12. sayfa (Toplam 18 sayfa)

Gönderilme zamanı: 15 Kas Prş, 2012 20:06
gönderen ÖmerYILMAZ
Ben bu tramvaylardaki reklamların çoğunu beğeniyorum, sadece birkaç tane uçuk renkte reklam almışlardı, onlar da kalmadı artık...

Ayrıca reklamsız 1 araç duruyor, yanılmıyorsam 013 kodlu tramvay. Nedense ona reklam almıyorlar.

Gönderilme zamanı: 15 Kas Prş, 2012 20:30
gönderen Esat
Orjinal rengini unutmayalım diye düşünmüşlerdir :D:D ehehe muhakkak bir sebebi vardır ona reklam alınmamasının, acaba gerçekten bir tane orjinal görünümde kalsın olabilir mi yoksa çokmu hayal kuruyorum bilemedim ben şimdi.

Gönderilme zamanı: 15 Kas Prş, 2012 20:37
gönderen ÖmerYILMAZ
Reklamlar söküldükten sonra tramvaylarda daha önce reklam yapıştırıldığı fark edilmiyor.Araçların dışına zarar gelmiyor.

Gönderilme zamanı: 18 Kas Pzr, 2012 21:20
gönderen ÖmerYILMAZ
Fatih

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Gönderilme zamanı: 22 Kas Prş, 2012 23:20
gönderen ÖmerYILMAZ
Antray Depo Sahası - 2011

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 22 Kas Prş, 2012 23:29
gönderen Esat
Ömer çok güzel fotolar, önce depo fotolarını böyle kaçak göçek tepelerden çekilmiş sandım ama :) içeriden de çekilmiş herhalde, yanlız şu foto ile ilgili bir şey sormak istiyorum.

Resim

O sağ tarafta duran amca yolu karşıdan karşıya geçmek istiyor gibi, ve yine gördüğüm kadarı ile o üst geçit sadece tramvay hattında peronlar arasında geçiş için, yanılıyormuyum?

Gönderilme zamanı: 23 Kas Cum, 2012 00:08
gönderen ÖmerYILMAZ
önce depo fotolarını böyle kaçak göçek tepelerden çekilmiş sandım
Ama bazıları "kaçak" sayılır. Tel örgülerin arkasından çekilmiş fotoğraflar var, onları da yarın göndereyim.

O sağ tarafta duran amca yolu karşıdan karşıya geçmek istiyor gibi, ve yine gördüğüm kadarı ile o üst geçit sadece tramvay hattında peronlar arasında geçiş için, yanılıyormuyum?
O amca, galiba minibüs bekliyor, ilçelere, Burdur tarafına giden minibüs ya da otobüsler o yoldan geçiyor.
Ayrıca üst geçit geçen sene o yolun karşısını tramvaya ulaştırmak için yapıldı.
3*2=6 tane yürüyen merdiven 3 tane de asansör var, o adamın bunları bir kenara bırakıp orta refüjdeki otoyol korkuluklarıyla cebelleşeceğini pek sanmıyorum :)

Bu üst geçitle ilgili bir sorun da resimde görülen durumda
soldan tramvaya ulaşmak isteyen birisinin soldaki merdivenden yukarı çıkıp sağdaki merdivenden inmesi gerekir.
Böyle olması durumunda tramvayın o yerden geçişinde tehlike yaşanmaz.
Ancak ne yazık ki tramvay hattının 2 yanı kapalı değil açık. İnsanlar orayı yürüyerek geçiyor.

Çok kez belediyeye uyarı gönderdim ancak olumlu bir sonuç alamadım. Bir de orada makas var tehlike 2 kat daha fazla.

Son olarak bu üst geçit ve daha fazlası önceki yönetim tarafından yapılması gereken işler arasındaydı ancak ne hikmetse hiçbiri yapılmadı. Yeni yönetim de sadece bir tane yapmakla yetindi. Yapılması planlanan birkaç üst geçit daha var ancak pek bir hareketlenme yok...

Gönderilme zamanı: 23 Kas Cum, 2012 00:16
gönderen Esat
Onu da soracaktım ama belki de öyle kullanılıyordur diye düşündüm, yani orada yayaların merdiven yürüyen olsa da çık in yapmak yerine iki peron arasında hemen peron bitiminden geçecekleri aşikar, engellemek doğrumu o da tartışılır ama dediğin gibi riskli, her ne kadar araçlar orada yavaş olsa da.

Gönderilme zamanı: 23 Kas Cum, 2012 10:53
gönderen alabay
Belki yanlış anlamışımdır, ama tramvay raylarını yaya olarak geçmekte ben şahsen sakınca görmüyorum? Hele duraklarda. Sol, sağ bakış, sol, geçiş, sağ, varış. Yani, ben öyle biliyorum :-) Her 15 saniyede araç geçmiyordur ya.

Gönderilme zamanı: 23 Kas Cum, 2012 12:47
gönderen Esat
Ben resmi yanlış yorumlamışım şimdi biraz daha dikkatli inceledim Ömer in yazdıklarından sonra, ben orada sanki üst geçit sadece tramvayın peronlarına hizmet veriyor gibi gördüm, doğal olarak saçma olurdu tabii :) öyle değil ama yolun üzerinden geçiyor, diğer taraf zaten basit bir sokak sanırım. Yani peronlar arasında yayanın geçişi tabii ki sorun değil de kafalar çok dolu olunca insanlarında dikkati az olabiliyor, isterse 15 dk. da bir geçsin.

Gönderilme zamanı: 23 Kas Cum, 2012 14:53
gönderen ÖmerYILMAZ
Oradan geçen yayalar tramvayın geçmesini engelliyor, mecburen tramvay yayaların geçmesini bekliyor. Bu da zaman kaybı tıpkı hattın tamamında olduğu gibi. Metronun bazı standartlarını yakalayabilecek bir sistem neredeyse nostaljik tramvayların seviyesinde çalışıyor her ne kadar gerçekte tramvay sistemi olsa da...

Gönderilme zamanı: 23 Kas Cum, 2012 15:06
gönderen Esat
ÖmerYILMAZ yazdı:Oradan geçen yayalar tramvayın geçmesini engelliyor, mecburen tramvay yayaların geçmesini bekliyor. Bu da zaman kaybı tıpkı hattın tamamında olduğu gibi. Metronun bazı standartlarını yakalayabilecek bir sistem neredeyse nostaljik tramvayların seviyesinde çalışıyor her ne kadar gerçekte tramvay sistemi olsa da...
Başar efendi konuşuyor ama ben görüşümü yazayım orası durak çıkışı anladığım kadarı ile dolayısı ile tramvay ile senkronize bir trafik lambası ile yayalara kırmızı tramvaya yeşil yaparsın olur biter ama bu çözüm olur mu? Olmuyor :) ben olmadığını biliyorum, örnek Pazartekke, Haseki tramvay durakları, sen tramvaya yeşil yanmış yanmamış adam atlıyor pat diye, yayanın umrunda olmaz, şimdi diyeceğiz ki tramvay yaya ya dikkat edecek, öyle bir şeyde yok işte, ışık kime kırmızı ise o dikkat edecek, gerisi boş. Ama bizim hep bir acelemiz var bir yere giderken, hep bir koşturmaca ve dediğim gibi insanlar giderek daha dikkatsiz, yapacak çok bir şey yok, teknik tek çözüm trafik ışığı ya da orada kesin olarak bariyer ile ayırarak herkesi merdivene zorlamak.