ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 26 May Sal, 2015 14:55

Halkalı - Gebze CR3 projesi ile ilgili aldığım son bilgilere göre AYGM yüklenici firma OHL-Dimetronic ortaklığı ile sıkı pazarlıklar yaparak işe devam etmesi konusunda mutabakata varmışlar.Fakat bu ortaklığa Çelikler taahhüt de dahil edilerek işlerin yürütülmesi sağlanacak.

Haziran ayında başlatılacak çalışmalar için 24 ay süre uzatıımı verilmiş.Yani hattın tamamı 2017 haziranda hizmete açılacak.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 26 May Sal, 2015 15:08

İnşallah. Kördüğüm oldu gitti, Marmaray projesini bir bütün olarak kimse görmedi, herkes tünel de tünel, dünyanın en uzunu dünyanın en büyüğü derken hattın geri kalanı bu hale geldi.

Halbuki baştan hattın büyük kısmı yer altına alınarak 4 yola çıkartılsa idi, bu masrafların büyük kısmı boşa gitmemiş olurdu. Neyse bir şekilde bir demiryolu açılsın da :)

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 26 May Sal, 2015 20:06

Zaten bu boşa giden sürede Ayrılıkçeşme'den Bostancı'ya kadar olan dolambaçlı yol yer altına alınırdı, gerisi zaten dümdüz

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 10 Haz Çrş, 2015 15:27

Geçtiğimiz günlerde Pendik İstasyonu'nda akbil turnikelerini deniyorlardı. Sanırım ufak tefek hareketlilikler başladı

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 13 Haz Cmt, 2015 09:49

Marmaray CR3 Projesinde işler yavaş yavaş hızlanmaktadır.Yüklenici firma OHL-Dimetronic proje kapsamında personel sayısını artırmakta ve uzun süredir çalışmayan taşeron firmalarından personel ve iş makinası sayılarını artırmasını istemiştir.Bazı noktlarda çalışmalar başlamış ve giderik hızlanması planlanmakadır.Tabi şimdi sizinde benim gibi aklınıza şu soru geliyordur.

Madem çalışmalara bu firma devam edecekti.Neden 1 yıl boyunec çalışma sahalarında yaprak kıpırdamadı ? Bunun nedeni ve sorumlusu kim ? İstanbul için bu kadar önemli bir proje nasıl bu hale geldi ?

Kullanıcı avatarı
Edil Arda
Serbest Geçiş
Mesajlar: 596
Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41

Mesaj gönderen Edil Arda » 13 Haz Cmt, 2015 22:33

acaba 24 saat esaslı yoğun bir çalışma yürütülerek bir yıl içinde test sürüşüne hazır duruma getirilebilir mi?

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 14 Haz Pzr, 2015 11:42

Malesef, suana kadar yapilan islerin tamamina baktigimizda en az iki yillik is birakildigi gorunmektedir.Artik zararin neresinden donersek kardir mantigi ile yogun bir tempo ile islerin baslamasi gerekir.Ozellikle sogutlucesme bolgesinde onumuzdeki hafta ekipler calismaya baslayacaklar.

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 22 Haz Pzt, 2015 16:32

Haftalardır yazıyoruz zaten burda, siz yeni mi öğrendiniz :)

Link :
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/29351350.asp

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3566
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 23 Haz Sal, 2015 08:13

decimus yazdı:Haftalardır yazıyoruz zaten burda, siz yeni mi öğrendiniz :)

Link :
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/29351350.asp
Bu haberden bir şey anlamadım.. Sorun süre miydi, maliyet miydi? Maliyetse, sürenin uzatılmasının ne hayrı var? Süreyse, niye aylardır yan gelip yatıyorlar? Hiçbir şey anlamadım..

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 23 Haz Sal, 2015 08:49

Engin Y yazdı:
decimus yazdı:Haftalardır yazıyoruz zaten burda, siz yeni mi öğrendiniz :)

Link :
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/29351350.asp
Bu haberden bir şey anlamadım.. Sorun süre miydi, maliyet miydi? Maliyetse, sürenin uzatılmasının ne hayrı var? Süreyse, niye aylardır yan gelip yatıyorlar? Hiçbir şey anlamadım..
Hocam bu haberin tek anlamı var ; OHL-Dimetronic işe devam ediyor.

Senin sorduğun ve benimde eklemek istediğim tonlarca soru var ama bu soruların muhatabı bu haber değil.Bu haberin içinde bu soruların cevabını istemek haksızlık olur.Bu işleri yakından takip eden insanlar olarak biz ve hatta işin içinde çalışan insanlar bile net olarak bu soruların cevabını bilmiyorlar.Cevaplar baya üst kademelerde gizli.

Şimdi işin tekrar başlamasıyla bu sorular sümen altı edilecektir.Çünkü sende çok iyi biliyorsun ki aynı firmaya 2 yıldır yapamadığı işi vermek ve bunu çıkıp mantıklı bir şekilde anlatmak kolay bir iş değil.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 23 Haz Sal, 2015 22:19

Turnikeler diğer istadyonlara da yerleştirilmiş artık. Güzel bir 29 Ekim sürprizi yapsalar bari 8)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18156
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 24 Haz Çrş, 2015 07:27

2016 29 Ekim mi? :) ortada hat yok, hat döşeyip sinyalsiz çalıştırsınlar diyorsak bilemem :)

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön