6. sayfa (Toplam 10 sayfa)

Gönderilme zamanı: 03 Oca Cmt, 2009 13:02
gönderen Esat
T1 hattı üzerinde bir çalışma da Cevizlibağ-AÖY durağında gerçekleştirilecek, özellikle metrobüs ile bağlantısı sağlandıktan sonra yoğunluğu artan istasyon dan Zeytinburnu yönüne bir makas inşaa edilmiş durumda, ayrıca Ulaşım A.Ş. sitesinde burada üçüncü bir yol inşaası için fore kazık işi yaptırılacağı duyurulmuş.

İşin kötü tarafı işletme Kabataş-Bağcılar olarak hazırlanmaya çalışılıyor çünkü sitedeki tüm ifadelerde artık Kabataş-Bağcılar tramvay hattından söz ediliyor :) Cevizlibağ' da yapılan çalışma anladığım kadarı ile 2. yol peronun arkasına yeni bir yol inşaatı, bu konu ile ilgili daha önce kurumda da iki sefer öneri vermiştim ama maalesef okunmamıştı dahi, şimdi gelinen noktada burayı kullanmaya karar vermişler, eh aklın yolu birdir, beni daha çok ne amaç ile kullanılacağı ilgilendiriyor aslında.

Çünkü Zeytinburnu yönünden buraya gelen makas tek yönlü, yani Zeytinburnundan gelen bir aracın girişi için değil, buradan Zeytinburnuna bir aracın gidişi için inşaa edildiği belli,

* acaba işletmede Bağcılar-Kabataş ve Bağcılar-Beyazıt gibi bir düzenleme yapılarak Beyazıt araçlarının bu yolu kullanması mı sağlanacak?

* yoksa Bağcılar-Kabataş ile birlikte Cevizlibağ-Beyazıt seferleri tam güne mi çıkacak? bu soruların cevaplarını arayacağım ve sizler ile de paylaşacağım. Her halukarda bu boş bölümün kullanılması iyi bir düşünce.

Bir sonraki mesajımda bu bölge ile ilgili bir kaç öneride de ben bulunacağım.

Gönderilme zamanı: 27 Haz Cmt, 2009 23:04
gönderen kemal
Resim

Resim
Aksaray istasyonu:
1.Metro bağlantısı çok uzak
2.Yürüyen merdiven koymak gerekiyor;sıcakta üst geçide çık sonra da in,
yaşlı birisi için çok tehlikeli.

Gönderilme zamanı: 28 Haz Pzr, 2009 11:46
gönderen alabay
Çok üşengecim, ama bende de bir takım kare var, bari bazılerini yerlerine sıkıştırayım ...

Bunlar Çapa'da çekildi. İlgimi çeken yerin hâliydi. Bakımsızlık mı, tadilat mı, bilmiyorum.

Resim

Resim

Resim

Resim

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 28 Haz Pzr, 2009 11:59
gönderen Esat
Tadilat. T1 hattı balastlı alt yapı ile inşa edilme yanlışına düşülerek yapılmış bir hattı. Bu sebeple her yıl yapılan bakım onarımın haddi hesabı yoktu. Ulaşım A.Ş. bu konuda iyi bir çalışma ile hattın tamamının beton zeminli sisteme geçirilmesi için bir çalışma yaptı ama bu çalışma da bazı sarkmalar meydana geldi normal de daha geçen yıl çoktan bitmiş olması gerekiyordu, o beton olarak gördüğün yerler de diğer yol gibi beton üzerine kaplama malzemesi ile kapatılacak.

Bu sayede hem bakım onarım masrafları düşecek hemde daha estetik bir görünüm kazanacak, estetikten kastım rengi deseni değil, daha önce yolda görülen çökmeler tepelenmeler çukurlar olmayacak, diğerleri algı ile alakalıdır tartışılır.

Gönderilme zamanı: 30 Haz Sal, 2009 18:10
gönderen alabay
Bu da T1'in içi:

Resim

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 30 Haz Sal, 2009 19:26
gönderen alabay
Yanısıra, başlığı "T1 Kabataş-Bağcılar Tramvayı" diye değiştirsek?

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 30 Haz Sal, 2009 20:00
gönderen Esat
:) İstanbul Ulaşım A.Ş. kurum içinde ve çeşitli yerlerde tek hat olarak bahsediyor, fakat ben bunu açıkladığımı sanıyorum yeni tramvay araçları gelene kadar bu hat iki ayrı fiziki yapıya ve iki ayrı sefer tarifesine sahip dolayısı ile halen iki ayrı hat, ama hizmet alımlarında falan filan Kabataş-Bağcılar olarak dile getiriyorlar doğrudur.

Gönderilme zamanı: 01 Tem Çrş, 2009 16:42
gönderen kemal
Demin Karaköy den geçerken bir de ne göreyim,
Yeraltı geçidini tamamen kapatmış onarıma almışlar , içi tamamen değişiyor ve bir ucubelik daha ortadan kalkıyor, bütün esnaf tipi raylı sistem yönlendirmeleri falan hepsi değişecek adam gibi bir geçit olacak...hele şükür :D azıcık ortaya çıkınca hemen resimlerim...

Gönderilme zamanı: 10 Ağu Pzt, 2009 08:43
gönderen İSMAİLÇELİK
Beşiktaş uzatması şart aslında bu hatta,ama yeraltından olmalıdır.

2 yöntem;
1)Karaköy yönünde araç trafiği altgeçit ile geçirilerek tramvayın tabi meyile dönüşü yapılacak ve buradan yeraltına girerek seviye düşürerek içeriden Beşiktaş'a gelecek.

2)Dolbahçe ışıklara kadar sol şeritlerden meyille yeraltına girecek ışıkların olduğu yerde tamamen inmiş olur ve burada kıvrım yaparak içeri yönlenecek ve Beşiktaş'a gelecek.

Henzemine kesinlikle karşıyım trafiği altüst ettiği gibi tramvay seferlerindede bu yüzden aksama olur.

Gönderilme zamanı: 10 Ağu Pzt, 2009 10:32
gönderen alabay
Aslında hemzemin de olabilir, ama iyi plânlanması gerekir. Belki de yolu özel araç trafiğine kapatmak gerekir ;-)

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 10 Ağu Pzt, 2009 17:19
gönderen Esat
Sanırım bu konuları burada tartışmıştık

http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic.php?t=15

Gönderilme zamanı: 06 Eyl Pzr, 2009 23:22
gönderen Esat
O konu ile ilgili bilgi istememize rağmen maalesef kurumdan cevap alamadık, orada en son gördüğümde makasta tek taraflı idi, yani Zeytinburnu yönünden gelen araç o yeni perona yanaşamıyor ama sonradan bir makas daha ilave edildi ise bilememki, edildiyse bile komik bir hat tasarımı olmuştur :)

Diğer taraftan bana kalırsa zaten iki hat birleşmemelidir, Bağcılar hattı Bağcılar-Cevizlibağ olarak çalıştırılabilir, bu iyi de olur, eski hatta Cevizlibağ-Kabataş olarak, pik saatlerde ise Bağcılar-Beyazıt ve uzun soluklu Bağcılar-Kabataş gibi ekler olabilir belki bilmiyoruz, işletmeye alınınca göreceğiz bakalım.