ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 21 Nis Cmt, 2012 22:14

Nereye aktarma yapılacak, sadece metrobüs. Marmaray işletmede iken inip metrobüsle devam edenlerin sayısı azalacak. Pendik'de ise Kartal'da, Tuzla'da trene direk binemeyenlerin de eklenmesiyle yolcu sayısı artacak, Sabiha Gökçen bağlantısından sonra daha da fazla artacak. Bu yıl sonuna kadar 8 feribotun aynı anda yanaşabileceği liman inşaatı da başlıyor. Deniz ulaşımı ile de entegre olacak...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 21 Nis Cmt, 2012 22:21

Hakan yazdı:Nereye aktarma yapılacak, sadece metrobüs. Marmaray işletmede iken inip metrobüsle devam edenlerin sayısı azalacak. Pendik'de ise Kartal'da, Tuzla'da trene direk binemeyenlerin de eklenmesiyle yolcu sayısı artacak, Sabiha Gökçen bağlantısından sonra daha da fazla artacak. Bu yıl sonuna kadar 8 feribotun aynı anda yanaşabileceği liman inşaatı da başlıyor. Deniz ulaşımı ile de entegre olacak...
Bu konuda geleceğin yıldızı Pendik o zaman Hakan. Öyle bir gar yapmakla az bile yapacaklar, yani TCDD resmen söylemesede Pendik bizim düşündüğümüz gibi bu kentin Doğu Gar ı olacak demektir.

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 21 Nis Cmt, 2012 22:21

Zaten gar yapılacak olsaydı şimdiye kadar belli olurdu, neticede inşaat çalışmaları devam ediyor ve hiç öyle bir görüntü yok...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 21 Nis Cmt, 2012 22:24

Ama bu CR bilmemkaç yeni başladı ve istasyon inşaatları da buna dahil, hatta henüz işlemeye devam ediyor, belki bundan sonraki süreçte inşaat görebiliriz, mümkün değil mi?

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 21 Nis Cmt, 2012 22:26

doğu gar inşaallah pendik olur. gebze olmasında. 20 km fark var arada.

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 21 Nis Cmt, 2012 22:27

Ayrılıkçeşme o ihale kapsamında değil, Ayrılıkçeşme istasyonunu belediye kendisi yaptırıyor.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 21 Nis Cmt, 2012 22:31

Hakan yazdı:Ayrılıkçeşme o ihale kapsamında değil, Ayrılıkçeşme istasyonunu belediye kendisi yaptırıyor.
Marmaray istasyonunuda mı İBB yapıyor? İBB ile ortak yapılacak diye bir şeyler söylemişti o zaman oradaki sorumlu arkadaş, yalan yanlış hatırlıyorum öyle bir şeyler.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 21 Nis Cmt, 2012 22:44

ibb yapıyorsa işler değişir. gar düşünebilirler. peki ayrılıkçeşme gar olursa söğütlüçeşmede ş.arası trenler durmaz mı?

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 21 Nis Cmt, 2012 22:49

Ayrılıkçeşme de gar yapılması mantıklı değil çünkü o zaman bütün trenler avrupa yakasına geçmek zorunda kalır ya da Haydarpaşa ile Söğütlüçeşme'de aynı anda kullanılır. Bunun dışında orada öyle 3.4. hatların yapılabileceği bir yer yok, zaten hemen dibinde Nautilus var.

Ayrılıkçeşme ile ilgili fazladan bir beklenti yok bende...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 21 Nis Cmt, 2012 22:50

Mehmet Kasım yazdı:söğütlüçeşmede ş.arası trenler durmaz mı?
Bunun cevabı bence orası gar olursa burası gar olursa gibi verilemez, yani ikiside büyük gar olsa bile her tren her garda duracak diye bir şart yok, bu kentin gereğine, yolcu potansiyeline, yolcu talebine, trenin tipine, işletmenin tercihine, geldiği saatteki tren trafiğine falan filan bağlı olarak değişebilecek bir şey. Biz dursun ne olacak deriz ama belkide duracak bir işletme yapısı mümkün olmayacaktır.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 22 Nis Pzr, 2012 09:52

Bunun cevabı bence orası gar olursa burası gar olursa gibi verilemez, yani ikiside büyük gar olsa bile her tren her garda duracak diye bir şart yok, bu kentin gereğine, yolcu potansiyeline, yolcu talebine, trenin tipine, işletmenin tercihine, geldiği saatteki tren trafiğine falan filan bağlı olarak değişebilecek bir şey. Biz dursun ne olacak deriz ama belkide duracak bir işletme yapısı mümkün olmayacaktır.
onu biliyoruz da 2 gar birbirine çok yakın olduğu için dedim.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 28 Nis Cmt, 2012 12:44

Niye başka türlü gelemiyormuymuş yht İstanbul'a? Onların söyledikleri yalan bizim söylediklerimiz gerçek oldu sanki, sonuç? Ha biz haklı değiliz, biz kimiz ki.

Not: Geçmiş olsun.

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön