3. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Gönderilme zamanı: 22 May Cum, 2009 07:44
gönderen Mehmet Kasım
Bitti gitti işte :)

Bu öneriye 3KK ismini verdim. 3'lü Konsept Kompleksi.

Gönderilme zamanı: 22 May Cum, 2009 20:45
gönderen Mehmet Kasım
Sen kızadur, beeldiye 1 m genişliğinde 20 m uzunluğunda peron yaptı bile. Beton atılmıştı bugün. Yarına kurur milletin hizmetine girer.

Gönderilme zamanı: 22 May Cum, 2009 20:46
gönderen Esat
1 m.? Vay be ne büyük hizmet ne yapayım şimdi oturup sevinçten ağlayayım mı? Gerizekalılığın daniskası derim ancak. Sende ordaki olaydan haberin varda bizi mi yemliyorsun yoksa Mehmet? ;)

Valla Mehmet orada herhalde metrobüse hazırlık için zaten yol Vatan' dan o yana genişletiliyordu, o konu ile ilgili olarak yol genişletilmiştir, 1 metre genişliğinde de kaldırım yapılmıştır, eğer o kaldırım değilse ancak kedi olabilir, kedidir kedi vallaha :D 1m aktarma durağı, Harry Potter' ın Cin Cüceleri için olsa gerek :) ayhhh bayilazaaammmm. :)

Gönderilme zamanı: 23 May Cmt, 2009 12:01
gönderen Mehmet Kasım
Yok canım yemleme değilde, genelde Ayvansaray'da otobüs bekliyorum. hep bir ikilemde kalıyorum. Başakeşhir otobüsü 45 dakkada 1 geliyor. Bağcılar otobüsleri de kalabalık olduğu için binmek istemiyorum. Diğer otobüsler seyrek geçerken sıklıkla Topkapı'lar geçiyor oralara gitripte vakit kaybetmek te istemiyorum. Ama Otogar arabası gelince bomboş keşke diyom E6'da bir yerde durak olsaydı da 146 binerdim.

Fikir oradan çıkıyor. Lokal çözümler yani.

Gönderilme zamanı: 23 May Cmt, 2009 13:16
gönderen Esat
İşte aslında bu yanlış planlamaların bir sonucu Mehmet, uçak mı indireceksiniz denilen cadde şimdi yürümüyor ve Ulubatlı dediğim anda olmaz diyorsun, haklısın çünkü oraya girip çıkması sabah akşam saatinde yarım saat atar. Ama doğru bir trafik planlaması ve ona göre inşaa edilmiş kavşaklar olsaydı, bu metro yapılırken orada Haliç' ten gelen trafiğin de bir şekilde metronun altından bir yerlerden dönerek hem Aksaray hem Bayrampaşa istikametine karışabileceği ikinci bir dönüş daha olsaydı bu sayede pek çok otobüs hattı Ulubatlı da yolcularını metroya ya da Topkapı yönüne gidecek otobüslere aktarabileceklerdi, ve ne yol şu ankinden daha fazla kalabalık olurdu ne de daha fazla bekleme.

Geçmiş geçmişte kaldı günümüze bakalım dersek, buradaki en pratik çözüm aslında dediğin yerde böyle bir şeyin yapılması. Şey diyorum çünkü acaba ortaya gerçekten senin tabirin ile Kompleks bir yapı çıkartılabilecek mi? Yoksa aman boşver yap 2 metre üst geçit gitsin mi olur? Yer ile endişelerimi ölçüp biçerek yendin, her şey müsait ama işte yapılma aşamasına gelirse asıl o zaman korkarım :D

Gönderilme zamanı: 23 May Cmt, 2009 21:02
gönderen Mehmet Kasım
Planlama millete kolaylık olsun diye yapılmıyor ki? Millet odaklı değil özel araç odaklı. Vatan Caddesi şu anda 4*4 şerit. Yetmiyor. Daha ne kadar şerit olacak ki? 6*6 mı? Yuh.

Bayrampaşa sağdan soldan esnetilerek kompleks bir şeyler yapılabilir.

Gönderilme zamanı: 08 Haz Pzt, 2009 15:03
gönderen İSMAİLÇELİK
Bence burada bir tertip şart ileride muhtemelen burada Aksaray-Göztepe Mah. metrobüsüde olacak birde Bayrampaşa Lrt uğraması muhtemel başka raylı sistemlerde olabilir.

Gönderilme zamanı: 11 Haz Prş, 2009 07:47
gönderen Mehmet Kasım
İSMAİLÇELİK yazdı:Bence burada bir tertip şart ileride muhtemelen burada Aksaray-Göztepe Mah. metrobüsüde olacak birde Bayrampaşa Lrt uğraması muhtemel başka raylı sistemlerde olabilir.
METROBÜSÜN YAPILACAĞINA İNANMIYORUM. Ama yapılırsa şayet fena olmaz.

Gönderilme zamanı: 11 Haz Prş, 2009 08:51
gönderen İSMAİLÇELİK
İnan Mirac,bu metrobüs hattı çok iş yapar.

Gönderilme zamanı: 12 Haz Cum, 2009 17:04
gönderen oglcan
Metrobüsün Vatan İstasyonu(Metrobüs)'ndan G.O.P,Esenler gibi nüfusu çok olan yerler için yapılabilir.Hatta YAPILMALI

Gönderilme zamanı: 13 Haz Cmt, 2009 08:33
gönderen Esat
Bende burada bir metrobüsün yapılacağına inanıyorum, güzergah olarak gerekliliğine inandığım gibi metrobüs yapılabilecek en doğru güzergahlardan da birisi zaten. Metrobüs dediğimiz BRT hatları genellikle bu tip yapıdaki yollar üzerine kurulur zaten doğru olan da budur, ara sokaklardan dolaşması değil o zaman o BRT değil körüklü otobüslerin çalıştığı bir otobüs güzergahı olur.

Ayrıca İETT paranın tadını almışken ipin ucunu bırakmaz elinden gelse her yere metrobüs yapıyorum diye saldırır, lastik tekerlekli tramvay ya. Tramvay katili İETT iş başında, korku filmi gibi. 50 yılda bir canlanan canavar, o zamanki silahları Troleybüs idi şimdi Metrobüs, yıllar geçiyor ama köhne zihniyetler nedense değişmiyor.

Gönderilme zamanı: 13 Haz Cmt, 2009 10:17
gönderen Mehmet Kasım
Ben ypılmasına taraftarım da İBB yapmayacak onu diyorum.