ist-B.03:03 » Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 25 May Cmt, 2013 16:47

Dünkü güvenlik sürüşüydü o zaman :D ne olur olmaz son bir kontrol etmekte fayda var. Diğer taraftan hatta elektrik olmadığı için doğal olarak dizel bir araçla geçilmesi gerekiyor da bu hangi dizellerden Rotem in DMU larından biri mi getirildi?

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1608
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 25 May Cmt, 2013 20:06

Ben Pazartesi Ayrılıkçeşmeyi bi ziyaret edeyim :P

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 27 May Pzt, 2013 08:43

Esat yazdı:Dünkü güvenlik sürüşüydü o zaman :D ne olur olmaz son bir kontrol etmekte fayda var. Diğer taraftan hatta elektrik olmadığı için doğal olarak dizel bir araçla geçilmesi gerekiyor da bu hangi dizellerden Rotem in DMU larından biri mi getirildi?
Hangisi olduğunu açıkçası bilmiyorum. Bu arada Cumartesi günü beklenen ziyaret gerçekleşti fakat basında henüz yer verilmedi sebebini anlamadım. Belki önümüzdeki günlerde sıcak gelişme diye araya sıkıştırırlar. Zaten basından projeler ile ilgili haberleri takip ederken çok gülüyorum. Yarsından çoğu uydurma, hayali şeyleri bilgi diye aktarıyorlar. Sunucuların değil projenin içinde olan insanların bilgilendirmesi açıklayıcı bilgiler vermesi gerekiyor. Neyse Son olarak Flood gate ile ilgili resim kafalardaki soru işaretlerini azaltır diye düşünüyorum.

Resim

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5582
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 27 May Pzt, 2013 08:59

Oradan dizelle geçeceklerse, nefes durumu nasıl olacak? Püskürtülen egzostlar tam olarak ne şekilde çekilip dışarı çıkartılacak? Zaten hava sirkülasyonu ve basıncı da beni ilgilendiriyorlar.

Biraz uçayım da … Japonlar cam beton keşfetseymişler, bunu camdan yapıp sea sight seeing tüneli diye yine bir EN yapardık beah :P

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1608
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 27 May Pzt, 2013 11:21

Ayrılıkçeşme'de duran tren :
Resim

Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 27 May Pzt, 2013 13:18

alabay yazdı:Oradan dizelle geçeceklerse, nefes durumu nasıl olacak? Püskürtülen egzostlar tam olarak ne şekilde çekilip dışarı çıkartılacak? Zaten hava sirkülasyonu ve basıncı da beni ilgilendiriyorlar.
Başar bu konuyu daha önce yeterince açıkladı arkadaşlar, gerideki mesajlar arasında var ve gayet detaylı ve de tatmin edici bilgilerdi. En azından benim için öyle. Havalandırma ile ilgili bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum, hatta dizel bir tren ile böyle bir sürüşün yapılmasını daha da iyi buluyorum böylece bahsettiğimiz duman tahliye sistemini küçük çaplıda olsa pratikte test etme imkanı doğar işte :)

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5582
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 27 May Pzt, 2013 13:38

Zaten bu sefer eleştirsel sormadım, aynen senin gibi düşünüyorum.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 27 May Pzt, 2013 17:06

alabay yazdı:Zaten bu sefer eleştirsel sormadım, aynen senin gibi düşünüyorum.
:) şaşırttın beni :D bu arada ben iki gün siteye giremeyebilirim, girsemde bir şey yazamayabilirim, ölmez kalmazsam perşembe görüşürüz :) dağlar beni bekler. Toplu taşımalık bir şeyler görürsem fotoğraflarım sizin için.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1608
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 29 May Çrş, 2013 22:15

Resim

Resim

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1608
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Üsküdar İstasyonu

Mesaj gönderen kemal » 06 Haz Prş, 2013 13:14


Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5582
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 06 Haz Prş, 2013 13:34

Oha! Vay be :-)

Ama, göz önünde tutalım ki, bu bir metro/banliyö yeraltı istasyonu. Ne daha fazlası, ne daha azı.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 06 Haz Prş, 2013 13:39

Ben kabaca istasyon genişliğine dikkat ettim, iki raylı bir peron için gayet yerinde göründü bana, yani ortaya atılan kapasite hesaplarına bakarak söylüyorum bunu, yoksa bu kesim diğer trenler ile birlikte kullanılan yani banliyö istasyonu değil de daha geniş bir tabir ile tren istasyonu ya da gar gibi bir işlevi olsa idi yetersiz derdik, duvarlardaki fayans renkleri dışında beni iten bir şey göremedim, :) daha uzun videolar görebilsek belki sallardık :P beğenmiyoruz ya hiçbir şeyi.

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön