brs-M.04:02 » M2 Üniversite-Kestel Metro Hattı
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Benim anladığım mesela Kestel den başlayıp ya da mevcut Bursaray A B içerisinde bir yerden başlayıp İnegöl' e kadar uzanacak bir metro hattının fizibl olmayacağını söylemişler, bir demiryolu olmalı ama bu ilk etapta metro olmayabilir gibisinden bir iki kelammustafaguler yazdı:O haberde rantbıl olmadığı söylenmişti diye hatırlıyorum amaEsat yazdı:Benim okuduğum bir haberde de İnegöl' e raylı sistemden bahsediyordu, sanırım Burulaş Genel Müdürü ile yapılmış bir konuşmaydı.
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
Kısaca biz buna banliyö diyelimEsat yazdı:Benim anladığım mesela Kestel den başlayıp ya da mevcut Bursaray A B içerisinde bir yerden başlayıp İnegöl' e kadar uzanacak bir metro hattının fizibl olmayacağını söylemişler, bir demiryolu olmalı ama bu ilk etapta metro olmayabilir gibisinden bir iki kelammustafaguler yazdı:O haberde rantbıl olmadığı söylenmişti diye hatırlıyorum amaEsat yazdı:Benim okuduğum bir haberde de İnegöl' e raylı sistemden bahsediyordu, sanırım Burulaş Genel Müdürü ile yapılmış bir konuşmaydı.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Ben razıyım, normali de bu dur belki de yani hani dün yazıldı ya şehir ve kent kelimesinin kullanımı ile de alakalı gibi, yani İstanbul bir uçtan diğerine birleşik, ilçeler arasında adam koyacak boşluk yok ama diğer kentlerimizin büyük kısmında ilçeler arasında dağlar var, dolayısı ile her ilçe merkezine belki bir tramvay hattı, bir de ilçeleri bağlayan banliyö hatları olabilir, gayette mantıklı olur.btgn yazdı:İnegöl için bahsedilen sistem Bursa-İnegöl arası ulaşım için değil İnegöl şehir içi ulaşım içindi. Yapılacağına ihtimal vermiyorum ama oy toplama amacı ile bahsettikleri proje İnegöl şehir merkezine tramvay hattı kurulması.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Akşam, sabah ve haftasonu Burulaş neden sefer sıklığını arttırmıyor anlamış değilim.
Bursaray'da sefer sıklığı 10-12 dakika civarlarında.
Özellikle bu saydığım zamanlarda
1 numaralı hat büyük sanayi tesislerine gittiği için,
2 numaralı hat da Bursa'nın eğlence, eğitim, kültür-sanat merkezi olan, Uludağ Üniversitesi ve Görükle'yi barındıran Nilüfer yönüne gittiğinden çok kalabalık oluyor. Hatta bazen gelen trene dahi bineneyip sonrakini beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Yok yani seferleri 5 dakikaya düşürseler ortak hatta sefer sıklığı 2,5 dakikaya düşmüş olacak, İstanbul'da yoğun saatlerde 2dk aralıkla çalışan T1 ve 2,5 dakika aralıkla çalışan M2 düşünüldüğünde bu kısa aralık sorun olmaz gibi
Bursaray'da sefer sıklığı 10-12 dakika civarlarında.
Özellikle bu saydığım zamanlarda
1 numaralı hat büyük sanayi tesislerine gittiği için,
2 numaralı hat da Bursa'nın eğlence, eğitim, kültür-sanat merkezi olan, Uludağ Üniversitesi ve Görükle'yi barındıran Nilüfer yönüne gittiğinden çok kalabalık oluyor. Hatta bazen gelen trene dahi bineneyip sonrakini beklemek zorunda kalıyorsunuz.
Yok yani seferleri 5 dakikaya düşürseler ortak hatta sefer sıklığı 2,5 dakikaya düşmüş olacak, İstanbul'da yoğun saatlerde 2dk aralıkla çalışan T1 ve 2,5 dakika aralıkla çalışan M2 düşünüldüğünde bu kısa aralık sorun olmaz gibi
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
Sorunuzun cevabı tek cümle ile; yeterli vagon yok. Roterdam'dan gelen vagonlar hala işletmeye alınmadı, alınsa da sinyalizasyon yapılana kadar 3 Arabayatağı-Kestel arasında çalışacaklar. Sonrası allah kerim. Ama yeni bir vagon ihalesi için çalışmalar vardı ne oldu bilmiyorum. Hatta bunun için Durmazlar yeni bir araç üzerinde çalışıyorlardı tabi o aracın ortaya çıkması uzun zaman alır düşüncesindeyim