Aslında T4 hattında biraz geçte olsa bazı düzeltmeler yapıldı, bazı noktalarda yer altı geçitleri ilave edildi ve hemzemin geçitlerin sayısı azaltıldı, halbuki bu çalışmaların işin en başında planlanması ve tramvay inşaatı ile birlikte ele alınması gerekirdi. Bağcılar' da ise bu gaye hiç güdülmedi halbuki en büyük sorunun yaşanan noktalar olan Kale İş Merkezi, Soğanlı (İlgi Hast.) ve Yavuz Selim duraklarının oradaki hemzemin geçitler için kesinlikle ama kesinle arabalar için alt geçitler projelendirilmeli idi, tabii bu o çevrede çok sayıda binanın yıkılmasını gerektirecekti ama inanın bana bu yıkımlar o bölgelerin estetiğine hiçbir şey kaybettirmeyecektir, aslında bu biraz şey gibi hani kurbağa var karşınızda, yapış yapış ve pis ama biliyorsunuz ki öpünce prens/es olacak, ya geleceği için onu öpmeye katlanacaksınız ya da kurbağa haline, aslında kurbağa içinde belkide sizin öpücüğünüz çok pis ve iğrenç bir şey ama o da geleceği için buna katlanacak? Nasıl örnek ama, varya ben Edebiyat dersinde kompoziyondan hiç zayıf almadım hep tam not.

