brs-M.04:02 » M2 Üniversite-Kestel Metro Hattı

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 07 Şub Cum, 2014 22:10

Benim okuduğum bir haberde de İnegöl' e raylı sistemden bahsediyordu, sanırım Burulaş Genel Müdürü ile yapılmış bir konuşmaydı.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 07 Şub Cum, 2014 22:13

Görükle'den otobüsle gelip metroya binen öğrenciler ya da geri dönenlerin sayısı azımsanmayacak kadar çok.
Doğru karar

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Mesaj gönderen mustafaguler » 07 Şub Cum, 2014 22:45

Esat yazdı:Benim okuduğum bir haberde de İnegöl' e raylı sistemden bahsediyordu, sanırım Burulaş Genel Müdürü ile yapılmış bir konuşmaydı.
O haberde rantbıl olmadığı söylenmişti diye hatırlıyorum ama

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 07 Şub Cum, 2014 22:49

mustafaguler yazdı:
Esat yazdı:Benim okuduğum bir haberde de İnegöl' e raylı sistemden bahsediyordu, sanırım Burulaş Genel Müdürü ile yapılmış bir konuşmaydı.
O haberde rantbıl olmadığı söylenmişti diye hatırlıyorum ama
Benim anladığım mesela Kestel den başlayıp ya da mevcut Bursaray A B içerisinde bir yerden başlayıp İnegöl' e kadar uzanacak bir metro hattının fizibl olmayacağını söylemişler, bir demiryolu olmalı ama bu ilk etapta metro olmayabilir gibisinden bir iki kelam :)

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Mesaj gönderen mustafaguler » 07 Şub Cum, 2014 22:53

Esat yazdı:
mustafaguler yazdı:
Esat yazdı:Benim okuduğum bir haberde de İnegöl' e raylı sistemden bahsediyordu, sanırım Burulaş Genel Müdürü ile yapılmış bir konuşmaydı.
O haberde rantbıl olmadığı söylenmişti diye hatırlıyorum ama
Benim anladığım mesela Kestel den başlayıp ya da mevcut Bursaray A B içerisinde bir yerden başlayıp İnegöl' e kadar uzanacak bir metro hattının fizibl olmayacağını söylemişler, bir demiryolu olmalı ama bu ilk etapta metro olmayabilir gibisinden bir iki kelam :)
Kısaca biz buna banliyö diyelim :)

btgn
Yıllık Paso
Mesajlar: 425
Kayıt: 08 Tem Prş, 2010 17:34

Mesaj gönderen btgn » 08 Şub Cmt, 2014 19:24

İnegöl için bahsedilen sistem Bursa-İnegöl arası ulaşım için değil İnegöl şehir içi ulaşım içindi. Yapılacağına ihtimal vermiyorum ama oy toplama amacı ile bahsettikleri proje İnegöl şehir merkezine tramvay hattı kurulması.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 08 Şub Cmt, 2014 20:01

btgn yazdı:İnegöl için bahsedilen sistem Bursa-İnegöl arası ulaşım için değil İnegöl şehir içi ulaşım içindi. Yapılacağına ihtimal vermiyorum ama oy toplama amacı ile bahsettikleri proje İnegöl şehir merkezine tramvay hattı kurulması.
Ben razıyım, normali de bu dur belki de yani hani dün yazıldı ya şehir ve kent kelimesinin kullanımı ile de alakalı gibi, yani İstanbul bir uçtan diğerine birleşik, ilçeler arasında adam koyacak boşluk yok ama diğer kentlerimizin büyük kısmında ilçeler arasında dağlar var, dolayısı ile her ilçe merkezine belki bir tramvay hattı, bir de ilçeleri bağlayan banliyö hatları olabilir, gayette mantıklı olur.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 18 Şub Sal, 2014 23:58

Akşam, sabah ve haftasonu Burulaş neden sefer sıklığını arttırmıyor anlamış değilim.
Bursaray'da sefer sıklığı 10-12 dakika civarlarında.
Özellikle bu saydığım zamanlarda
1 numaralı hat büyük sanayi tesislerine gittiği için,
2 numaralı hat da Bursa'nın eğlence, eğitim, kültür-sanat merkezi olan, Uludağ Üniversitesi ve Görükle'yi barındıran Nilüfer yönüne gittiğinden çok kalabalık oluyor. Hatta bazen gelen trene dahi bineneyip sonrakini beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Yok yani seferleri 5 dakikaya düşürseler ortak hatta sefer sıklığı 2,5 dakikaya düşmüş olacak, İstanbul'da yoğun saatlerde 2dk aralıkla çalışan T1 ve 2,5 dakika aralıkla çalışan M2 düşünüldüğünde bu kısa aralık sorun olmaz gibi

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Mesaj gönderen mustafaguler » 19 Şub Çrş, 2014 23:04

Sorunuzun cevabı tek cümle ile; yeterli vagon yok. Roterdam'dan gelen vagonlar hala işletmeye alınmadı, alınsa da sinyalizasyon yapılana kadar 3 Arabayatağı-Kestel arasında çalışacaklar. Sonrası allah kerim. Ama yeni bir vagon ihalesi için çalışmalar vardı ne oldu bilmiyorum. Hatta bunun için Durmazlar yeni bir araç üzerinde çalışıyorlardı tabi o aracın ortaya çıkması uzun zaman alır düşüncesindeyim

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 25 Şub Sal, 2014 20:42

Resim

Metrosu olup da şu küp logo akımına uymayan tek kent İstanbul mu şimdi?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 25 Şub Sal, 2014 20:54

Guzel foto, begendim valla. Kup logolari sevdigimi soyleyemem, bence istanbulun metro logosu cok guzel ama boyle bir formata uymaz.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 02 Mar Pzr, 2014 13:35

Az önce Başkan bir televizyon programında Bursaray'ın günlük yolcu sayının 250.000-260.000 civarında olduğunu söyledi

Cevapla

“Bursa Metro Hatları - BursaRay” sayfasına dön