3. sayfa (Toplam 7 sayfa)
Gönderilme zamanı: 14 Eyl Çrş, 2011 14:12
gönderen alabay
Çok uzattınız yahu. İstanbul'a ya bir ya da iki başgar yapılır, o kadar. Kadıköy, Haydarpaşa, Üsküdar, Sirkeci, Yenikapı boyunda bir yerde. Üsküdar olmaz artık, gerisini düşünseydiler
zamanında. Yok Ispartakule, Kapıkule, Yedikule
bırakın artık bu geyikleri!
Gönderilme zamanı: 14 Eyl Çrş, 2011 15:54
gönderen Mehmet Kasım
alabay yazdı:Çok uzattınız yahu. İstanbul'a ya bir ya da iki başgar yapılır, o kadar. Kadıköy, Haydarpaşa, Üsküdar, Sirkeci, Yenikapı boyunda bir yerde. Üsküdar olmaz artık, gerisini düşünseydiler … zamanında. Yok Ispartakule, Kapıkule, Yedikule … bırakın artık bu geyikleri!
yenikapı'da gar olmayacağını düşünerek önerdim. bakırköy diyorlar. orası da dar bir alan.
Gönderilme zamanı: 14 Eyl Çrş, 2011 22:41
gönderen Esat
Eni dar, derinliği? 3 boyutlu bir dünyada yaşıyoruz, zaten bugün aklıma Yenikapı ile ilgili bu konu gelmişti, bir ara çizime dökmek istiyorum, neden iki katlı tasarlanmadı diye.
Gönderilme zamanı: 15 Eyl Prş, 2011 11:18
gönderen Mehmet Kasım
bakırköyde çok katlı olması fikrini bir ara düşünmüştüm. olması gerek tabi. ama bakırköy merkez olarak kapasitesini doldurmuş durumda. daracık sokakları günde 1-2 milyon insan ağırlıyor. kilit.
Gönderilme zamanı: 15 Eyl Prş, 2011 11:35
gönderen Esat
Oraya insanları otobüs ya da minibüs ile getiremezsin zaten. üstte marmaray, dikine kesen bir metro hattı olmalı, ancak bu şekilde oradaki bir tren garını doğru beslersin, o bölgenin karayolu trafiğine güvenerek otobüs ulaşımı zor. Kaldı ki bana göre Bakırköy de kesinlikle kentsel dönüşüme tabi tutulmalıdır, 50-60 mkare evler, daracık sokaklar sanki bana kentin bizanstan kalan dönemi, ne kadar saçma.
Gönderilme zamanı: 15 Eyl Prş, 2011 11:49
gönderen Mehmet Kasım
bakırköy-başakşehir metrosu bi olabilse güzelolacak ama yapmıyorlar ki.
kentsel dönüşüm çok pahalı kaçar oralara. masraflı olur. belediye ibb ile anlaşamaz. chp karşı bu işlere.
Gönderilme zamanı: 15 Eyl Prş, 2011 11:53
gönderen Esat
Bilmem yeni kanunlar bu konuda belediyelere büyük yetki ve haklar verdi, artık kamulaştırma denildiği zaman insanlar pek o kadar kolay gevreyemeyecek sanırım ama tabii bu ne kadar kamulaştırma tartışılır
ya da ne kadar doğru bir dönüşüm Zeytinburnu' nda gördük, mis gibi aslanlar gibi tramvay yapılabilecek yere sadece binaları dikip geçtiler. Koskoca İBB yeni kent planlarına bulvar ve cadde ile bunların üstü ve altında raylı sistem alanlarını işaretleyemiyor.
yolcu nefesinden enerji
Gönderilme zamanı: 15 Eyl Prş, 2011 14:02
gönderen langur
Lojıport'da bir haber gördüm; "Yolcu nefesinden enerji üretilecek" diye. Hep aklımdan geçerdi böyle bir sistem. Bizim tren garlarında hatta metro istasyonlarında da aslında teorik olarak uygulanabilir bence. Sistem Stockholm için düşünülüyormuş. Bizim garlarda ve istasyonlardaki yolcu potansiyeli dikkate alındığında Stockholm'e göre aslında daha çok potansiyel yok mu? Tamam biraz uçuk oldu ama gene de
Kaynak
Gönderilme zamanı: 15 Eyl Prş, 2011 18:37
gönderen alabay
Biyogaz enerjisi mi acaba?
Gönderilme zamanı: 15 Eyl Prş, 2011 22:29
gönderen Esat
Kusura bakmayın da abesle iştigal bir proje
oradaki sıcak havayı toplayacakmışta cartmış curtmuş
sadece mevcut uzaktan ısınma sistemine katacaklar
ya akıl var mantık var, o kadar insan osursa bile su ısıtamaz kardeşim, ineklerden biogaz üretimi var ama onun içinde ineklerin başka bir şeyinden faydalanıyorlar
ne yaparsın üniversitelerde bir sürü boş oturan akademisyen var, bir proje uydurmak zorundalar işte.
Gönderilme zamanı: 09 Ara Cum, 2011 23:41
gönderen Esat
http://www.rayturk.net/?p=278
Eskişehir Gar ı ne olmuş? YHT yapabiliyoruz ama GAR Yapamıyoruz, gargarayı iyi yapıyoruz ama.
Ankara-Eskişehir hızlı tren garı ne durumda?
Yap-İşlet-Devret modeliyle yeniden ihale edilecek.
Gönderilme zamanı: 27 Eyl Prş, 2012 14:05
gönderen Esat