12. sayfa (Toplam 14 sayfa)

Gönderilme zamanı: 21 Eyl Cmt, 2013 10:02
gönderen mustafaguler
Bilindiği üzere YHT Bursa garı Balat'ta olacağından Bursaray'ın buraya uzaması gündemde ve bu konu hakkında yerel seçimlerden hemen sonra bir netlik kazanıp çalışmalara başlanır düşüncesindeyim. Emek'te son bulan hat buradan devam edip önce Geçit'e ardından Balat'a ulaşıp burada son bulacak ve ilave edilecek olan bu hattın uzunluğu tahminen 1000-1500 metre arasında

Gönderilme zamanı: 21 Eyl Cmt, 2013 10:08
gönderen Esat
Buna bir karar verildi mi en sonunda? Yani YHT gar kesin olarak nerede konumlanacak, buraya başka raylı erişim olacak mı? Verdiğin bilgiye göre inşallah olacak :) bu bahsettiğin şu Bursa' ya giriş yapılan geniş yolun ortasındaki proje mi? Onun tramvaya çevrilmesi sözkonusuydu ya o yüzden soruyorum.

Gönderilme zamanı: 21 Eyl Cmt, 2013 10:31
gönderen mustafaguler
Esat yazdı:Buna bir karar verildi mi en sonunda? Yani YHT gar kesin olarak nerede konumlanacak, buraya başka raylı erişim olacak mı? Verdiğin bilgiye göre inşallah olacak :) bu bahsettiğin şu Bursa' ya giriş yapılan geniş yolun ortasındaki proje mi? Onun tramvaya çevrilmesi sözkonusuydu ya o yüzden soruyorum.
YHT garı için akşama bir resim yüklemeye çalışırım. Malum şuan iş yerinden internete girdiğim için biraz sıkıntılı durum. Bursaray YHT ile entegre olacak ve artı bir plan olarak ise YHT garı ile Mudanya arasında metrobüs sisteminin kurulması planlanıyor ama bu plan uygulanır mı bilmem. Çünkü karayolları en son bu metrobüs sistemine karşı çıkmıştı.

Tramvaya çevrilme konusuna gelirsek evet doğru. Normal de Bursaray Osmangazi İstasyonu'ndan sonra yönünü kuzeye yani Yalova yoluna çevirip Terminal'e gitmesi planlanıyordu ama aşırı maliyetli bulunması nedeniyle trafikten arındırılmış tramvaya yöneliş oldu ve bu şekilde planlar hazırlanıyor. Bu hattın adı T2 Kent Meydanı-Terminal olacak, daha sonra ikinci etabın yapılmasıyla Terminal'den sonra Demirtaş Organize Sanayi'ye (DOSAB) ve Demirtaş'a uzayacak.

Gönderilme zamanı: 05 Eki Cmt, 2013 16:55
gönderen Anatolian
2011 Almaya üretimi Bombardier'lere binmek ilk defa bugüne kısmetmiş
Resim

Gönderilme zamanı: 02 Ara Pzt, 2013 17:49
gönderen Esat
Bu arada kaçırdığım bir bilgi sanırım, Şehreküstü istasyonu bir yenileme çalışması geçirmiş, bu çalışma çerçevesinde yönlendirme işaretleri ile ilgili de bir takım çalışmalar yapılmış, ben bir iki resim gördüm açıkçası beni tatmin etmedi ama eski haline göre bayağı bir mesafe kat edilmiş tabii ki.

Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 16 Şub Pzr, 2014 19:31
gönderen Anatolian
kemal yazdı:Ya tüh be buluşup gidemedik yav...Bursa'ya o uçakla gitmek de zevkli olur yani :)
Siz gidemediniz ama ben gittim bugün :D
Resim

Gönderilme zamanı: 16 Şub Pzr, 2014 20:09
gönderen Esat
:) saglik olsun, olmez kalmazsam bu sene gidecegim

Gönderilme zamanı: 16 Mar Pzr, 2014 12:36
gönderen mustafaguler
Balat uzatmasının görseli Altepe tarafından sunulmuş:

Resim

Bursaray hızlı tren ile entegre haline geliyor. Daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama Bursa'ya banliyö hattı yapılacak. Balat-Mudanya-Gemlik. Ayrıca bu hatta yük taşımacılığı da yapılacak. Gemlik limanının yükü daha da artacağa benziyor. Banliyö hattını BBB ve TCDD ortaklaşa yapacakmış :shock: Millet şehir içi metro hatlarını bakanlığa devrediyor biz ise kendi başımıza veya ortaklaşa yapmaya çalışıyoruz...

Gönderilme zamanı: 16 Mar Pzr, 2014 17:07
gönderen Anatolian
Millet şehir içi metro hatlarını bakanlığa devrediyor biz ise kendi başımıza veya ortaklaşa yapmaya çalışıyoruz...
Bursa gerçekten ulaşım konusunda çok iyi çalışıyor.
Kestel uzatması açıldıktan sonra batıda 2-3 tane daha yeni istasyon yapılacak bunlarla birlikte Bursaray kentin bir ucundan bir ucuna ulaşmış olacak. Geriye yeni araçlar alıp sefer aralıklarını arttırmak kalıyor tek.
Deniz otobüsü, uçağı, helikopteri, metrosu, tramvayı(çift hat olarak yapılmış farzediyorum ;) ) ile gerçekten çok güzel bir başarı.
Ama ben otogar tramvayının da Bursaray'ın bir uzatması olarak yapılması taraftarı olsam da o yönden gelen hattı tünele sokmak ve diğer yönlere giden seferlerle de uyumlu hale getirmek zor iş gibi sanki.
Tramvay mantıklı gibi duruyor

Gönderilme zamanı: 16 Mar Pzr, 2014 23:50
gönderen mustafaguler
Tramvay iyi gibi görünse de bu kısa vade için öyledir. Uzun vade de Bursaray daha akılcı bir çözüm bence. Ama gelecekte Yalova Yolu nasıl planlandı onu bilmiyoruz. Şehirde hep Yalova Yolu için İstanbul'un Maslak'ı olmalı yakıştırması yapılıyor ama ne olur bilinmez.

Gönderilme zamanı: 27 Eki Pzt, 2014 14:57
gönderen h212
Emek hattının Mudanya ya uzatılması lazım, bu sayede Budo seferleri hareketlenebilir İstanbul a gelip gitmeler artabilir.

Gönderilme zamanı: 28 Eki Sal, 2014 22:03
gönderen mustafaguler
h212 yazdı:Emek hattının Mudanya ya uzatılması lazım, bu sayede Budo seferleri hareketlenebilir İstanbul a gelip gitmeler artabilir.
Bu ihtimal zor gibi görünüyor ve da Bursaray kısa ve orta vadede Mudanya'ya gitmeyecek :wink: