Hay o T kadar taş düşsün kafana be.alabay yazdı:O 51 numeralı hat yakışıyor, hiç T2 falan dememeliydi. Duraklar aynen Essen'dekiler gibi, ve bazı resimler cidden Kolonya'da da olabilir. Hiç öyle medenî köşe beklememiştim o taraflarda.
B. Alabay
ist-T.05:02 » T2 Zeytinburnu-Bağcılar Tramvayı
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
T2 hattı ölmüştür ruhuna el Fatiha. Pratikte birlikte işletme henüz başlamamış olsa da, işletmeci kuruluş sistemi artık Bağcılar-Kabataş olarak adlandırmakta, Zeytinburnu istasyonun da iki hat arasında turnikeleri kaldırarak aktarma ücreti iptal edilmiştir, sene sonunda doğru araçların teslim alımı gerçekleştirilebilirse Bağcılar kesiminde ki peronlar bir gecede değiştirilerek işletme Bağcılar-Kabataş olarak yapılacak. Yine otobüs hattı mantığı ile karşı karşıyayız ama bana susmaktan başka bir şey düşmüyor.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yeni peron inşası mümkün yerlerde yüksek peronlar işletmede iken alçak peronlarıda yapabilirler tabii ki, o zaman geriye sadece yerine yenisi yapılamayanlar kalır ki zaten toplam 10 istasyon var yani büyük bir iş yok orada, bir gecelik iş atılan betonda bir günde kurur, yani Cumartesi gece 22:00 de son sefer yapılıp çalışmalar başlasa Pazartesi sabahı rahatlıkla işletme alçak peron ile açılır.Miraç yazdı:Bağcılar hattında bazı peronlarda 35 cm indirme çalışması varmış.
Acaba bu esnada tramvayın görevini yapacak bir otobüs şebekesi kuracaklarmı, bakalım bu kadar -gereksiz- bir detayı düşünecekler mi? Ne kadar gereksiz işler dimi böyle şeyler, tramvay çalışmayacak diye yerine otobüs cık cık cık.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Öyle olacak zaten ama geleyim vinçle kaldırıp götüreyim kadar basit değil, bir iki saatte bitecek bir işte değil sonuçta. Birde üstüne ilaveleri yaparken alltaki kısma zarar verildimi ne kadar sağlam ve sağlıklı sonuçta orada en iyi ihtimal 1 günlük iş var, T1 de bile 1,5 günde tamamlanmıştı alçaltma işlemi ama turnike bağlantıları peron üstü kapamaları falan sarkmıştı, burada az istasyon olduğu için o kadar da sorun olmaz tahmin ediyorum.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 45
- Kayıt: 10 Ağu Pzt, 2009 20:38
Bağcılar hattının istasyonları gerçekten alçalacak mı? Harika bir gelişme zaten Zeytinburnu aktarma ücretsiz olması buna bağlı olarak düşünüyorum. Yeni tramvaylar bu hatta gelirse Kabatş Bağcılar uzun hat olacak ancak hat tamamen kesintisiz olurmu bilmiyorum. Cevizlibağ'da 3. ray çalışması var zaten Zeytinburnu yönündeki peron iki hat olarak hazırlanmış. Ayrıca istasyonların alçalması ve yeni tramvayların gelmesiyle şu anda kullanılan eski tramvaylar olan Köln'lerin bu hattan kaldılabilir. Eğer kaldırılırsa Topkapı Habipler hattına devredilmesini öneririm. Hem de bu sayede o hattın seferleri artırılmış olur.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Öyle olacak zaten, bu konuyu ilgili başlıkta tartışmıştık yanlış hatırlamıyorsam. Düwag lar T4 hattına geçecekler, oradaki ABB lerde peyderpey yeniden garaja dönecekler M3 hattında çalıştırılmak üzere, tabi bu biraz uzun soluklu bir iş olduğu için bir süre daha orada çalışabilirler sanırım.Doğukan yazdı:Ayrıca istasyonların alçalması ve yeni tramvayların gelmesiyle şu anda kullanılan eski tramvaylar olan Köln'lerin bu hattan kaldılabilir. Eğer kaldırılırsa Topkapı Habipler hattına devredilmesini öneririm. Hem de bu sayede o hattın seferleri artırılmış olur.
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 136
- Kayıt: 05 May Sal, 2009 11:16
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Hayır öyle bir zorunluluk yok, hat numaralandırma mantalitesinde söylediğiniz gibi bir uygulama yoktur, bir hat işletmeye kapatılırsa o numara rezerve edilir, bunun iki sebebi var birincisi aynı işletme ileride tekrar açılabilir, aynı işletme tekrar açılmazsa da, aynı güzergahta yakın başka bir hat açılabilir o zaman bu numara o hatta kaydırılabilir, özellikle tramvay hatlarında kronolojik numaralama mantıklı ve doğru değildir.hasancicek37 yazdı:Peki bu iki hat birleştiğinde şöyle bir sorun olacak.(Küçük ama olsun)..T2,T1'e dahil olacak..Öyleyse Kadıköy'deki T3,T2..T4 hattı da T3 olacak..Bazı şeyleri sil baştan yapma zorunluluğu ortaya çıkacak..Yanılıyor muyum.?
Ehem işin mantık kısmını anlatmayayım, en azından açıktan Taksim-Tünel de numara yok evet, bana kalsa olması gerekiyordu ama zaten cevaba mazhar konuya kısaca değinmişsinizchenginer yazdı:Nasıl bir mantık taşıyorlar çözemedim ki, Taksim-Tünel'de numara yok, finikülerin biride numara yok, ya bir şeyin standardını oturtamıyorlar, vatandaşı kimin işlettiği ilgilendirmez ki, düzgün bir sistem kuramadılar ki, bekleyip göreceğiz T serisindeki değişimi...
Aslını sorarsanız hatlar birleşse dahi o T numaralandırmasında yani tramvay hatları numaralandırmasında bir değişiklik olması gerekmiyor, ama dediğiniz bakalım ne yapacaklar bende çok merak ediyorum ve hiç buradan trick veresimde gelmiyor.vatandaşı kimin işlettiği ilgilendirmez ki,