ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Son günlerde kulislerde yine OHl firmasınn istenilen performansı sergilemdiği için gönderileceğine dair dedikodular çıkmaya başladı.AYGM artık bu firmaya daha fazla müsamaha gösteremeyecek galiba.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Bu zamana kadar niye sabredildi ise, bin dereden su getirdiler, asrın projesi diye sadece tünel geçişine odanlanıldı ve yapıldı eyvallah ama asrın projesi bu hali ile sakat doğru kimse bunu görmek istemiyor.decimus yazdı:Son günlerde kulislerde yine OHl firmasınn istenilen performansı sergilemdiği için gönderileceğine dair dedikodular çıkmaya başladı.AYGM artık bu firmaya daha fazla müsamaha gösteremeyecek galiba.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 94
- Kayıt: 26 Tem Cmt, 2014 21:21
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
bu proje tam bir başarısızlık ve basiretsizlik örneğidir.
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Osmanlı'dan beri çalışan Haydarpaşa-Gebze ve Sirkeci-Halkalı 100 yıllık Banliyö Hatları, Marmaray'a entegre olarak üç hatlı yapılacak diye 2013' te kapatıldı...
İşin boyutu olarak, Marmaray'ın tamamlanan kısmı ile karşılaştırılır ise Okyanus'u geçtik ama Dere'de boğulduk diyebiliriz..
Not : Fotoğraflar 24 Eylül 2016 tarihlidir.
İşin boyutu olarak, Marmaray'ın tamamlanan kısmı ile karşılaştırılır ise Okyanus'u geçtik ama Dere'de boğulduk diyebiliriz..
Not : Fotoğraflar 24 Eylül 2016 tarihlidir.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Kulislerde konusulan OHL gidecek soylentileri iyice guclenmeye basladi.Bazi taseron firmalar elindeki isleri tamamlayip calisma sahsini terk etmeye baslamis.
Yakin zamanda her sey ortaya cikacaktir.
Yakin zamanda her sey ortaya cikacaktir.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
M4 Tuzla'ya gelir bu hat açılmaz. Gebzeliler düşünsün
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 07 Şub Cmt, 2015 00:47
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Bakanlık karayollarına gösterdiği titizliği raylı sistemlere göstermiyor maalesef. Yht hatları yavaş ilerliyor. Banliyöler yavaş demeye bile utanıyorum ilerlemiyor. (Başkentray hakkında bir bilgim yok sadece İstanbul hatları için). Yenikapı-Sefaköy hattı unutuldu. M3 uzatmasında tek şantiye var. Umarım bu anlayıştan bir an önce dönülür.
- Özgür Türkler
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 363
- Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Malesef raylı sistemler hep üvey evlat muamelesi görüyor. Karayolları vitrin sayıldığından herhalde, ne de olsa demiryolunu kullanlardan daha fazla sayıda insan kullanıyor kara yollarını , ona göre de reklam açısından daha kıymetli...
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Ağustos aylarının son günlerine doğru kulislerde OHL firmasının beklenen performansı gösteremediği gerekçesi ile gönderileceği konuşuluyordu ve beklenen karar Eylül ayının sounda artık kesinleşti.İşleri devam eden taşeron firmalar elindeki işleri tamamlayıp çalışma sahasını terk ediyorlar.
AYGM artık OHL firmasına daha fazla dayanamayarak bir türlü istenilen performansı gösteremediği gerekçesi sözleşmesini fesh ederek yerine herkesin bildiği son yıllarda tüm raylı sistem işlerinde adı geçen yerli 3'lü konsorsiyuma işleri devretmeye hazırlanıyor.
Çok geç kalınmış bir karar.Keşke 2016 yılının başında bu karar alınsa idi.Yaklaşık 3 yıldır firmanın performans göstermesi bekleniyordu ama olmadı.Umarın yeni gelen firmalar işin hakkını verir, tüm istasyonlarda aynı anda işler girişir ve İstanbul'un en çok beklenen projesine hayat verirler.
AYGM artık OHL firmasına daha fazla dayanamayarak bir türlü istenilen performansı gösteremediği gerekçesi sözleşmesini fesh ederek yerine herkesin bildiği son yıllarda tüm raylı sistem işlerinde adı geçen yerli 3'lü konsorsiyuma işleri devretmeye hazırlanıyor.
Çok geç kalınmış bir karar.Keşke 2016 yılının başında bu karar alınsa idi.Yaklaşık 3 yıldır firmanın performans göstermesi bekleniyordu ama olmadı.Umarın yeni gelen firmalar işin hakkını verir, tüm istasyonlarda aynı anda işler girişir ve İstanbul'un en çok beklenen projesine hayat verirler.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3523
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
3'lü konsorsiyum kim?
Cengiz-Kolin-Limak mıydı?
Cengiz-Kolin-Limak mıydı?
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-B.03:03 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Sıralama nerdeyse doğru Tek bir farkla Limak yerine Kalyon.Engin Y yazdı:3'lü konsorsiyum kim?
Cengiz-Kolin-Limak mıydı?
Cengiz-Kolin-Kalyon.
Kabataş-Mahmutbey : Gülermak-Kolin-Kalyon
Dudullu Bostancı : Şenbay-Kolin-Kalyon
Halkalı -Gebze : Cengiz-Kolin-Kalyon
Sondaki firmalar aynı sadece baştaki firma değişiyor