Gönderilme zamanı: 03 Oca Cmt, 2009 13:02
T1 hattı üzerinde bir çalışma da Cevizlibağ-AÖY durağında gerçekleştirilecek, özellikle metrobüs ile bağlantısı sağlandıktan sonra yoğunluğu artan istasyon dan Zeytinburnu yönüne bir makas inşaa edilmiş durumda, ayrıca Ulaşım A.Ş. sitesinde burada üçüncü bir yol inşaası için fore kazık işi yaptırılacağı duyurulmuş.
İşin kötü tarafı işletme Kabataş-Bağcılar olarak hazırlanmaya çalışılıyor çünkü sitedeki tüm ifadelerde artık Kabataş-Bağcılar tramvay hattından söz ediliyor Cevizlibağ' da yapılan çalışma anladığım kadarı ile 2. yol peronun arkasına yeni bir yol inşaatı, bu konu ile ilgili daha önce kurumda da iki sefer öneri vermiştim ama maalesef okunmamıştı dahi, şimdi gelinen noktada burayı kullanmaya karar vermişler, eh aklın yolu birdir, beni daha çok ne amaç ile kullanılacağı ilgilendiriyor aslında.
Çünkü Zeytinburnu yönünden buraya gelen makas tek yönlü, yani Zeytinburnundan gelen bir aracın girişi için değil, buradan Zeytinburnuna bir aracın gidişi için inşaa edildiği belli,
* acaba işletmede Bağcılar-Kabataş ve Bağcılar-Beyazıt gibi bir düzenleme yapılarak Beyazıt araçlarının bu yolu kullanması mı sağlanacak?
* yoksa Bağcılar-Kabataş ile birlikte Cevizlibağ-Beyazıt seferleri tam güne mi çıkacak? bu soruların cevaplarını arayacağım ve sizler ile de paylaşacağım. Her halukarda bu boş bölümün kullanılması iyi bir düşünce.
Bir sonraki mesajımda bu bölge ile ilgili bir kaç öneride de ben bulunacağım.
İşin kötü tarafı işletme Kabataş-Bağcılar olarak hazırlanmaya çalışılıyor çünkü sitedeki tüm ifadelerde artık Kabataş-Bağcılar tramvay hattından söz ediliyor Cevizlibağ' da yapılan çalışma anladığım kadarı ile 2. yol peronun arkasına yeni bir yol inşaatı, bu konu ile ilgili daha önce kurumda da iki sefer öneri vermiştim ama maalesef okunmamıştı dahi, şimdi gelinen noktada burayı kullanmaya karar vermişler, eh aklın yolu birdir, beni daha çok ne amaç ile kullanılacağı ilgilendiriyor aslında.
Çünkü Zeytinburnu yönünden buraya gelen makas tek yönlü, yani Zeytinburnundan gelen bir aracın girişi için değil, buradan Zeytinburnuna bir aracın gidişi için inşaa edildiği belli,
* acaba işletmede Bağcılar-Kabataş ve Bağcılar-Beyazıt gibi bir düzenleme yapılarak Beyazıt araçlarının bu yolu kullanması mı sağlanacak?
* yoksa Bağcılar-Kabataş ile birlikte Cevizlibağ-Beyazıt seferleri tam güne mi çıkacak? bu soruların cevaplarını arayacağım ve sizler ile de paylaşacağım. Her halukarda bu boş bölümün kullanılması iyi bir düşünce.
Bir sonraki mesajımda bu bölge ile ilgili bir kaç öneride de ben bulunacağım.