brs-M.04:01 » M1 Arabayatağı-Geçit/Balat Metro Hattı

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1587
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 20 May Cum, 2011 23:23

T.Fischer

Resim

Resim

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1587
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 29 Haz Çrş, 2011 22:15

Resim

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1587
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 11 Tem Pzt, 2011 22:31

Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 12 Tem Sal, 2011 16:49

Aaa yeni bir araç gördüm sanki?? :)

senturk90
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 153
Kayıt: 09 Ağu Pzr, 2009 07:28

Mesaj gönderen senturk90 » 11 Ağu Prş, 2011 17:46

Arkadaşlar bugün yeni araçları denedim.Hem evden dışarı çıkmış olayım hemde yeni araçlara belki görüp denerim diye. Küçük sanayiye gelip özlüceye aktarma yapmak gerekiyor şimdilik. Araçlar gayet geniş. Rahat ve konforlu. Klimalar açıktı. Yaz günü olmasına rağmenhava soğuktu ve donduk. Birşey dikkatimi çekti. Araçlar kurpları dönerken tekerleklerle rayların sürtünme sesi ıslık gibi çıkıyor diğer araçlarla karşılaştırıldığında oldukça sessiz çıkıyor bu ses.Kabinin hemen arkasındaydım ve kabinide kontrol etme şansın oldu. Max hız 90. İlk 20 km oldukça yavaş kalkıyor sonraki süratlenmesi gayet seri. Siemenslerden daha seri. Aynı zamanda güzergahıda inceledim. O traverslerin rengi karalaşmamış halen bembeyazdı. :D Yeni istasyonlarıda inceledim. Diğerlerinden farkı tavan yağmurlukları beyaz renginde.
NOT: Bu arada acemler istasyonunun oraya yeni stadımız yapılıyor. Temel atma işlemide sürüyordu. :lol: iyi çalışmalar...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 11 Ağu Prş, 2011 20:51

Teşekkürler bilgiler için, aracın dış görünüşüde oldukça hoş, içinden de bir iki kare resim verebilen arkadaş olursa daha iyi görmüşte olabiliriz, Bursa' ya hayırlı olsun diyelim tekrar güle güle kullanın.

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Mesaj gönderen mustafaguler » 05 Kas Cmt, 2011 20:59

01 nolu hatta Korupark ve Emek istasyonlarının ince işçilikleri sürüyor. Bugün oradan geçtim ama fotoğraflama şansım yoktu. Hatta elektrik telleri çekilmeye başlamış. Korupark İstasyonu'nda ince işçilikler devam ediyor. Emek İstasyonu'nda ise çatı kaplama için demir iskeleti oluşturulmuş durumda.

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 801
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Mesaj gönderen mustafaguler » 15 Kas Sal, 2011 22:54

İki hafta sonra hatta test sürüşlerinin başlayacağını ve 15 Aralık’ta da yolculu seferlere başlanmasını hedeflediklerini dile getiren Başkan Altepe, “Konforlu ulaşımla Bursa sahile 2,5 kilometre daha yaklaşmış olacak. Organize Sanayi Bölgesi önüne kadar raylı sistemin gelmesiyle bölgede servis taşımacılığının da önemli ölçüde azalmasını bekliyoruz. Artık işçilerimiz bu noktaya kadar Bursaray’la gelecek ve Oyak Renault fabrikası önünden kalkacak besleme hatlarda sanayi bölgesi içine rahatlıkla ulaşabilecekler. Bu hattın devreye alınmasıyla birlikte Mudanya yolu üzerindeki trafik yükünün de önemli ölçüde azalmasını bekliyoruz” diye konuştu.
Resim
Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 15 Kas Sal, 2011 23:11

Fotolar için teşekkürler, o kapalı istasyon neresi? Yeni olunca bayağı bir hoş görünüyor :) eski Bursaray istasyonlarına göre bakınca farklı bir mimari görmek hoşuma gitti.

Bu arada son resimde gözüm yanılmıyor değil mi, hat yol kotundan aşağıda mı kalıyor?

senturk90
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 153
Kayıt: 09 Ağu Pzr, 2009 07:28

Mesaj gönderen senturk90 » 16 Kas Çrş, 2011 00:32

Yer altı istasyonu korupark istasyonu. Evet son resimde banada öle geldi. Galiba daha alçak.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 15 Ara Prş, 2011 17:41

Bu hattın devam eden Emek etabında inşaat sonuçlandı ve 15 Aralık 2011 itibari ile törenle yolcu taşınmaya başlandı. Sanırım bundan sonra işletme Emek-Demirtaşpaşa şeklinde olacak. Hayırlı uğurlu olsun.

http://www.bursa.bel.tr/buyuksehir-in-- ... aber/8785/
BASIN BÜLTENİ

BÜYÜKŞEHİR’İN ‘EMEK’LERİNE DEĞDİ
- BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, KONFORLU ULAŞIMI EMEK’LE BULUŞTURAN 2,5 KİLOMETRELİK HATTI, YOLCULU SEFERLERE AÇTI.
- BAŞKAN ALTEPE, İHALESİ GEÇEN DÖNEM YAPILAN İHALEDE TASARRUF SAĞLANMASI AMACIYLA YÜKLENİCİ FİRMA TEMSİLCİLERİYLE 3 AY GECELİ GÜNDÜZLÜ YOĞUN TOPLANTILAR YAPTIKLARINI BELİRTEREK, EK BİR ÖDEME YAPMADAN BURSA’YA FAZLADAN 2,5 KİLOMETRELİK HAT KAZANDIRMANIN MUTLULUĞUNU YAŞADIKLARINI SÖYLEDİ.
- KENDİNİ ‘FAHRİ BURSALI’ OLARAK GÖRDÜĞÜNÜ BELİRTEN TORUNLAR ŞİRKETLER GRUBU YÖNETİM KURULU BAŞKANI AZİZ TORUN, BURSA’NIN HER ALANDA BİR DÜNYA KENDİ OLMA YOLUNDA HIZLA İLERLEDİĞİNİ VURGULADI.
- YAPI MERKEZİ GRUBU BAŞKANVEKİLİ KÖKSAL ANADOL, BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NİN PLANDA YAPTIĞI DEĞİŞİKLİKLE AYNI SÜRE İÇİNDE BURSA’YA 2,5 KİLOMETRE DAHA RAYLI SİSTEM KAZANDIRMANIN GURURUNU YAŞADIKLARINI BELİRTTİ.
Emek hattının açılış töreninde konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Bursa’ya verdikleri sözü tutmuş olmanın gururunu yaşadıklarını söyledi. Göreve geldiklerinde ‘bu dönemin tasarruf dönemi’ olacağını açıkladıklarını hatırlatan Başkan Altepe, yaklaşık 250 milyon TL’nin 6,5 kilometrelik hat için fazla olduğunu, bu paraya daha fazla hat yapılması gerektiğini daha ilk günlerde dile getirdiklerini vurguladı. Uluslararası ihale olmasına rağmen ihaleyi Türk firmasının almış olmasının avantajlarını en iyi şekilde kullandıklarını dile getiren Başkan Altepe, “Yaklaşık 3 ay sabahlara kadar belediyemizdeki uzmanlarımız ve yüklenici firma görevlileri proje üzerinde çalıştı. Gereksiz bazı detaylara girildiğini gördük. Birçok noktada aç kapa tünel yapılmışken, üniversitede delme tünel öngörülüyordu. Bunu aç kapa tünele çevirdik. Bu projede de 900 metre aç kapa tünel yapıldı. Sonuçta tüm çabalarımız Bursa’nın kaynaklarını en verimli şekilde kullanmak içindi” dedi.

Bursa raylı sistemin merkezi oluyor
Raylı sisteme ilave hatların açılmasına paralel olarak yolcu sayılarının da yükseldiğini ifade eden Başkan Altepe, 2009 yılı başında 131 bin olan günlük yolcu sayısının günümüzde 181 bine çıktığını ve bu sayının her geçen gün arttığına değindi. Bu dönem programda olmamasına rağmen konforlu ulaşımın kentin doğusuyla buluşması için Kestel hattında ihaleye çıktıklarını ve kısa zaman içinde de inşa çalışmalarına başladıklarını kaydeden Başkan Altepe, “Kendi hazırladığımız projede, yerli kredi kullanarak ve TL üzerinde işlem görerek, bu hatta maliyetleri yüzde 70 oranında düşürmüş olduk. Yani harcanan her 10 liranın 7 lirası kasamızda kalmış oldu. Hatları uzatmakla da yetinmiyoruz, şimdi yeni araç temini için çalışıyoruz. Bir taraftan raylı sistemler bir taraftan da tramvay ve vagon üretimi konusunda çevre iller ve çevre ülkeler için de lojistik merkez haline geliyoruz” dedi.
Resim

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5556
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 15 Ara Prş, 2011 18:13

Bak yine … geliyoruz, ediyoruz, şeediyoruz …

Neden edeceklerine YAPmıyorlar? Yap, bekle, bak bakalım, etrafın da farkına varıyor mu? Bu kompleksli bir hareket oluyor, karşımızdaki bizi böyle ciddiye almaz ki? Yani, bilmiyorum, anlatabiliyor muyum.

Cevapla

“Bursa Metro Hatları - BursaRay” sayfasına dön