1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

brs-M.05:03 » Kestel İşletmesi

Gönderilme zamanı: 02 Eki Cum, 2015 13:25
gönderen mustafaguler
Anatolian yazdı:Nilüfer'deki depo alanında gördüm bir kaç tane set. Yavaş yavaş seferlere girseler de şu Rotterdam zımbırtılarını kaldırsalar :D
Sözde Ekim başında devreye gireceklermiş ama "hayırlısı" demekten başka bir şey geçmiyor içimden. Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-miş

Gönderilme zamanı: 02 Eki Cum, 2015 17:50
gönderen Anatolian
Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-miş

3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?

Gönderilme zamanı: 03 Eki Cmt, 2015 08:25
gönderen mustafaguler
Anatolian yazdı:
Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-miş

3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?
Evet öyle olacak ama ilk etapta ne kadar verimli olur şüpheli

Gönderilme zamanı: 03 Eki Cmt, 2015 14:19
gönderen Anatolian
mustafaguler yazdı:
Anatolian yazdı:
Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-miş

3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?
Evet öyle olacak ama ilk etapta ne kadar verimli olur şüpheli
Geçen hafta Cumalıkızık'a giderken kullandım bu hattı. 10 dk aralıklarla gelen 2'li trenlerle bile gayet rahat yolculuk yapmıştık. O güzergaha 5 dk aralıklarla 4'lü tren sokmak biraz enerji israfı olur sanki?

brs-M.05:03 » Kestel İşletmesi

Gönderilme zamanı: 03 Eki Cmt, 2015 14:53
gönderen Esat
Bu işletme için başlık açmamışız, herhalde kapatırız yakında ama :) yine de açmış olalım da konuları toparlayayım

Gönderilme zamanı: 04 Eki Pzr, 2015 13:45
gönderen mustafaguler
Anatolian yazdı:
mustafaguler yazdı:
Anatolian yazdı:
3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?
Evet öyle olacak ama ilk etapta ne kadar verimli olur şüpheli
Geçen hafta Cumalıkızık'a giderken kullandım bu hattı. 10 dk aralıklarla gelen 2'li trenlerle bile gayet rahat yolculuk yapmıştık. O güzergaha 5 dk aralıklarla 4'lü tren sokmak biraz enerji israfı olur sanki?
Evet o kadar rahat bir yolculuk yapılıyor ki şuan Kestel etabı yani doğu hattı günlük maliyetini zar zor çıkartıyor. Çünkü hala metro hattına paralel minibüs ve otobüsler devam ediyor. Mesela geçen gün yerel medyada Gürsulular metroyu kullanamadıkları için isyan ediyorlardı. Gürsu istasyonuna giden kısa hat yok veya Gürsu istasyonunda indiniz sizi karşılayan bir ulaşım hattı yok. Aynı şey tüm doğu hattındaki istasyonlar için geçerli. Bakalım yeni metro araçları devreye girdikçe şu aktarma olayı kalkınca batıda olduğu gibi bir ulaşım planlaması yapılabilecek mi? Belediye bir şeyler yapıyor iyi hoş güzel ama planlama yapmadan yapınca işler eline koluna karışıyor.

Bu arada SG2'ler normal hatta da çalışmaya başladı. Emek hattında dörtlü dizi halinde iki defa denk geldim. Vagonlara klimada takılmış, binip denemek lazım

Re: brs-M.04:03 » Kestel İşletmesi

Gönderilme zamanı: 01 Şub Pzt, 2016 13:59
gönderen mustafaguler
Kestel işletmesi artık sona erdi diyebiliriz. 2 nolu hat Kestel-Uludağ Üniversitesi arasında kesintisiz çalışıyor. 1 nolu hat ise Emek-Arabayatağı arasında çalışıyor. Yeni vagonlar işletmeye alındıkça 1 nolu hatta Kestel'e kadar gitmesi planlanıyor.

Re: brs-M.04:03 » Kestel İşletmesi

Gönderilme zamanı: 01 Şub Pzt, 2016 14:16
gönderen Esat
mustafaguler yazdı:Kestel işletmesi artık sona erdi diyebiliriz. 2 nolu hat Kestel-Uludağ Üniversitesi arasında kesintisiz çalışıyor. 1 nolu hat ise Emek-Arabayatağı arasında çalışıyor. Yeni vagonlar işletmeye alındıkça 1 nolu hatta Kestel'e kadar gitmesi planlanıyor.
Kestel e yapılan aktarmalı seferler sona erdiği için başlık "aktif olmayan hat" değiştirilerek, kilitlenmiştir. Kısa parkur ya da başka şekilde işletmeye açılması durumunda aktive edilebilir.