ant-T.04:01 » T2 Müze-Zerdalilik Tramvay Hattı
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18078
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Mehmet, Başar ın söylediğinin konu ile bir ilgisi yok zaten o kendi boyutundan bir şeyler aktarmış bize ya Başar, bize ne abi adamın yaptığı tenekeden? Bu mu şimdi araç yaptık olayı. Lütfen bunu ilgili başlıkta bahset, ama ben yine de kısa bir cevap vereyim, adamlar kendilerine teneke yapmış, ha yürüyor eyvallah.
Diğer taraftan hattı çift hat yapmasalar bile ya da yapamıyorsalar bile en azından normal genişliğe çevirip diğer sistem ile entegre bir işletme yapısına dönebilirler, bence kibrit kutusu gibi hibrit otobüs diye saçmalamaktan iyidir.
Diğer taraftan hattı çift hat yapmasalar bile ya da yapamıyorsalar bile en azından normal genişliğe çevirip diğer sistem ile entegre bir işletme yapısına dönebilirler, bence kibrit kutusu gibi hibrit otobüs diye saçmalamaktan iyidir.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
müze zerdalilik hattı fatih-meydan hattı arasında kaç m mesafe var? en yakın noktaları hangi 2 istasyon arası?
eğer yolcu talebi uygunsa gayet mantıklı bir öneri. bana ilham verdin abi patlatıymmi bunu haber olarak ?
ama wikide verdiğin linkteki tramvaylarla nasıl alaka? antrayın tramvayları yetersiz mi ki? mevcut tramvaylarla bu iş görülmez mi? 1 hatta 2 farklı araç isteyen başar abi düşünemmiyorum da alman kafası değilmiydin sen
eğer yolcu talebi uygunsa gayet mantıklı bir öneri. bana ilham verdin abi patlatıymmi bunu haber olarak ?
ama wikide verdiğin linkteki tramvaylarla nasıl alaka? antrayın tramvayları yetersiz mi ki? mevcut tramvaylarla bu iş görülmez mi? 1 hatta 2 farklı araç isteyen başar abi düşünemmiyorum da alman kafası değilmiydin sen
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18078
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yolcu talebi? Geç onu, talebi kendi doğurur, doğru düzgün araç ve hat yaparsan yolcusu olur, turistik bir kent ama ulaşımı kaos.Mehmet Kasım yazdı:müze zerdalilik hattı fatih-meydan hattı arasında kaç m mesafe var? en yakın noktaları hangi 2 istasyon arası?
eğer yolcu talebi uygunsa gayet mantıklı bir öneri. bana ilham verdin abi patlatıymmi bunu haber olarak ?
ama wikide verdiğin linkteki tramvaylarla nasıl alaka? antrayın tramvayları yetersiz mi ki? mevcut tramvaylarla bu iş görülmez mi? 1 hatta 2 farklı araç isteyen başar abi düşünemmiyorum da alman kafası değilmiydin sen
2 hat arasında bir kaç metre var Mehmet hatırladığım kadarı ile, çok değil. bence eski hat sökülerek normal genişliğe getirilmeli diyordum ama zaten bu hatta 1435 miş, yani ortada bir bağlantı sorunu da yok genişlik olarak.
O zaman normal Antray araçları çalışır, eskileride artık müzelik mi yaparlar, yoksa her zamanki bizim kafa ile hurdacıya mı satarlar bilemem.
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5558
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Evet, beni şaşırtan bu sizin ray açıklığı karmaşanız, ben de normal ray diye biliyordum, o yüzden biraz durakladım. Sizler için gidip sormuştum ya hani Problem katener ve katener direkleriydi. O yüzden bağlayamamışmışlar. İyi bir masterplân olmuş yine. Ama şimdi hakikaten bozuluyor ise, o zaman doğru dürüst yapmanın zamanı.
Mehmet o gösterdiğim araç önemli değil, aslında bambaşka bir şey gösterecektim de, tesadüfen denk geldi. Anlatmak uzun sürer, geç onu
Mehmet o gösterdiğim araç önemli değil, aslında bambaşka bir şey gösterecektim de, tesadüfen denk geldi. Anlatmak uzun sürer, geç onu
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
2 kopuk hattın birleştirilmesine dönük bir yazı yazdım.
http://www.rayturk.net/antalyada-birbir ... tirilmeli/
estram tipi bir işletme nasıl olur?
http://www.rayturk.net/antalyada-birbir ... tirilmeli/
estram tipi bir işletme nasıl olur?
Birbirinden kopuk 2 tramvay hattının birleşmesiyle 2 farklı işletme yapılabilir.
T1 işletmesi: Fatih-Muratpaşa-Zerdalilik işletmesi
T2 işletmesi: Meydan-Doğu Garajı-Müze işletmesi
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1591
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
Ben bunu ta iki sene önce önermiştim . Adamlar (aşağıdaki resmin çekildiği yerde) birbirine nerede ise 2 metre yaklaşan, ray açıklığı 1435 olan iki hattı, bir makasla birleştirmeyi bile akıl edememişler. Halbuki böyle olsa Zerdalilik'teki eski depo alanına gerek kalmayacak, orası da yeşil alan olarak kullanılabilecekti
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18078
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5558
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Şurada katener problemini ilk defa yazmışım:
http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic.php?p=9953#9953
Bu konu depoda az çok açılmıştı.
http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic.php?p=9953#9953
Bu konu depoda az çok açılmıştı.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18078
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Katener problemi dedikleri şey olsa olsa V farkıdır ya, başka ne farkı var? İkiside aynı direk, muhtemelen aynı yükseklik, kollar aynı tel aynı ne farkı? Bu eski araçların çalıştığında 600 dür yeni araçlarda 750 dir olsa olsa, yani bunuda gideremiyorlarsa zaten komple tramvayı söksünler, ampül değiştirebiliyorlar mı acaba?alabay yazdı:Şurada katener problemini ilk defa yazmışım:
http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic.php?p=9953#9953
Bu konu depoda az çok açılmıştı.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18078
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Şimdi uydu görüntülerinden güzergahı bulup baktımda, neden böylesi komik bir şekilde tek hat yapılmış anlayamadım, yol o kadar dar değil ki. İnsanların otomobil konforundan taviz vermesine hiçbir kent yöneticisi razı gelmiyor demek ki, yazık olmuş. Çok rahatlıkla sizlerinde önerdiği gibi çift hatlı olup diğer hatla ray bağlantısı yapılabilirmiş bana göre.
Nürnberg falan diye mesaj yazan olursa sileceğim ha, katener direği problemmiş, hayatımda duyduğum en komik tramvay yapamıyoruz bahanelerinden birisi olsa gerek.
Nürnberg falan diye mesaj yazan olursa sileceğim ha, katener direği problemmiş, hayatımda duyduğum en komik tramvay yapamıyoruz bahanelerinden birisi olsa gerek.