ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen decimus » 22 Haz Çrş, 2016 11:43


Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen decimus » 26 Ağu Cum, 2016 10:46

Son günlerde kulislerde yine OHl firmasınn istenilen performansı sergilemdiği için gönderileceğine dair dedikodular çıkmaya başladı.AYGM artık bu firmaya daha fazla müsamaha gösteremeyecek galiba.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen Esat » 26 Ağu Cum, 2016 10:50

decimus yazdı:Son günlerde kulislerde yine OHl firmasınn istenilen performansı sergilemdiği için gönderileceğine dair dedikodular çıkmaya başladı.AYGM artık bu firmaya daha fazla müsamaha gösteremeyecek galiba.
Bu zamana kadar niye sabredildi ise, bin dereden su getirdiler, asrın projesi diye sadece tünel geçişine odanlanıldı ve yapıldı eyvallah ama asrın projesi bu hali ile sakat doğru kimse bunu görmek istemiyor.

kado
Aylık Paso
Mesajlar: 94
Kayıt: 26 Tem Cmt, 2014 21:21

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen kado » 26 Ağu Cum, 2016 13:08

bu proje tam bir başarısızlık ve basiretsizlik örneğidir.

Kullanıcı avatarı
Kamil16
Müdavim
Mesajlar: 919
Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen Kamil16 » 24 Eyl Cmt, 2016 16:00

Osmanlı'dan beri çalışan Haydarpaşa-Gebze ve Sirkeci-Halkalı 100 yıllık Banliyö Hatları, Marmaray'a entegre olarak üç hatlı yapılacak diye 2013' te kapatıldı...
İşin boyutu olarak, Marmaray'ın tamamlanan kısmı ile karşılaştırılır ise Okyanus'u geçtik ama Dere'de boğulduk diyebiliriz.. :shock:

Not : Fotoğraflar 24 Eylül 2016 tarihlidir.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen decimus » 27 Eyl Sal, 2016 18:07

Kulislerde konusulan OHL gidecek soylentileri iyice guclenmeye basladi.Bazi taseron firmalar elindeki isleri tamamlayip calisma sahsini terk etmeye baslamis.

Yakin zamanda her sey ortaya cikacaktir.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen Anatolian » 29 Eyl Prş, 2016 00:44

M4 Tuzla'ya gelir bu hat açılmaz. Gebzeliler düşünsün :twisted:

Uğur
Serbest Geçiş
Mesajlar: 689
Kayıt: 07 Şub Cmt, 2015 00:47

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen Uğur » 29 Eyl Prş, 2016 20:49

Bakanlık karayollarına gösterdiği titizliği raylı sistemlere göstermiyor maalesef. Yht hatları yavaş ilerliyor. Banliyöler yavaş demeye bile utanıyorum ilerlemiyor. (Başkentray hakkında bir bilgim yok sadece İstanbul hatları için). Yenikapı-Sefaköy hattı unutuldu. M3 uzatmasında tek şantiye var. Umarım bu anlayıştan bir an önce dönülür.

Kullanıcı avatarı
Özgür Türkler
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 363
Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen Özgür Türkler » 30 Eyl Cum, 2016 10:33

Malesef raylı sistemler hep üvey evlat muamelesi görüyor. Karayolları vitrin sayıldığından herhalde, ne de olsa demiryolunu kullanlardan daha fazla sayıda insan kullanıyor kara yollarını , ona göre de reklam açısından daha kıymetli...

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen decimus » 01 Eki Cmt, 2016 15:15

Ağustos aylarının son günlerine doğru kulislerde OHL firmasının beklenen performansı gösteremediği gerekçesi ile gönderileceği konuşuluyordu ve beklenen karar Eylül ayının sounda artık kesinleşti.İşleri devam eden taşeron firmalar elindeki işleri tamamlayıp çalışma sahasını terk ediyorlar.

AYGM artık OHL firmasına daha fazla dayanamayarak bir türlü istenilen performansı gösteremediği gerekçesi sözleşmesini fesh ederek yerine herkesin bildiği son yıllarda tüm raylı sistem işlerinde adı geçen yerli 3'lü konsorsiyuma işleri devretmeye hazırlanıyor.

Çok geç kalınmış bir karar.Keşke 2016 yılının başında bu karar alınsa idi.Yaklaşık 3 yıldır firmanın performans göstermesi bekleniyordu ama olmadı.Umarın yeni gelen firmalar işin hakkını verir, tüm istasyonlarda aynı anda işler girişir ve İstanbul'un en çok beklenen projesine hayat verirler.

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3505
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen Engin Y » 03 Eki Pzt, 2016 13:50

3'lü konsorsiyum kim?
Cengiz-Kolin-Limak mıydı?

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Mesaj gönderen decimus » 03 Eki Pzt, 2016 15:02

Engin Y yazdı:3'lü konsorsiyum kim?
Cengiz-Kolin-Limak mıydı?
Sıralama nerdeyse doğru :) Tek bir farkla Limak yerine Kalyon.

Cengiz-Kolin-Kalyon.

Kabataş-Mahmutbey : Gülermak-Kolin-Kalyon
Dudullu Bostancı : Şenbay-Kolin-Kalyon
Halkalı -Gebze : Cengiz-Kolin-Kalyon

Sondaki firmalar aynı sadece baştaki firma değişiyor :D

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön