tr-HT.01:06 » Halkalı-Kapıkule Hızlı Tren Projesi

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 12 Oca Pzr, 2014 23:49

bizim TCDD gibi illa YHT setleri çalışacak diye kasılmıyorlar
Küçük bir ülke bence de kasmalarına gerek yok. Ama Türkiye'de karayolu ile 24 saatten fazla süren mesafeler var

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5552
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 13 Oca Pzt, 2014 00:25

Bunun boyutla pek alâkası yok.

Esat, 1989/90 senesi durumu iyiydi o yolun :-) İstanbul–Sofya–Belgrad–Viyana–Münih–Baden-Baden, bir hamlede.

btgn
Yıllık Paso
Mesajlar: 425
Kayıt: 08 Tem Prş, 2010 17:34

Mesaj gönderen btgn » 13 Oca Pzt, 2014 00:55

Esat yazdı:Berk o yolculuk nasildi? Su an tren yok ama yapilabilir bir yolculuk mu, deger mi trenle gitmeye?

Yolun geçtiği güzergah çok güzel, Tüm Bulgaristan'ı baştan sona geçiyorsunuz. Köyleri görerek seyahat etmek güzel. Ayrıca yol üzerinde bulunan bir dağı da aşmıştık. Aşağılarda hava güzeldi ama dağa çıkınca her yer kar kaplıydı.

Tren koşullarına gelirsek, Türk vagonuna denk gelirseniz çok iyi ama Bulgar vagonları çok kötü. Ben giderken bu bahsettiğimiz yol tam bitmek üzereydi o nedenle Kapıkule'de trenden inip otobüse bindik, daha sonra Svilengrad'da Bulgar trenine binmiştik. Tren içler acısı bir haldeydi. Ne ısıtma var ne koltuklar adam gibi, v.s. Romanya'dan sonra Sırbistan'a ve oradan da Sofya'ya geçtim. Dönüş trenine de Sofya'dan bindim. Dönüşte yeni yapılan yol açılmış olduğu için Türk vagonuna bindim ve bildiğiniz TCDD kuşetli vagonu ile rahat bir şekilde geldim.

emrenmert

Mesaj gönderen emrenmert » 13 Oca Pzt, 2014 01:14

Aslında Yht'nin Trakya'ya etkilerini de konuşmak gerek.

Edirne-Halkalı 65-75 dk civarı
Edirne-Çerkezköy 35-45 dk civarı
Çerkezköy-Halkalı 25-35 dk civarı

olacak.

emrenmert

Mesaj gönderen emrenmert » 14 Oca Sal, 2014 23:27

2014 yatırım programı buayınlandı. Bu projeye 2014 yılı için ayrılan kaynak 3000 ₺. Detaylandırırsak durum şöyle:

Mühendislik, müşavirlik ve kontrol hizmetleri - 1000 ₺
Altyapı inşaatı - 1000 ₺
Üstyapı inşaatı - 1000 ₺

Sizce bu miktar, bu yıl inşaata başlamak için yeterli mi?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18055
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 14 Oca Sal, 2014 23:42

3000 tl mi o? Eger oyle ise, o paraya ihale dokumanlarinin fotokopisi bile cekilmez, birde projenin durumunu hatirlayamiyorum, etutleri yapildi, kesin proje hazirlandi mi? Ihaleye hazirmi?

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5552
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 14 Oca Sal, 2014 23:54

Belki bir iki sıfır unutulmuştur? :shock:

emrenmert

Mesaj gönderen emrenmert » 15 Oca Çrş, 2014 00:53


Kullanıcı avatarı
Özgür Türkler
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 363
Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44

Mesaj gönderen Özgür Türkler » 15 Oca Çrş, 2014 09:22

Bin TL cinsindendir rakam, yani 3 milyon TL eder.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5552
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 15 Oca Çrş, 2014 10:34

Valla bence de bu işte yine bir iş var, bizde posta kodu, hat numarası ve para miktarı hesabı tabiî bir şekilde, yani genetik, sakattır :-) Ama 3000,– TL ne ki? Yani, harç parası, bu gibi işler kapsamında.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18055
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 23 Oca Prş, 2014 18:30

AB ile açılan yeni fasıllar arasında TEN (Trans European Network) ile ilgili bir madde de var, bu kapsamda bir takım hibe ve yardımlar ile bu hat hızlıca aradan çıkartılabilir diye düşünüyorum, bakalım bir etkisi olacak mı?

emrenmert

Mesaj gönderen emrenmert » 24 Oca Cum, 2014 19:53

Hayır. Direkt 3 yazıyor, üstte de bin tl cinsinden yazıldığı ifade edilmiş. 3000 tl ayrıldı demek bu.

Cevapla

“Hızlı Tren Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön