
ist-B.03:03 » Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Hangisi olduğunu açıkçası bilmiyorum. Bu arada Cumartesi günü beklenen ziyaret gerçekleşti fakat basında henüz yer verilmedi sebebini anlamadım. Belki önümüzdeki günlerde sıcak gelişme diye araya sıkıştırırlar. Zaten basından projeler ile ilgili haberleri takip ederken çok gülüyorum. Yarsından çoğu uydurma, hayali şeyleri bilgi diye aktarıyorlar. Sunucuların değil projenin içinde olan insanların bilgilendirmesi açıklayıcı bilgiler vermesi gerekiyor. Neyse Son olarak Flood gate ile ilgili resim kafalardaki soru işaretlerini azaltır diye düşünüyorum.Esat yazdı:Dünkü güvenlik sürüşüydü o zamanne olur olmaz son bir kontrol etmekte fayda var. Diğer taraftan hatta elektrik olmadığı için doğal olarak dizel bir araçla geçilmesi gerekiyor da bu hangi dizellerden Rotem in DMU larından biri mi getirildi?

- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5582
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Oradan dizelle geçeceklerse, nefes durumu nasıl olacak? Püskürtülen egzostlar tam olarak ne şekilde çekilip dışarı çıkartılacak? Zaten hava sirkülasyonu ve basıncı da beni ilgilendiriyorlar.
Biraz uçayım da Japonlar cam beton keşfetseymişler, bunu camdan yapıp sea sight seeing tüneli diye yine bir EN yapardık beah
Biraz uçayım da Japonlar cam beton keşfetseymişler, bunu camdan yapıp sea sight seeing tüneli diye yine bir EN yapardık beah

- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Başar bu konuyu daha önce yeterince açıkladı arkadaşlar, gerideki mesajlar arasında var ve gayet detaylı ve de tatmin edici bilgilerdi. En azından benim için öyle. Havalandırma ile ilgili bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum, hatta dizel bir tren ile böyle bir sürüşün yapılmasını daha da iyi buluyorum böylece bahsettiğimiz duman tahliye sistemini küçük çaplıda olsa pratikte test etme imkanı doğar iştealabay yazdı:Oradan dizelle geçeceklerse, nefes durumu nasıl olacak? Püskürtülen egzostlar tam olarak ne şekilde çekilip dışarı çıkartılacak? Zaten hava sirkülasyonu ve basıncı da beni ilgilendiriyorlar.

- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1608
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Ben kabaca istasyon genişliğine dikkat ettim, iki raylı bir peron için gayet yerinde göründü bana, yani ortaya atılan kapasite hesaplarına bakarak söylüyorum bunu, yoksa bu kesim diğer trenler ile birlikte kullanılan yani banliyö istasyonu değil de daha geniş bir tabir ile tren istasyonu ya da gar gibi bir işlevi olsa idi yetersiz derdik, duvarlardaki fayans renkleri dışında beni iten bir şey göremedim,
daha uzun videolar görebilsek belki sallardık
beğenmiyoruz ya hiçbir şeyi.

