Mesaj
gönderen Esat » 03 Ağu Pzr, 2008 13:37
Sehitlik istasyonu o ustgecidin oldukca gerisinde kaliyor diye hatirliyorum, aslinda dusuncende haklisin ama bu her zaman ki gibi bir IETT plansizligi ve IBB nin neden oldugunu hala anlamadigim bir sekilde mevcut IETT yönetimine bu kadar taviz vermesinin sonucudur, Baskan neden bu adamlarin plansizliklarini halkin parasini cöpe atmalarina izin veriyor, sadece metrobüsü calistirmak IETT yönetimini basarilimi yapar?
O köprü insaa edilirken Dogukan in yazdigi gibi bir alt kat insaasi ile tramvaydan yapilacak bir alt gecit ile koridora inilebilir oradan da metrobüs istasyonuna erisilebilirdi, su an ki fiziki yapi ile bunun mümkün olduguna inanmiyorum, tabii Sehitlik istasyon cikisini dogru hatirliyor isem?