama boşver, Gülmezyüz otobiss münübiss öhhööö … istemeyen bilmemneşehre gitsin, toki var, metro var, beşinci havalimanı da olur, ve en önemlisi, ölümpiyat sıtadı var!

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 16:40
gönderen Esat
Bence M2 nin batı uzatması projesi var diye buna güvenerek iptale girişiyorlar ki bence çok saçma, bugünün karayolu trafiği çerçevesinde o bölgeye tramvay belediye ye göre asla giremez »bana göre kesinlikle olur da« ama mevcut ray hattı üzerine bir tramvay hattı planlamayı kimse düşünmüyor niye? Alttan marmaray gidiyor ya, m2 uzatılacak ya, ne gerek var?

Gönderilme zamanı: 28 Haz Cum, 2013 19:23
gönderen alabay
Tramvay nasıl giremez? Yani ne şekilde giremez? Cadde? Viyadük? Tünel? Haha …

Gönderilme zamanı: 05 Ağu Pzt, 2013 16:45
gönderen Esat
T1 Eminönü bölgesinde karayolu trafiği ve tramvaylar

Resim

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 05 Ağu Pzt, 2013 17:12
gönderen alabay
Ben bu tesettür tramvayları korkunç buluyorum! Yolcusu hiç, reklam kaplaması herşey :evil:

Gönderilme zamanı: 05 Ağu Pzt, 2013 20:37
gönderen Esat
alabay yazdı:Ben bu tesettür tramvayları korkunç buluyorum! Yolcusu hiç, reklam kaplaması herşey :evil:
Biniş başına 5 lira ödemeyi yolcuya kabul ettirebilirsen hemen kaldırtalım :) Bunu genelleme yaparak söylüyorum hiçbir yerin yolcusu üstüne alınmasın da, herkes yeni araca klimalı araca bineyim istiyor ama değirmen nasıl dönüyor bilmiyor (aslında bilmesi gerekir mi bende onu bilmiyorum), cennete gitmeyi isteyip ölmeyi istememek gibi :P

Gönderilme zamanı: 05 Ağu Pzt, 2013 22:22
gönderen alabay
Bu işler için vergi vardır. Veya İsviçre tarzı fon :-)

Gönderilme zamanı: 05 Ağu Pzt, 2013 23:22
gönderen Esat
Geyik muhabbeti, biz milletin altınını parasını kirli kazancını faiz ile aklayarak para kazanan bir ülke değiliz, o yüzden öyle fon falan, para havadan yağmıyor, reklam gerekli, beğenip beğenmemekte tabii ki özgürüz, tepki göstermekte ve şikayet etmekte de, görüntü olarak hoş bulmadığım çok oluyor ama kazanç ortada, demek ki yeteri kadar şikayet yok ki artarak devam ediyor. Reklam geliri önemli ve kullanılmak zorunda.

Gönderilme zamanı: 06 Ağu Sal, 2013 08:05
gönderen alabay
Palavra bu şımdi, sana öteki öbekte fonun hesabını yazdım. Kamyon geçit ücretleri, benzin, mazot (Mazot İsviçre’de benzinden çok daha pahallı, Almanya’da ise daha az, ama otomobillerin vergisi daha pahallı) ve KDV. Aklamak, altın, cart curt … tamamen irtibatsız. kendini uyutma, kim neyi nasıl yapıyor, merakla izle.