ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Bu projenin ilerleyişini gördükçe hem üzülüyorum hem de seviniyorum.
Üzülüyorum ; çünkü proje de kalite diye bir şey yok.Yapılan bütün imalatlar son derece özensiz yapılıyor.Bu proje açıldıktan bir kaç yıl sonra sık sık bakıma girebilir diye düşünüyorum.
Seviniyorum ; Çünkü proje çok hızlı ilerliyor.
Üzülüyorum ; çünkü proje de kalite diye bir şey yok.Yapılan bütün imalatlar son derece özensiz yapılıyor.Bu proje açıldıktan bir kaç yıl sonra sık sık bakıma girebilir diye düşünüyorum.
Seviniyorum ; Çünkü proje çok hızlı ilerliyor.
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 585
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım ve Trafik Düzenleme Komisyonu’nun 22.03.2018 tarih ve UTK2018/12-28 sayılı kararına göre Haydarpaşa Köprüsü’nün 15 Nisan Pazar günü kapatılması ve çalışmaların bir an önce başlaması planlanıyor.
http://www.gazetekadikoy.com.tr/gundem/ ... 12157.html
http://www.gazetekadikoy.com.tr/gundem/ ... 12157.html
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 585
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Tıbbiye Caddesi üzerindeki Haydarpaşa Köprüsü, Ulaştırma Bakanlığı’nın yenileme çalışmaları kapsamında İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Müdürlüğü’nün UTK2018/15-27 sayılı kararı ile araç ve yaya trafiğine kapatıldı.
Haydarpaşa Köprüsü yenileme çalışmasının yaklaşık 1 yıl süreceği belirtildi.
http://www.gazetekadikoy.com.tr/gundem/ ... 12247.html
Ben 1 yıl süreceğini düşünmüyorum, 6 aya biter bence. Ayakları yapıp üzerine hazır kirişleri yerleştirseler falan.
Haydarpaşa Köprüsü yenileme çalışmasının yaklaşık 1 yıl süreceği belirtildi.
http://www.gazetekadikoy.com.tr/gundem/ ... 12247.html
Ben 1 yıl süreceğini düşünmüyorum, 6 aya biter bence. Ayakları yapıp üzerine hazır kirişleri yerleştirseler falan.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18063
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Bugün Bakırköy istasyonu bölgesini gördüm, istasyon binasında eski bilet ofisi ve girişteki ahşap yapı bırakılmış, gerçi kötü durumda ama sanırım restore edilecek, diğer taraftan peron yapısı komple yıkılarak yeniden yapılmış, sahil tarafına bir peron daha ilave edilmiş, göz kararı burada sadece peronlara 4 yol olacak gibi görünüyor, bir kare çektim ceple ama pc ye atamadım, aslında meydan tarafında bir peron daha inşa edilebilir ya da bir ekspres yol yapılabilir gibi, bakalım bittiğinde ortaya ne çıkacak. Ayrıca Bakırköy' den Yeşilköy yönünde doğru ray döşenmişti perona doğru balast serme işi devam ediyor, Yenimahalle tarafında ise ray yoktu henüz.
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 585
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Çeşitli yerlerden fotolar,
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18063
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Çok teşekkürler, çok güzel fotolar
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 193
- Kayıt: 29 Eyl Sal, 2009 17:15
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Daha Bakırköy'deki üst yapılar tamamlanmadı. Bakan Bey'in sene sonu hedeflerine bağlı kalmaya çalışması bile bence sevinilecek bir gelişme. İnşallah hedefler tutar!"Şu an fiili ilerleme seviyesi %78. Bu ayın 20'sinde Halkalı'dan başlayarak Kazlıçeşme'ye kadar kesintisiz trenle gelmiş olacağız. Bundan sonra da elektrikti, sinyaldi, nihai işlemleri yapacağız. Hedefimiz ağustos ayı içinde inşaatını bitirmek, ondan sonraki 1,5-2 aylık periyotta sinyal sistemlerini tamamlamak ve sene sonuna kadar test işlemlerini gerçekleştirip, hizmete sunmuş olmak"
Kaynak
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 585
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Aralık sonu inşaatların bitiş oranı hattın açılmasına izin verecek seviyede olabilir,
örneğin demiryolu kenarındaki duvarlar bitmeden hat açılabilir.
Ama test süreci ne kadar sürecek bilemiyorum.
Sefer aralıklarını uzun tutup testleri bitirmeden de açabilirler.
örneğin demiryolu kenarındaki duvarlar bitmeden hat açılabilir.
Ama test süreci ne kadar sürecek bilemiyorum.
Sefer aralıklarını uzun tutup testleri bitirmeden de açabilirler.
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Halkalı-Gebze Banliyö Tren Hattı bitiyor. (Test sürüşleri başladı)
Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan Gebze Halkalı Banliyö hattının yüzde 81’inin bittiğini belirterek, “Hedefimiz Aralık sonu itibariyle hattın tamamını işletmeye açmak” dedi.
https://youtu.be/PMfoPMIqzVI
Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan Gebze Halkalı Banliyö hattının yüzde 81’inin bittiğini belirterek, “Hedefimiz Aralık sonu itibariyle hattın tamamını işletmeye açmak” dedi.
https://youtu.be/PMfoPMIqzVI
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 585
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
Sirkeci - Kazlıçeşme arası yenileniyor, Samatya ve Yenikapı İstasyonları kayıyor, altgeçitler vb. yeniden yapılacak.
Kazlıçeşme İstasyonu'ndaki 3. (Güney) hattan başlayan hat Marmaray yer altına indikten sonra çift hatta çıkıyor,
İhale no: 260400
Aklımda yarım saatte bir Haydarpaşa işletmesi var,
istasyonlarda da değişikliğe gidildiğine göre belki yüzeyden eski istasyonlara uğrayan bir Sirkeci işletmesi de mümkün olabilir.
Kazlıçeşme İstasyonu'ndaki 3. (Güney) hattan başlayan hat Marmaray yer altına indikten sonra çift hatta çıkıyor,
İhale no: 260400
Aklımda yarım saatte bir Haydarpaşa işletmesi var,
istasyonlarda da değişikliğe gidildiğine göre belki yüzeyden eski istasyonlara uğrayan bir Sirkeci işletmesi de mümkün olabilir.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18063
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
TCDD bölge bu konuda genel müdürlüğü çok uzun zaman önce talep yapmıştı diye biliyorum, tünel işletmesi dışında da Sirkeci den kalkan banliyö trenleri olmasını bölge işletme istiyordu, umarım gerçekleşir, ne faydası var diyenler olabilir, ben üstteki istasyonlar yenilenirse fonksiyonu olacağını düşünüyorum, K.M.Paşa gibi trafiği sıkıntılı bir yerden çıkış için banliyö her zaman iyi bir seçenekti, faydalı olacaktır diye düşünüyorum, ray söküp işletme kapatmaktan yeğdir bence.
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 585
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41