Sözde Ekim başında devreye gireceklermiş ama "hayırlısı" demekten başka bir şey geçmiyor içimden. Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-mişAnatolian yazdı:Nilüfer'deki depo alanında gördüm bir kaç tane set. Yavaş yavaş seferlere girseler de şu Rotterdam zımbırtılarını kaldırsalar
brs-M.05:03 » Kestel İşletmesi
-
- Müdavim
- Mesajlar: 797
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
brs-M.05:03 » Kestel İşletmesi
-
- Müdavim
- Mesajlar: 797
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Geçen hafta Cumalıkızık'a giderken kullandım bu hattı. 10 dk aralıklarla gelen 2'li trenlerle bile gayet rahat yolculuk yapmıştık. O güzergaha 5 dk aralıklarla 4'lü tren sokmak biraz enerji israfı olur sanki?mustafaguler yazdı:Evet öyle olacak ama ilk etapta ne kadar verimli olur şüpheliAnatolian yazdı:Ekim'den itibaren sistemdeki aktarmada sona erecekmiş-miş-miş
3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 17986
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
brs-M.05:03 » Kestel İşletmesi
Bu işletme için başlık açmamışız, herhalde kapatırız yakında ama
yine de açmış olalım da konuları toparlayayım

-
- Müdavim
- Mesajlar: 797
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
Evet o kadar rahat bir yolculuk yapılıyor ki şuan Kestel etabı yani doğu hattı günlük maliyetini zar zor çıkartıyor. Çünkü hala metro hattına paralel minibüs ve otobüsler devam ediyor. Mesela geçen gün yerel medyada Gürsulular metroyu kullanamadıkları için isyan ediyorlardı. Gürsu istasyonuna giden kısa hat yok veya Gürsu istasyonunda indiniz sizi karşılayan bir ulaşım hattı yok. Aynı şey tüm doğu hattındaki istasyonlar için geçerli. Bakalım yeni metro araçları devreye girdikçe şu aktarma olayı kalkınca batıda olduğu gibi bir ulaşım planlaması yapılabilecek mi? Belediye bir şeyler yapıyor iyi hoş güzel ama planlama yapmadan yapınca işler eline koluna karışıyor.Anatolian yazdı:Geçen hafta Cumalıkızık'a giderken kullandım bu hattı. 10 dk aralıklarla gelen 2'li trenlerle bile gayet rahat yolculuk yapmıştık. O güzergaha 5 dk aralıklarla 4'lü tren sokmak biraz enerji israfı olur sanki?mustafaguler yazdı:Evet öyle olacak ama ilk etapta ne kadar verimli olur şüpheliAnatolian yazdı:
3 nolu hat kalkıp 1 ve 2 nolu hatlar Kestel'e mi uzayacak yani?
Bu arada SG2'ler normal hatta da çalışmaya başladı. Emek hattında dörtlü dizi halinde iki defa denk geldim. Vagonlara klimada takılmış, binip denemek lazım
-
- Müdavim
- Mesajlar: 797
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
Re: brs-M.04:03 » Kestel İşletmesi
Kestel işletmesi artık sona erdi diyebiliriz. 2 nolu hat Kestel-Uludağ Üniversitesi arasında kesintisiz çalışıyor. 1 nolu hat ise Emek-Arabayatağı arasında çalışıyor. Yeni vagonlar işletmeye alındıkça 1 nolu hatta Kestel'e kadar gitmesi planlanıyor.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 17986
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: brs-M.04:03 » Kestel İşletmesi
Kestel e yapılan aktarmalı seferler sona erdiği için başlık "aktif olmayan hat" değiştirilerek, kilitlenmiştir. Kısa parkur ya da başka şekilde işletmeye açılması durumunda aktive edilebilir.mustafaguler yazdı:Kestel işletmesi artık sona erdi diyebiliriz. 2 nolu hat Kestel-Uludağ Üniversitesi arasında kesintisiz çalışıyor. 1 nolu hat ise Emek-Arabayatağı arasında çalışıyor. Yeni vagonlar işletmeye alındıkça 1 nolu hatta Kestel'e kadar gitmesi planlanıyor.