61. sayfa (Toplam 68 sayfa)

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 11 Haz Pzt, 2018 23:40
gönderen Edil Arda

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 12 Haz Sal, 2018 08:50
gönderen Esat
Genel olarak baktığınızda Halkalı-Gebze arasında sene sonunda işletme yapılabileceğini düşünüyor musunuz arkadaşlar?

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 12 Haz Sal, 2018 10:05
gönderen langur
Geneli görmeden konuşmak yanıltıcı olur. Ancak sanabilirim. Ve sanırım yapılabilir gibi görünüyor. Tabii bu işletme çok sınırlı ve kontrollü olacaktır diye düşünüyorum. Senin tahminin nedir Esat?
Esat yazdı:Genel olarak baktığınızda Halkalı-Gebze arasında sene sonunda işletme yapılabileceğini düşünüyor musunuz arkadaşlar?

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 12 Haz Sal, 2018 13:25
gönderen Esat
ya çok hummalı çalışılması lazım, açıkçası ben avrupa yakasında test bile beklemiyordum ama iyi kötü bir ray hattı testi bile yapıldı, orada ray döşemenin çok hızlı gittiğini gözlemiştim zaten, ama istasyon yapıları, elektromekanik ve sinyalizasyon ile ilgili işler beni korkutuyor, umarım sorunsuz bir şekilde en kötü ihtimal sene sonuna yetişir.

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 13 Haz Çrş, 2018 10:20
gönderen Edil Arda
açılması imkânsız değil ama muhtemelen sinyalizasyonun tam olmadığı sefer aralıkları uzun tutulan bir işletme olur.

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 06 Tem Cum, 2018 11:07
gönderen Edil Arda

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 03 Ağu Cum, 2018 18:48
gönderen Engin Y
Bu hattın gidişatı sizce nasıl?
Gerçekten de 2018 sonuna veya Mart 2019 yerel seçimlerine yetişecek gibi mi?

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 04 Ağu Cmt, 2018 12:07
gönderen Esat
bence yetişir, istasyon ince işlerine girişsinler bir bakalım, hat inşasında bir sıkıntı yok, hatta tren bile yürüttüler, şimdi sinyalizasyon var en temkinli yürümesi gereken. Bu yüzden belki, gündüz çalıştırıp gece test falan diyebilirler bir süre, göreceğiz.

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 04 Ağu Cmt, 2018 13:40
gönderen Edil Arda
Mart 19'a kesin yetişir,
ama yılbaşından emin değilim.

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 10 Eyl Pzt, 2018 20:59
gönderen Uğur
Marmaray'daki 3'lü ray sistemi nasıl olacak tam bilmediğimden soruyorum; Anahat Trenleri -YHT dahil- sadece 3. rayı mı kullanacaklar. Yoksa Makaslar aracılığıyla geriye kalan 2 rayı dönüşümlü kullanım mümkün olacak mı?

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 10 Eyl Pzt, 2018 21:55
gönderen Kamil16
Uğur yazdı:Marmaray'daki 3'lü ray sistemi nasıl olacak tam bilmediğimden soruyorum; Anahat Trenleri -YHT dahil- sadece 3. rayı mı kullanacaklar. Yoksa Makaslar aracılığıyla geriye kalan 2 rayı dönüşümlü kullanım mümkün olacak mı?
Sadece gündüz saatleri için düşünelim..
Gebze - Haydarpaşa arası 45 Km. YHT değil, herhangi bir Tren sadece 100 Km. hız ile 30 dakika'da, Gebze'den Haydarpaşa'ya varabilir. Sabah 07.00 - Akşam 23.00 arası bu hesap ile iki yönde toplam 32 tren geçirilebilir. Tabii ki bu düz hesap, yoğunluk yada kesişme için, Pendik, Kartal, Maltepe, Erenköy'de makaslar ile yol değiştirebilirler.

Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Gönderilme zamanı: 10 Eyl Pzt, 2018 23:02
gönderen Uğur
Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim Kamil bey. Görünüşe göre yeterli olacağa benziyor. Fakat yine de demiryolunu "komünist" işi olarak görüp demiryolu ağını şehir merkezine yaymayarak bu şehri -ve diğer tüm şehirlerimizi- sadece tek güzergaha mahkum eden önceki idarecilerimizi de anmadan geçmemek lazım.

Avrupa'da demiryolunun en büyük avantajı doğrudan şehir merkezine ulaşım sağlaması. Biz de ise Yeni yapılacak Hızlı Tren garları için mecburiyetten ötürü Kurtköy, Halkalı gibi Banliyö bölgelerinin ismi geçiyor.

Konu dışı olacak ama Amerikanlar "eğer şimdi Washington-Boston koridoruna bir hızlı tren hattı inşa etsek maliyeti ne olur" araştırmasına çıkmışlar ve 151 Milyar Dolar gibi sonuca varmışlar. Çünkü New York'tan da geçen rota üzerinde 50 milyonluk bir nüfus var. Maliyetin ana kaynağı kamulaştırma.