ist-L.03 » Anadolu Yakası D-100 Genişletme Çalışmaları

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 23 Haz Pzr, 2013 23:37

O zaman iki çözüm var. Bir, çok büyük bir istimlak çalışması ile D100 ün otoyol standartına yükseltilmesi (ne saçmalamak istediğimi bende bilemedim yazarken) İkinci olarak ta yerleşim alanlarının E-6 ya doğru çekilmesi hatta kuzeyine, zaten kent böyle gelişti ama bir metrekareye düşen adam haritası olsa elimizde herhalde D100 güneyi kıpkırmızı E-6 civarı da eh sarı çıkar :)

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 24 Haz Pzt, 2013 12:58

Zaten şöyle bir planlama hatası var, D-100 batıdan Kartal'a kadar 3 şeritli geliyor. Maltepe'nin doğu kısımları Kartal ve Pendik hatta Tuzla civarına gidecek araçlar da 2.köprüyü kullanması halinde TEM'den Kartal'a geliyor.

Kurtköy'de 2 tane gişeler var ama TEM iyice kuzeye gittiği için Pendik ve Tuzla halkı o gişeleri tercih etmiyor.

Demem o ki yıllarca batı-doğu aksında 3+2 yani D-100 ve TEM Kartal'da 2 şeride düşürülüp trafiği sıkıştırdı. Şimdi de 2 şeritli yanyol yapıldı, amaç D-100 kenarındaki işyerleri rahat giriş çıkış yapsın, otobüs minibüs rahat dursun.

Ama olmadı, Üsküdar'dan hafta içi gece 11 civarında çıkıyorum, 8 dakikada Koşuyolu'na oradan 6 dakika da Bostancı'ya oradan da 7 dakika da Kartal a ulaşıyorum. Kartal-Pendik arası ise 5 dakikadan az sürmüyor. Mesafeleri bilenler anlıyor ama anlamayanlar için söyleyeyim, Koşuyolu-Kartal ortalaması gibi olsa Pendik'e en fazla 2 dakika da ulaşmam gerekirdi...

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 07 Tem Pzr, 2013 17:11

Resim Pendik-Kartal yönünde emniyet şeridi ve yanyoldan alınan yeni alanda çalışma vardı zaten yol genişletme için ama bugün en sol şeridi de görüldüğü gibi bariyer çakarak kapatmışlar yolu tek şeride düşürmüşler.Ne yapmak istedikleri hakkında bir fikrim yok henüz.Resimde görünen parlak bariyerler iki şerit ortasına çakılan yeni bariyerler

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 07 Tem Pzr, 2013 19:59

Metropüsss :-)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 07 Tem Pzr, 2013 20:49

alabay yazdı:Metropüsss :-)
benimde ilk aklima o gelmisti :) bu arada net sorunumu kolayca cozdum ama yazmak biraz zorluyor. teknolojinin gözünü seveyim ;)

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 07 Tem Pzr, 2013 22:59

Bende gördüm bugün, hiç bir anlam veremedim. Sol şeridi iptal etmişler, ilk aklıma gelen Pendik yönünü acaba 3 şeride çıkaracakları için mi bariyerlerin yerini değiştiriyorlar şeklindeki bir şey ama bilemiyorum. Tabi bu arada güney tarafta çalışmanın bittiğini ve 2 şerit E-5 ve tek yönlü olarak 2 şerit yanyol un hizmette olduğunu söyleyeyim. Kuzey tarafta ise E-5 3 şeride çıkacak çünkü genişletilecek kısmın alt yapısını oluşturdular. Ancak kuzey yanyol tek şeritli kaldı, orada da genişletme yapacaklarmı çok geçmeden görürüz.

Tek anladığım konu, bu işi çok mu çok yavaş yaptıkları ve Karta-Kaynarca arasında 7/24 iki yönde de yoğun trafik olduğu.

1 saat önce eve geldim ve her iki yönde de çok yoğun trafik vardı...

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 08 Tem Pzt, 2013 09:22

Buradan tanıdığım tek şerit kesme sebebi, daha sonra kısılması gereken bir yere giden trafiği bu şekilde yönlendirmek/kısmak/azaltmak. Ama öyle bir şey yapmadan evvel de alternatif yollar gerekir.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 08 Tem Pzt, 2013 11:26

Baktılar Pendik yönüne yapılan eklemeler fayda etmedi.Söyle bir şey düşünmüş olabilirler, Kartal yönüne 3 şerit olsun ama emniyet şeridi olmasın, Pendik yönüne ise 1 şerit daha ekleyelim.Su an aklıma gelen en mantıklı açıklama bu
Yani Kartal yönüne 3+1, Pendik yönüne 3+2, her iki yönde de emniyet şeridi yok ve şeritler dar.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 08 Tem Pzt, 2013 14:03

Böyle işler yapacaklarına, hepsini yıkıp, yenisini yapmak çok daha mantıklı olmaz mı?!

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 08 Tem Pzt, 2013 14:50

Oralarda biraz sıkar bu işler.Yolun Pendik tarafında E5'e sıfır mağaza, banka ve iş merkezleri, trafiği en çok bunlar batırıyor zaten bir sokak arasından farkı yok E5'in.Kartal tarafında ise daha ufak işletmeler ve lüks konut projeleri var mesela geçtiğimiz ay yolun hemen kenarında yeni bir projeye daha başladılar 20 katlı mı ne olacakmış.Istimlak için mağazaları yıkarsın ama bu binayı nasıl yıkacaksın.Yıktırtmazlar.Alan sıkıntısı büyük

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 08 Tem Pzt, 2013 17:39

Allah, Allah … imar ve iskan yok mu? :shock:

Yetmeyen bir cadde/transit yol yeniden yapılamaz mı? Bu ne biçim iş ve kafa yahu?! Olmazsa, tünel yapmak gerekir. Hiç olmazsa da, bambaşka bir yere yepyeni bir yol yapıp, sonradan bu eski yolu tümüyle kapatmak veya basit bir cadde, park bilmemne hâline getirmek mümkün. Yoksa »bu yol, gün gelecek, yetecek« düşüncesi mi var? Yoksa yoksa »bu yol (en) böyyüg depremden sonra sokak (dere, vadi, yeni fay hattı) olacak« düşüncesi mi var hele?

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 08 Tem Pzt, 2013 17:52

Tüneli kazılmış ama inşaatı başlamamış metro hattı, yakanın en sorunlu trafiği ve senin yukarıda yazdıkların.Bunların hiçbirini düşündüklerini sanmıyorum, geçen hafta bekarlar günübirlik tutuyor ve komşuluk yok oluyor diye Pendik'te 1+1 dairelere yasak geldi.Onların aklı başka yerlerde.Zaten icraatları da beni destekler nitelikte.Yanlış anlaşılmasın siyaset yapmıyorum yine aynı partiden olan Tuzla Belediyesi'ni ise tebrik ediyorum.Sosyal ağlardan soruları cevaplıyorlar, ulaşım ve yollara güzel yatırım yapıyorlar.Tuzla'nın mahallelerinin merkezlere bağlanmasında payı büyük.Harika bir yeşillendirme seferberliği, durumu olmayanlara destek vs.Tebrik etmesini bilmeli ama yanlışı görünce de eleştirmemek olmaz Edit:Siyasiler 1+1 olayını yalanlarken basında haber konusu oluyor, medyanın yalancısıyım ben de

Cevapla

“Karayolu Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön